fbpx Κορωνοϊός -Κοινό μέτωπο Unescο, Unicef, Παγκόσμιας Τράπεζας -Γιατί πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

Κορωνοϊός -Κοινό μέτωπο Unescο, Unicef, Παγκόσμιας Τράπεζας -Γιατί πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία

παιδια στο σχολειο
29|10|2020 | 08:51
Σχολείο, φωτογραφία apimages

Οι υπηρεσίες του ΟΗΕ, Unesco και Unicef καθώς και η Παγκόσμια Τράπεζα ζήτησαν να παραμείνουν ανοικτά τα σχολεία την ώρα που ο κόσμος μάχεται κατά της επιδημίας του κορωνοϊού, σε έκθεσή τους που δημοσιεύθηκε χθες Πέμπτη.

Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού

«Είναι σημαντικό να δώσουμε προτεραιότητα στην επανέναρξη των σχολείων και να προσφέρουμε τα απαραίτητα μαθήματα ώστε να καλύψουν τα κενά» που υπέστησαν οι μαθητές λόγω της αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Ρόμπερτ Τζένκινς υπεύθυνος του τμήματος Εκπαίδευσης της Unicef. «Δεν χρειάζεται να ψάξουμε μακριά για να δούμε τις επιπτώσεις της πανδημίας στην εκπαίδευση των παιδιών σε όλο τον κόσμο. Στις χώρες με χαμηλό ή μέσο εισόδημα οι επιπτώσεις αυτές ήταν ακόμη μεγαλύτερες καθώς η περιορισμένη πρόσβαση στην τελεκπαίδευσης, οι αυξημένοι κίνδυνοι μείωσης του προϋπολογισμού (για την παιδεία) και οι καθυστερήσεις στα σχέδια επαναλειτουργίας καταστρέφουν κάθε πιθανότητα κανονικότητας για τους μαθητές», επεσήμανε.

Κορωνοϊός και κοινωνικές ανισότητες

Σύμφωνα με την έκθεση των τριών θεσμών, τα παιδιά από αυτές τις φτωχές χώρες έχασαν σχεδόν τέσσερις μήνες σχολείο από την έναρξη της πανδημίας. Στις πλούσιες χώρες τα παιδιά, που έχουν στη διάθεσή τους την απαραίτητη τεχνολογία για τηλεκπαίδευση, έχασαν έξι εβδομάδες, αναφέρεται στην έκθεση. Για την Unesco και την Παγκόσμια Τράπεζα είναι σημαντικό οι χώρες να επενδύσουν οικονομικά «τώρα» στα σχολικά συστήματα προκειμένου να μειώσει το χάσμα που ανοίγεται μεταξύ των φτωχών και των πλούσιων χωρών εξαιτίας της πανδημίας. Η έκθεση των τριών θεσμών καταρτίστηκε βάσει εθνικών δεδομένων τα οποία συγκέντρωσαν από σχεδόν 150 χώρες από τον Ιούνιο ως τον Οκτώβριο.

ΣΧΟΛΙΑ