Πολλές φορές πιάνουμε τον εαυτό μας να ζητάει συγγνώμη χωρίς απαραίτητα να έχουμε προβεί σε κάποιο σφάλμα. Η ανάγκη για απολογία είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο, ειδικότερα στις γυναίκες.
Συμφωνα με τους ψυχολόγους, η ρήση της λέξης «συγγνώμη» με τρόπο αντανακλαστικό υποδηλώνει μια διαδικασία συρρίκνωσης, μια εξομάλυνση των πραγμάτων που συνεπάγεται την «αθόρυβη» καταπίεση των γυναικών σε νεαρή ηλικία.
Συγκεκριμένα, οι Ψυχολόγοι Karina Schumann και Michael Ross διεξήγαγαν μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Psychological Science και διαπίστωσαν οτι οι γυναίκες τείνουν να ζητούν συγνώμη πολύ συχνότερα από τους άνδρες υποστηρίζοντας οτι διέπραξαν κάποιο λάθος.
Διαβάστε περισσότερα στο Bovary.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο