Κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν από την Τροχαία της Αττικής στο διάστημα 9-12 Οκτωβρίου, συνελήφθησαν 7 οδηγοί υπό την επήρεια αλκοόλ με ένδειξη άνω των 0,60 mg/l, πολύ πάνω από το επιτρεπτό όριο.
Ένας στους εκατό ελεγχόμενους οδηγούς στην Αττική πιάστηκε να οδηγεί έχοντας καταναλώσει αλκοόλ επιβεβαιώνοντας ότι ο νέος αυστηρότερος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει ξεκινήσει να συνετίζει τους Έλληνες οδηγούς.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο