Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό, υποψήφιο διεθνούς διάκρισης -Πώς ψηφίζουμε - iefimerida.gr

Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό, υποψήφιο διεθνούς διάκρισης -Πώς ψηφίζουμε

χιονια στεγες
Μέτσοβο, φωτογραφία shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ Visit Greece «Greece DOES have a Winter» είναι υποψήφιο για το βραβείο World's Best Tourism Film στα CIFFT «People's Choice» Award 2022.

Αυτό τονίζει σε ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης αναφέροντας τα εξής: Είμαι πολύ περήφανος γι' αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Το φιλμ του ΕΟΤ για τον χειμερινο τουρισμό

Αφού σημειώνει ότι η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός προορισμός για όλους τους μήνες του χρόνου υπενθυμίζει τα εξής: Δεν μένουμε στα λόγια, προχωράμε με συγκεκριμένη στρατηγική και πρωτοβουλίες για να αναδείξουμε το ξεχωριστό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Για να ψηφίσετε το φιλμάκι του Visit Greece κάντε κλικ στον σύνδεσμο ΕΔΩ μέχρι την Πέμπτη 20/10

Δείτε το φιλμ του ΕΟΤ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΟΤ Τουρισμός φιλμ ψηφοφορία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ