fbpx Τηλεθέαση Νοεμβρίου: Ποιο κανάλι βγήκε πρώτο στους πίνακες της Nielsen -Οι κερδισμένοι των δελτίων ειδήσεων | MEDIA | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
MEDIA
ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΡΑΒΑΣΑΚΙ ΤΗΣ NIELSEN

Τηλεθέαση Νοεμβρίου: Ποιο κανάλι βγήκε πρώτο στους πίνακες της Nielsen -Οι κερδισμένοι των δελτίων ειδήσεων

Άνδρας με τηλεκοντρόλ μπροστά από ανοιχτή τηλεόραση
02|12|2019 | 19:25
Άνδρας με τηλεκοντρόλ μπροστά από ανοιχτή τηλεόραση / Φωτογραφία: Shutterstock

Κλείνοντας ο μήνας Νοέμβρης, οι τηλεοπτικοί σταθμοί έσπευσαν να «διαφημίσουν» τα δυνατά χαρτιά της τηλεθέασης που τους έφεραν στην πρώτη θέση στους πίνακες της Nielsen.

Φυσικά, κάθε κανάλι φρόντισε να «διαβάσει» την τηλεθέαση από τη δική του σκοπιά και με βάση την μέτρηση εκείνη που τον φέρνει πρώτο απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ποιο κανάλι ήταν πρώτο σε τηλεθέαση τον Νοέμβριο;

Έτσι, αν λάβουμε υπόψη μας το σύνολο της τηλεθέασης, όλους δηλαδή τους τηλεθεατές που παρακολουθούν τηλεόραση, ο ΣΚΑΪ παραμένει στην πρώτη θέση με ποσοστό 17,3%. Ακολουθούν ANT1 με τηλεθέαση 16,2%, STAR 13,4%, ALPHA 11,9%, OPEN 8,4% και ΕΡΤ1 με ποσοστό τηλεθέασης 4,6%.

Ωστόσο, την πρωτιά διεκδικεί στους πίνακες τηλεθέασης και ο ΑΝΤ1. Το κανάλι του Αμαρουσίου λαμβάνει υπόψη του μόνο το δυναμικό κοινό, τους τηλεθεατές δηλαδή μεταξύ 18 και 54 ετών που σύμφωνα με τους ειδικούς είναι και το κοινό στο οποίο στοχεύουν τηλεοπτικοί σταθμοί και διαφημιστές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Νοέμβριο λοιπόν, ο ΑΝΤ1 ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο τηλεθέασης 16,1%. Στη δεύτερη θέση σε αυτή την κατηγορία τηλεθέασης βρέθηκε το STAR με 15,9% και ακολούθησαν ΣΚΑΪ με 13,3%, ALPHA με 12,4%, OPEN με 8,6% και ΕΡΤ1 με 2,7%.

Οι πρώτοι της τηλεθέασης στα δελτία ειδήσεων

Ο τηλεοπτικός σταθμός ALPHA, όπου αναμένονται σαρωτικές αλλαγές μετά και την πλήρη εξαγορά των μετοχών του από την Motor Oil, μπορεί να μην είχε πολλά προγράμματα τα οποία θα μπορούσε να «πουλήσει» ως πρώτα στην τηλεθέαση, διατήρησε ωστόσο τη δυναμική του στο δελτίο ειδήσεων.

Συγκεκριμένα, από την 1η έως και τις 30 Νοεμβρίου 2019, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην πρώτη θέση στο σύνολο κοινού τηλεθέασης με μέσο όρο 17,7%. Με την υποσημείωση πως τα δελτία ειδήσεων δεν προβάλλονται την ίδια ώρα σε κάθε κανάλι, ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με 17,5%, ο ΣΚΑΪ με 16,9%, το STAR με 15,8%, το OPEN με 7,8% και η ΕΡΤ1 με 4,9%.

Την πρώτη θέση όμως κράτησε ο ALPHA και στο δυναμικό κοινό όπου το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 17%. Ακολούθησαν το STAR με 16,6%, ο ΑΝΤ1 με 15,4%, ο ΣΚΑΪ με 12%, το OPEN με 7,2% και η ΕΡΤ1 με 3,1%.

Την ίδια ώρα, από το STAR σημειώνουν την άνοδο στην τηλεθέαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων τις καθημερινές με τη Μάρα Ζαχαρέα. Μόνο τις καθημερινές και ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, το δελτίο ειδήσεων σημείωσε τηλεθέαση στο εμπορικό κοινό 18-54 με ποσοστό 17,9%. Ακολούθησαν στη δεύτερη θέση ο ALPHA με 16,6%, στην τρίτη θέση ο ΑΝΤ1 με 15,7%, ο ΣΚΑΪ με 11,5% και το OPEN με 7,5%.

Οι σειρές που σάρωσαν στην τηλεθέαση

Παρότι πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό, στο OPEN, έχουν να περηφανεύονται για την πρωτιά τα βράδια της Κυριακής με τη σειρά «Το Κόκκινο Ποτάμι». Και τον μήνα Νοέμβριο «Το Κόκκινο Ποτάμι» ήταν πρώτο πρόγραμμα στη ζώνη μετάδοσής του, σημειώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης 22,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, με διαφορά 3 μονάδων από το δεύτερο σε τηλεθέαση τηλεοπτικό σταθμό. «Το Κόκκινο Ποτάμι» τον μήνα Νοέμβριο παρακολούθησαν συνολικά περισσότεροι από 3.500.000 τηλεθεατές.

Αντίστοιχα, στον ΑΝΤ1 διατυμπανίζουν την τεράστια επιτυχία της σειράς «Άγριες Μέλισσες». Η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, συνέχισε με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα κοινά και τον Νοέμβριο. Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά του ΑΝΤ1 ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο τηλεθέασης 32%. Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.550.00 τηλεθεατές ενώ 2.348.823 άτομα, στο σύνολο του κοινού, τις είδαν έστω και για 1’.

ΣΧΟΛΙΑ