fbpx Aυτά είναι τα 6 πιο υγιεινά ψάρια -Οικονομικά, νόστιμα, με πολλά οφέλη για τον οργανισμό | GASTRONOMIE | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
GASTRONOMIE
ΥΓΙΕΙΝΑ ΨΑΡΙΑ

Aυτά είναι τα 6 πιο υγιεινά ψάρια -Οικονομικά, νόστιμα, με πολλά οφέλη για τον οργανισμό

Τραπέζι με γαύρο
17|08|2019 | 16:32
Το ψάρι, όπως ήδη ξέρουμε, κάνει πολύ καλό στην υγεία μας/Φωτογραφία: Shutterstock

Ψάρι, το ωφέλιμο. Πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών.

Είναι από τις πιο υγιεινές τροφές και συνιστάται σε πολλές δίαιτες. Η διατροφική αξία του είναι μεγάλη και θα πρέπει να καταναλώνεται σε εβδομαδιαία βάση, κατά προτίμηση από 1 έως 3 φορές.

Το ψάρι αποτελεί μια χαμηλή σε θερμίδες, αλλά υψηλή σε πρωτεΐνη τροφή που είναι πλούσια σε απαραίτητα πολυακόρεστα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (γνωστά ως ωμέγα 3) που βρίσκονται στο ιχθυέλαιο. Τα ω-3 λιπαρά οξέα έχουν θετική δράση σε πολλά διαφορετικά συστήματα του οργανισμού μας, όπως είναι η μείωση της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων.

Πέρα από τα ω-3 λιπαρά, τα ψάρια αποτελούν καλή πηγή βιταμινών Β, που ενισχύουν το νευρικό μας σύστημα και την υγεία του εγκεφάλου, βιταμίνης Α και D. Τα πιο μικρά ψάρια περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα ασβεστίου και φωσφόρου, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία των οστών. Ποια είναι όμως τα ψάρια που πρέπει να προτιμήσουμε;

Διαβάστε ποια ψάρια είναι τα πιο υγιεινά στο bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ