Τουρισμός: Επιτάχυνση των επιδόσεων μέσα από την ψηφιακή καινοτομία - iefimerida.gr

Τουρισμός: Επιτάχυνση των επιδόσεων μέσα από την ψηφιακή καινοτομία

ταμπλετ καμπανια
Ελληνικός τουρισμός / Φωτογραφία: shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας που ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation.

Την εκδηλωση για τον τουρισμό διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google του ΤικΤοκ, του Elevate Greece και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας»

Όπως ειπε “η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας”, ενώ τόνισε ότι “επενδύσαμε σημαντικά σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα για παράδειγμα από την συμφωνία την οποία κάναμε με τη Google, η οποία προβλέπει εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και ήδη περισσότερα από 500 ξενοδοχεία έχουν κάνει την εκπαίδευση και εμφανίζουν τα βιώσιμα χαρακτηριστικά τους στη google” τόνισε ο κ.Κικίλιας, επισημαίνοντας ότι “πριν από τη συμφωνία μας με την google αυτός ο αριθμός ήταν μικρότερος των 50”.

Στην εκδήλωση ομιλητές ήταν ο Θανάσης Σοφιανός founder και CEO Relevance η κ. Μαρία Φούντα, head of marketing SE Europe Google και ο Φάνης Θεοδώρου brand partnerships manager TikTok.

Στο panel της συζήτησης συμμετείχαν ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος του Elevate Greece, ο κ.Απόστολος Αποστολάκης, Founding Partner της Venture Friends, η κ.Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, και ο κ.Πρόδρομος Τσιαβός, Head of Digital Innovation του Ιδρύματος Ωνάση. Την συζήτηση συντόνισε ο κ.Τάσος Ζάχος, Editor in Chief του Fortune Greece.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες το χρόνο, ενώ ανέφερε την αύξηση των online bookings τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση. Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ, καταγράφονται αυτή την περίοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία από το εξωτερικό και το εσωτερικό, με το μέσο όρο αύξησης για το σύνολο των προορισμών της χώρας να αγγίζει το 67% είπε ο κ. Κικίλιας.

Ψηφιακό περιβάλλον και ταξιδιωτική εμπειρία

Καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Google και το TikTok μοιράστηκαν πρωτοποριακές λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης και της προβολής. Παράλληλα, η Google παρουσίασε τις κοινές πρωτοβουλίες της με το Υπουργείο Τουρισμού για τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης.

Οι σημαντικοί εκπρόσωποι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα φώτισαν την αξία των συνεργειών, και την σημασία της ανάπτυξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον τομέα του τουρισμού, που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ελληνικής οικονομίας με πολυεπίπεδο αντίκτυπο σε ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.

Τέλος, με όχημα τις αναπτυξιακές δυνατότητες που κρύβει ο κλάδος του τουρισμού, ο Founder & CEO της Relevance κ.Θανάσης Σοφιανός, εστίασε στη στρατηγική της εταιρείας στον τουριστικό τομέα μέσω της ενίσχυσης της ομάδας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της επένδυσης σε νεοφυείς επιχειρήσεις του ευρύτερου πεδίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ