fbpx Πώς να βάλεις την πρωτεΐνη στα χορτοφαγικά γεύματά σου -Θα νιώσεις χορτάτη ενώ θα χάσεις και βάρος | ΓΥΝΑΙΚΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΓΥΝΑΙΚΑ
GO VEGAN

Πώς να βάλεις την πρωτεΐνη στα χορτοφαγικά γεύματά σου -Θα νιώσεις χορτάτη ενώ θα χάσεις και βάρος

Υγιεινά πιάτα πρωινού σε τραπέζι
03|12|2019 | 15:26
Βάλε πρωτεϊνη στα πιάτα σου /Φωτογραφία: Unsplash/food-photographer-jennifer-pallian

Τώρα μπορείς να προσθέσεις πρωτεΐνη στα χορτοφαγικά πιάτα σου με απλό τρόπο που θα σε χορτάσει ενώ θα σε βοηθήσει να χάσεις και βάρος.

Η διατροφή και είναι το πιο σημαντικό σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Το τι τρώμε είναι αυτό που διαμορφώνει το σώμα και την υγεία μας. Συχνά ακούμε για δίαιτες και διατροφικά πλάνα. Ένα από αυτά που είναι πολύ δημοφιλές είναι η χορτοφαγία. Ωστόσο, πολλοί πέφτουν στην παγίδα και ενώ υιοθετούν για χορτοφαγική διατροφή, ξεχνούν να ενσωματώσουν σε αυτή την πρωτεΐνη, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που χρειαζόμαστε.

Πρωτεΐνη δεν είναι μόνο το κρέας. Την βρίσκεις στα όσπρια, στα προϊόντα ολικής άλεσης, τους ξηρούς καρπούς, τους σπόρους, στο γάλα σόγιας και στα άλλα φυτικά γάλατα. Αν λοιπόν είσαι vegan ή κάνεις χορτοφαγική διατροφή και αποτοξίνωση από το κρέας, σου βρήκαμε τους τρόπους που θα αναπληρώσεις την πρωτεΐνη που σου χρειάζεται.

Διαβάστε πώς θα βάλετε την πρωτεΐνη στα χορτοφαγικά γεύματά σας στο Bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ