Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν το β' εξάμηνο του 2024 -Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο - iefimerida.gr

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν το β' εξάμηνο του 2024 -Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας στο Μετρό Θεσσαλονίκης / ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι διαδικασίες και επιλύονται όλες οι εκκρεμότητες για την εμπορική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρει το Grtimes.gr, ο «κύβος ερρίφθη» τόσο για το πότε θα κοπεί το πρώτο εισιτήριο, όσο και για το κόστος του.

Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία αυτή την ώρα ξεναγεί δημοσιογράφους στις εγκαταστάσεις του Αμαξοστασίου και Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στο β’ εξάμηνο του 2024 όπως είχε αφήσει να εννοηθεί και ο ίδιος ο πρωθυπουργός κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ. Έξι μήνες αργότερα αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως δήλωσαν ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα έχει κατασκευαστεί η πλάκα οροφής στον Σταθμό Βενιζέλου.

Αμέσως μετά θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών, σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, καθώς έχουν ήδη εγκατασταθεί στις αποβάθρες και οι θύρες ασφαλείας (PSD).

Το κατασκευαστικό έργο για τη βασική γραμμή έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί. Έχουν γίνει όλα τα έργα πολιτικού μηχανικού και μένουν ορισμένα μόνο φινιρίσματα στα αρχιτεκτονικά και, το integration των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.

Μετρό Θεσσαλονίκης: «Απελευθερώνεται» η Εγνατία

Αυτές τις μέρες, η Ελληνικό Μετρό αποσύρει τις τελευταίες εργοταξιακές καταλήψεις και, ως το τέλος της χρονιάς, θα απελευθερωθεί και η οδός Εγνατία, σε όλο της το πλάτος, στο ύψος του σταθμού Βενιζέλου.

Τα έργα σε επίπεδο οδού, τελειώνουν στο τέλος του 2023, τόσο στη βασική γραμμή, όσο και στην Επέκταση Καλαμαριάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μόνο έργο που μένει να εκτελεστεί και αναλαμβάνει να το υλοποιήσει η Ελληνικό Μετρό ΑΕ, είναι η κατασκευή του Σταθμού Μετεπιβίβασης στη Νέα Ελβετία. Η ανάθεση του έργου θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, με νόμο που θα περάσει από τη Βουλή.

Να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό, μαζί με τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτήθηκαν για τα αρχαιολογικά, αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ.

Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Όσον αφορά στο εισιτήριο, που θα είναι ενιαίο για όλα τα αστικά μέσα συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, θα είναι φθηνότερο από το κόμιστρο του Μετρό της Αθήνας, δηλαδή θα κινείται κοντά στην τιμή του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ και σίγουρα κάτω από τα 1,20 ευρώ.

Όπως, επίσης, αναφέρθηκε σήμερα και ο διαγωνισμός για το ενιαίο εισιτήριο θα εκκινήσει άμεσα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να σημειωθεί ότι από την υπογραφή της Σύμβασης Λειτουργίας και Συντήρησης με τον ανάδοχο, η Εταιρεία ΤΗΕΜΑ, θα πρέπει εντός 14 μηνών να μπει σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή.

Δείτε εικόνες από το Μετρό Θεσσαλονίκης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φωτογραφίες: ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ