Δεν είναι ο θυμός: Η Ψυχολογία εξηγεί τον πραγματικό λόγο για τον οποίο κάποιοι μιλούν πάντα δυνατά - iefimerida.gr

Δεν είναι ο θυμός: Η Ψυχολογία εξηγεί τον πραγματικό λόγο για τον οποίο κάποιοι μιλούν πάντα δυνατά

Οι ειδικοί στην Ψυχολογία συμφωνούν: Οι άνθρωποι που φωνάζουν όταν μιλούν δεν το κάνουν λόγω επιθετικότητας, αλλά επειδή νιώθουν τα συναισθήματα με ένταση
Συζήτηση/ Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ένταση της φωνής δεν δείχνει πάντα θυμό. Η Ψυχολογία εξηγεί γιατί πολλοί άνθρωποι μιλούν πιο δυνατά, συνδέοντας τον τόνο με έντονα συναισθήματα και μαθημένες συμπεριφορές.

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να ανεβάζουν τη φωνή τους όχι επειδή θέλουν να επιβληθούν, αλλά επειδή βιώνουν τα συναισθήματά τους με μεγαλύτερη ένταση ή έχουν μάθει να εκφράζονται έτσι από το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσαν.

Διαβάστε γιατί κάποιοι άνθρωποι μιλούν δυνατά στο Bovary.gr.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ψυχολογία φωνή επικοινωνία ένταση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ