fbpx Τηλεθέαση: Τα κανάλια που πόνταραν σε τηλεπαιχνίδια -Κάποιοι κέρδισαν και άλλοι έχασαν | MEDIA | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
MEDIA
ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΡΑΒΑΣΑΚΙ ΤΗΣ NIELSEN

Τηλεθέαση: Τα κανάλια που πόνταραν σε τηλεπαιχνίδια -Κάποιοι κέρδισαν και άλλοι έχασαν

Η Μαρία Μπεκατώρου με βεραμάν φόρεμα σε πορτοκαλί φόντο
27|11|2019 | 19:06
Η Μαρία Μπεκατώρου με βεραμάν φόρεμα σε πορτοκαλί φόντο / Φωτογραφία: ANT1

Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά 9 τηλεπαιχνίδια προβάλλονται καθημερινές και Σαββατοκύριακα στην ελληνική τηλεόραση, δεν έχουν όμως κερδίσει όλα το στοίχημα της τηλεθέασης.

Αρκετές φορές έχουμε γράψει για την τηλεθέαση στη μεσημεριανή ζώνη, εκεί που κυριαρχεί η ψυχαγωγική εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Καλό Μεσημεράκι», με τον Νίκο Μουτσινά, αλλά και το κλασικό πλέον τηλεπαιχνίδι ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ του ΑΝΤ1, με παρουσιάστρια τη Ζέτα Μακρυπούλια. Τα δύο προγράμματα κοντράρονται για την πρώτη θέση και σημειώνουν συχνά τηλεθέαση που ξεπερνά το 20%.

ANT1, ALPHA και ΣΚΑΪ στη μάχη της τηλεθέασης

Ωστόσο, το απόγευμα, ΑΝΤ1, ALPHA και ΣΚΑΪ προβάλουν πέντε τηλεπαιχνίδια με στόχο να κερδίσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και φυσικά, πόντους στην τηλεθέαση. Στον ΣΚΑΪ το εγχείρημα δύο τηλέπαιχνιδιών back to back δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση στους πίνακες τηλεθέασης. Το Boom και το Guess My Age δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό και συχνά μένουν σε μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα το απόγευμα της Τετάρτης, το Boom, με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη σημείωσε 8,9% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, ενώ στις ηλικίες 18-54, το ποσοστό τηλεθέασης της εκπομπής κινήθηκε στο 10,8%. Αμέσως μετά, το τηλεπαιχνίδι Guess My Age, με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιάγκα, περιορίστηκε στο 7,4% στο σύνολο και στο 8,6% στο δυναμικό κοινό.

Υψηλή τηλεθέαση για το Still Standing

Πολύ πιο εντυπωσιακά είναι τα νούμερα τηλεθέασης του Still Standing στον ΑΝΤ1, που φέτος διανύει την τρίτη σεζόν στον αέρα του σταθμού. Το τηλεπαιχνίδι με τη Μαρία Μπεκατώρου, σημείωσε την Τετάρτη τηλεθέαση 25,6% στο γενικό σύνολο και 20,8% στις ηλικίες μεταξύ 18 και 54 ετών. Το Still Standing είχε να αντιμετωπίσει την περασμένη σεζόν, ένα άλλο αγαπημένο παιχνίδι από τα παλιά, το Deal. Ωστόσο, φέτος ο ALPHA επέλεξε να αλλάξει κόνσεπτ στο τηλεπαιχνίδι με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο.

Το «Πάνω-Κάτω» στις 17.55 δεν φαίνεται να βρήκε πολλούς ένθερμους υποστηρικτές-τηλεθεατές και υπολείπεται αρκετά του ανταγωνισμού στους πίνακες τηλεθέασης. Την Τετάρτη, το τηλεπαιχνίδι του ALPHA σημείωσε ποσοστό 10,2% στο γενικό σύνολο και 10,5% στο νεανικό κοινό. Χαμηλές πτήσεις και για το νέο τηλεπαιχνίδι του ALPHA, το Divivded. Η πρόταση του σταθμού στις 16.35, με παρουσιαστή τον Φώτη Σεργουλόπουλο συγκέντρωσε χθες ποσοστό 10,9% στο γενικό σύνολο και 11,9% στο δυναμικό κοινό.

Χαμηλές πτήσεις στην τηλεθέαση για το «Ένας για όλους»

Χαμηλή η τηλεθέαση και για το τηλεπαιχνίδι του OPEN, «Ένας για όλους», με το άλλοτε τηλεοπτικό δίδυμο του Φώτη Σεργουλόπουλου, Μαρία Μπακοδήμου. Το πρόγραμμα προβάλλεται απέναντι στα δελτία ειδήσεων στις 20.00 και συνήθως βρίσκεται πολύ χαμηλά στους πίνακες τηλεθέασης. Την Τετάρτη σημείωσε ποσοστό 5,8% στο σύνολο και 6,2% στο νεανικό κοινό.

Τέλος, όπως έχουμε γράψει ξανά, ένα ακόμη τηλεπαιχνίδι που συνεχίζει για έκτη σεζόν στο STAR, «Ο Τροχός Της Τύχης» φαίνεται πως έχει αποκτήσει το δικό του πιστό κοινό. Την Τετάρτη, το τηλεπαιχνίδι με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη σημείωσε τηλεθέαση 24,6% στο γενικό σύνολο και 19,2% στο κοινό 18-54.

Κι αν αναρωτιέστε πιο είναι το ένατο τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, αυτό φυσικά δεν είναι άλλο από τον «Πιο Αδύναμο Κρίκο», ο οποίος ωστόσο προβάλλεται το απόγευμα του Σαββατοκύριακου από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ.

ΣΧΟΛΙΑ