fbpx Τρία γρήγορα και ελαφριά γεύματα για το γραφείο ή τις βραδινές ώρες με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι | ΓΥΝΑΙΚΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Τρία γρήγορα και ελαφριά γεύματα για το γραφείο ή τις βραδινές ώρες με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι

Σαλάτα με καρότο, ζυμαρικά, κοτόπουλο
22|09|2020 | 16:59
Τρεις υπέροχες συνταγές / Φωτογραφία: Ζωή Γιαννακάκη

Τα καθημερινά γεύματα αντανακλούν την ποιότητα που δίνουμε στη ζωή μας.

Τα πρόχειρα γεύματα υποδηλώνουν μια «πρόχειρη» σχέση με τον εαυτό μας και μια επιδερμική προσέγγιση των βαθύτερων αναγκών μας. Θα έλεγε κανείς ότι όταν επιλέγουμε τις τροφές που απαρτίζουν το καθημερινό μας διατροφολόγιο, ουσιαστικά διαλέγουμε τα υλικά με τα οποία χτίζουμε το σπίτι στο οποίο θα κατοικήσουμε στο μέλλον.

Ο χειμώνας που έρχεται θέλει τον οργανισμό μας καλά οχυρωμένο: με διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, σώμα σε κίνηση και νερό σε μεγάλη ποσότητα. Το ότι δεν έχετε τον χρόνο να φροντίζετε με επιμέλεια τα γεύματα που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας στο γραφείο ή μετά από αυτό, μπορεί να είναι μια καλή δικαιολογία, αλλά θα την προσπεράσουμε.

Η διατροφολόγος Ζωή Γιαννακάκη προτείνει 3 πανεύκολες και γρήγορες συνταγές για γεύματα ισορροπημένα (με επάρκεια σε άμυλο, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία) που προάγουν τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους και θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε την πρόσληψη λίπους κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας.

Διαβάστε τις συνταγές στο Bovary.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ