Γερμανία: Η πανδημία «εκθρόνισε» το λουκάνικο ως το πιο δημοφιλές πρόχειρο φαγητό -Ποιος είναι ο νέος «βασιλιάς» - iefimerida.gr

Γερμανία: Η πανδημία «εκθρόνισε» το λουκάνικο ως το πιο δημοφιλές πρόχειρο φαγητό -Ποιος είναι ο νέος «βασιλιάς»

Το διάσημο «curry wurst» καθαιρέθηκε
Το διάσημο «curry wurst» καθαιρέθηκε / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, το λουκάνικο με κάρι (curry wurst) έχασε την πρωτοκαθεδρία του ως το πιο δημοφιλές πρόχειρο φαγητό στις καντίνες εδώ και δεκαετίες στη Γερμανία.

Στο πανδημικό έτος 2020, το κλασικό σπαγγέτι μπολονέζ το αντικατέστησε στην πρώτη θέση, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη ο πάροχος υπηρεσιών τροφοδοσίας Apetito. Το λουκάνικο με κάρι ήταν το «νούμερο ένα» στην κατάταξη για 28 ολόκληρα χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πανδημία του κορωνοϊού δεν έγινε όμως αισθητή για την εταιρεία Apetito μόνο λόγω των θετικών γι' αυτήν αλλαγών στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις καντίνες, οι οποίες είχαν κλείσει προσωρινά λόγω των περιοριστικών μέτρων. Συνολικά, οι πωλήσεις του ομίλου εταιρειών, στον οποίο ανήκει επίσης και η εταιρεία κατεψυγμένων τροφίμων Costa Meeresspezialitäten, ήταν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους και ανέρχονταν περίπου στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ το 2020. Αλλά το μερίδιο των μεμονωμένων τομέων στις πωλήσεις άλλαξε σημαντικά σε καντίνες παιδικών σταθμών, σχολείων και επιχειρήσεων και ο όμιλος είχε σημαντικές απώλειες πωλήσεων λόγω του lockdown και της έκρηξης της τηλεργασίας.

Ωστόσο, η άμεση επαφή με τους καταναλωτές πήγε πολύ καλύτερα. Συγκεκριμένα, ο τομέας της τροφοδοσίας ηλικιωμένων με γεύματα στο σπίτι αυξήθηκε θεαματικά στη Γερμανία (κατά 23%). Η θυγατρική εταιρεία κατεψυγμένων τροφίμων Costa σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση των πωλήσεων. «Οι διαδικτυακές παραγγελίες αυξήθηκαν σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας», είπε ο εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Apetito, Γκίντο Χίλντεμπραντ.

«Τα διαδικτυακά καταστήματά μας, η διαδικτυακή πύλη πελατών μας και οι εφαρμογές μας καταγράφουν υψηλότερες πωλήσεις και αριθμούς χρηστών από ποτέ άλλοτε. Με τα διαδικτυακά καταστήματά μας για τροφοδοσία ηλικιωμένων στο σπίτι, διπλασιάσαμε τις πωλήσεις μας το 2020. Για το τρέχον οικονομικό έτος, η Apetito στοχεύει σε μια θετική επιχειρηματική ανάπτυξη παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία», πρόσθεσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ