Μακεδονικό Ταχίνι: Μια ελληνική υπερτροφή που μπορείς να απολαμβάνεις με διαφορετικούς τρόπους κάθε μέρα | GASTRONOMIE | iefimerida.gr

Μακεδονικό Ταχίνι: Μια ελληνική υπερτροφή που μπορείς να απολαμβάνεις με διαφορετικούς τρόπους κάθε μέρα

Μακεδονικό Ταχίνι σε 4 γεύσεις
Μακεδονικό Ταχίνι σε 4 γεύσεις
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αν αναζητήσεις τη λέξη «υπερτροφή» στο διαδίκτυο, θα βρεις δεκάδες χιλιάδες λήμματα. Εσύ γνωρίζεις, όμως, το δικό μας ελληνικό super food που σου προσφέρει ενέργεια και δύναμη, κατά την περίοδο της νηστείας και όχι μόνο;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τι σημαίνει η λέξη super food; Ο όρος «υπερτροφές» αναφέρεται σε τρόφιμα τα οποία έχουν μεγάλη συγκέντρωση βιταμινών, ιχνοστοιχείων, μετάλλων, ισχυρών αντιοξειδωτικών και άλλων θρεπτικών συστατικών και παρουσιάζουν συγκεκριμένα οφέλη για την υγεία, τα οποία πιστοποιούνται από κλινικές μελέτες.

Οι αρχαίοι Έλληνες, και συγκεκριμένα μεγάλοι δάσκαλοι της Ιατρικής όπως ο Ιπποκράτης και ο Γαληνός, είχαν ανακαλύψει τις ευεργετικές ιδιότητες ορισμένων ελληνικών τροφών όπως το σουσάμι, από το οποίο παράγεται το ταχίνι. Και ίσως τότε να μην χρησιμοποιούσαν τον όρο «υπερτροφή», ωστόσο, είχαν αναγνωρίσει τα πολύτιμα οφέλη που έχει για τον ανθρώπινο οργανισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βάζα με Μακεδονικό Ταχίνι

Κι αυτό, διότι το ταχίνι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, φώσφορο και σελήνιο και αποτελεί πηγή μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών, με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό συμπλήρωμα για τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού. Επίσης, είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε πρωτεΐνη, αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία θεωρούνται απαραίτητα για μια ισορροπημένη διατροφή.

Μια ελληνική υπερτροφή για πιο εύγευστα και υγιεινά πιάτα

Δεν είναι οι παραπάνω λόγοι αρκετοί για να εντάξει κανείς το Μακεδονικό Ταχίνι (που είναι 100% αλεσμένο σουσάμι) στο καθημερινό του διατροφολόγιο; Η δική μας ελληνική υπερτροφή μας χαρίζει ενέργεια και δύναμη, ενώ χάρη στη μοναδική του γεύση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δεκάδες τρόπους για πιο εύγευστα αλλά και υγιεινά πιάτα.

Ιδίως αυτή την περίοδο, βιώνοντας τη νέα πραγματικότητα του Μένουμε Σπίτι, η ένταξη του ταχινιού στο διατροφολόγιό μας μπορεί να χαρίσει την επιπλέον τόνωση που χρειαζόμαστε για να καταπολεμήσουμε τις πολλές ώρες της αδράνειας. Αλλά και για όσους νηστεύουν λόγω Σαρακοστής και στερούνται τα γαλακτοκομικά και το κρέας, το ταχίνι δρα ως συμπλήρωμα διατροφής και αναπληρώνει τις πιθανές ελλείψεις σε βασικά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Κι αν πιστεύατε ότι ο μοναδικός τρόπος που μπορείτε να γευτείτε το Μακεδονικό Ταχίνι είναι με μέλι επάνω σε μια φέτα ψωμιού, κάνετε λάθος. Το Μακεδονικό Ταχίνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για μαργαρίνη ή βούτυρο σε κέικ και μπισκότα, για πιο υγιεινό και γευστικό αποτέλεσμα. Δεν είναι λίγοι και αυτοί που το προσθέτουν στο γάλα, το κακάο, το στιγμιαίο καφέ ή το τσάι αντί για ζάχαρη, ενώ όσοι επιθυμούν ένα δυναμωτικό ρόφημα για να δώσουν στον οργανισμό τους την απαραίτητη δύναμη να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητα, προσθέτουν μια κουταλιά σε φρέσκο χυμό φρούτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βάζα με Μακεδονικό Ταχίνι

Η διατροφική του αξία είναι αδιαμφισβήτητη, οι επιλογές πολλές (απλό, Μακεδονικό Ταχίνι με Μέλι, με Πορτοκάλι, ή με Κακάο), οι χρήσεις ακόμα περισσότερες. Εσείς διαλέξτε απλά την περίσταση που προτιμάτε να το απολαύσετε (είτε στο πρωινό σας, είτε ως σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας, είτε ως dressing στη σαλάτα του βραδινού γεύματος) και κάντε το Μακεδονικό Ταχίνι την αγαπημένη σας υγιεινή συνήθεια!

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ