Πώς οι Αμερικανοί μετέτρεψαν τη βομβιστική επίθεση σε διαδικτυακή εμπορική επιτυχία [εικόνες]

Στον καπιταλισμό – επειδή, ως σύστημα, είναι την ίδια στιγμή κλειστό και ανοικτό, ικανό να ενσωματώνει ακόμη κι εκείνες τις ενέργειες που το υπονομεύουν – δεν υπάρχει απώλεια. Τα πάντα είναι επιδεκτικά εμπορευματοποίησης. Όταν χάνεις κερδίζεις και όταν κερδίζεις χάνεις για να κερδίσεις. O τέλειος φαύλος κύκλος...

Τρανό παράδειγμα οι δύο βόμβες που εξερράγησαν κατά το μαραθώνιο της Βοστώνης:

Διότι, τη στιγμή που μία ολόκληρη χώρα προσπαθούσε να βγάλει νόημα σχετικά με το τι συνέβη και πώς θα μπορούσε να συνδράμει σε ατομικό επίπεδο, υπεύθυνοι ιστοσελίδων και bloggers αναζητούσαν τρόπους να προσελκύσουν ροή εισερχόμενων επισκεπτών και χρήματος.

Στις εικόνες που ακολουθούν περιλαμβάνονται οι 6 πιο ντροπιαστικές απόπειρες προσέλκυσης «κλικ» αμέσως μετά τις βομβιστικές επιθέσεις, τις οποίες εντόπισε και κατέγραψε ο ιστότοπος πρωτότυπης ενημέρωσης ViCE:

TMZ: Bombs At The Boston Marathon—Joey McIntyre Missed Blast By Minutes

Buzzfeed: 29 Reasons to Love Boston (στους λόγους περιλαμβάνονται οι Aerosmith, to παγωτό και τα αποκλειστικά προϊόντα των Dunkin' Donuts)

Celebrity-Lists.com: 10 Celebrities From Boston

About.com: The Boston Marathon Bombing: Where to Get Travel Information

Just Jared: Celebrities React to Boston Marathon Explosions

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ