Πανελλήνιες 2021: Μαθήτριες που αρίστευσαν μιλούν για το «μυστικό» της επιτυχίας -«Eτσι τα καταφέραμε...» - iefimerida.gr

Πανελλήνιες 2021: Μαθήτριες που αρίστευσαν μιλούν για το «μυστικό» της επιτυχίας -«Eτσι τα καταφέραμε...»

Πανελλήνιες 2021 αποτελέσματα σε πίνακες κοπέλα με κινητό βγάζει φωτογραφία
EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τέλος μπήκε στην αγωνία των υποψηφίων για την είσοδο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς αναρτήθηκαν στην ειδική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας οι βαθμολογίες που συγκέντρωσαν όσοι έδωσαν Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Άλλοι τα πήγαν καλύτερα του αναμενομένου, άλλοι δεν κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους, ενώ υπήρξαν και κάποιοι που αρίστευσαν.

Κάποιες κοπέλες που σημείωσαν υψηλές βαθμολογίες μίλησαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το «μυστικό» της επιτυχίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Σοφία Κλεμπετσάνη, απόφοιτος του 1ου Γενικού Λυκείου Ωραιοκάστρου, είναι από τις μαθήτριες από τη Θεσσαλονίκη που αρίστευσαν στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις. Έχοντας βαθμολογηθεί με 20 στη Φυσική, 19,3 στη Χημεία, 19 στη Βιολογία και 18,9 στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, συγκέντρωσε 19.261 μόρια και έχει ως πρώτη επιλογή την εισαγωγή της στο Τμήμα Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Ως ένα από τα χιλιάδες παιδιά της πανδημίας, που το περσινό και φετινό σχολικό έτος κλήθηκαν να προσαρμόσουν τις ανάγκες της προετοιμασίας τους για τις Πανελλαδικές εξετάσεις σε μία πρωτόγνωρη συνθήκη, η Σοφία μίλησε για τις ιδιαίτερες δυσκολίες που συνάντησε, για όσα τη βοήθησαν και τα εφόδια που υπήρξαν καθοριστικά για την επιτυχία της.

«Όταν τον Ιανουάριο επιστρέψαμε για λίγο στο σχολείο, αναζωογονήθηκα»

«Ανέκαθεν διάβαζα, από μικρή. Ξεκίνησα φροντιστήριο στην Α’ Λυκείου στα μαθήματα της κατεύθυνσης που θα επέλεγα και διάβασα πολύ στη Β’ Λυκείου. Εθεσα γερά θεμέλια, το υπόβαθρο που ήταν απαραίτητο για τη φετινή χρονιά. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της ύλης της Χημείας και της Βιολογίας το είχα καλύψει ήδη από πέρυσι. Πήρα όμως πολύ καλές βάσεις και από το σχολείο μου, υπήρξαν δίπλα μας καθηγητές με μεγάλο μεράκι και αφοσίωση», εξήγησε.

Η προσαρμογή μαθητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία είχε γίνει ήδη από την περσινή σχολική χρονιά και, όπως παρατήρησε η αριστούχος μαθήτρια, είχε πλεονεκτήματα, αλλά και μειονεκτήματα. Υπήρχε ημέρα της εβδομάδας που η ίδια περνούσε 10 ώρες συνεχώς μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή της για τα σχολικά και φροντιστηριακά διαδικτυακά μαθήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σίγουρα όσοι θα είχαν πολλές μετακινήσεις για τη δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων εξοικονόμησαν πολύ ''νεκρό'' χρόνο. Από την άλλη, όμως, όταν κάποιος είναι πολλές ώρες μπροστά από μία οθόνη, είναι πολύ εύκολο να διασπαστεί η προσοχή του. Ακόμη κι εγώ, που ήμουν μια συνειδητοποιημένη μαθήτρια, με στόχο, κοιτούσα π.χ. κάποιες στιγμές το κινητό μου, κάτι που στη δια ζώσης εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να γίνει. Επίσης, σε σχέση με τη δια ζώσης διδασκαλία, στην τηλεκπαίδευση είναι πιο δύσκολη η επικοινωνία, δεν μπορείς να δείξεις στον καθηγητή το λάθος σου, να το συζητήσεις όπως θα το έκανες εκ του σύνεγγυς», ανέφερε η Σοφία.

Ωστόσο, αν κάτι τη δυσκόλεψε κατά την περίοδο του εγκλεισμού λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για την πρόληψη διασποράς του κορωνοϊού δεν ήταν τα διαδικτυακά μαθήματα...

«Με επηρέασε η κλεισούρα, γιατί στον ελεύθερο χρόνο έφερνε μελαγχολία. Εγώ έβγαινα πάντοτε... Το να μην μπορώ να βγω μια βόλτα, μου στοίχισε αρκετά. Τον Δεκέμβριο είχα αρχίσει να χάνω τις ελπίδες μου και την αισιοδοξία μου. Με τη βοήθεια της οικογένειάς μου και των φίλων μου και με εργατικότητα κατάφερα να αντιμετωπίσω κι αυτή τη δυσκολία. Έτσι, όταν τον Ιανουάριο επιστρέψαμε για λίγο στο σχολείο, αναζωογονήθηκα και μπόρεσα κι έβαλα όλες τις δυνάμεις μου στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις», ανέφερε.

Όσο για τη μεθοδικότητα, που είναι αναγκαία στην προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, διευκρίνισε: «Διάβαζα πολύ συγκεντρωμένα, γι’ αυτό διάβαζα αποδοτικά. Δεν είχα το κινητό και οτιδήποτε θα μπορούσε να με αποσπά. Μέχρι το τελικό στάδιο της προετοιμασίας και των επαναλήψεων, όπου το διάβασμα έφτανε τις 8-10 ώρες ημερησίως, το καθημερινό μου διάβασμα ήταν από 3 έως 5 ώρες, με ένα μικρό διάλειμμα μετά τα μαθήματα του σχολείου και του φροντιστηρίου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δύσκολη περίοδος, βιώσαμε την προετοιμασία των εξετάσεων σε συνθήκες πανδημίας»

Τα 19.035 μόρια «έπιασε» η μαθήτρια του ΕΠΑΛ Ελασσόνας, Αρετή Καραμήτσιου, με βάση την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η ίδια δήλωσε ευτυχισμένη, ενώ στόχος της παραμένει να μπορέσει να σπουδάσει Ιατρική και συγκεκριμένα να καταφέρει να γίνει παιδίατρος.

«Το συστηματικό διάβασμα και η επιμονή ήταν βασική προϋπόθεση για να καταφέρω να πιάσω τον στόχο αυτό», είπε χαρακτηριστικά η Αρετή, σημειώνοντας, παράλληλα, πως «ολόκληρη η περίοδος, το προηγούμενο διάστημα, ήταν δύσκολη, μιας και βιώσαμε την προετοιμασία των εξετάσεων σε συνθήκες πανδημίας». Η ίδια σημείωσε, επίσης, πως αναμένει τα αποτελέσματα για να μπορέσει να εισαχθεί στην Ιατρική Σχολή, ενώ τόνισε πως θα ξεκουραστεί και θα ξεκινήσει τις καλοκαιρινές διακοπές.

Υψηλή βαθμολογία με 18.983 μόρια «έπιασε» και η μαθήτρια Μαρία Γκόλτσιου, από την Ελασσόνα, η οποία, αν και ακολούθησε την κατεύθυνση της Οικονομίας και Πληροφορικής, θέλει να περάσει στη σχολή Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ. Η κοπέλα είπε πως βρίσκεται σε διαδικασία να εξεταστεί σε ένα ακόμη μάθημα, της Μουσικής, ώστε να μπορέσει να πετύχει τον τελικό στόχο της.

«Μου αρέσει η μουσική. Αυτό ήταν το όνειρό μου και αυτό θέλω να σπουδάσω. Πήρα 20 τόσο στα Οικονομικά όσο και στην Πληροφορική και έπιασα υψηλή βαθμολογία, αλλά ο στόχος μου παραμένει ο ίδιος, δηλαδή να σπουδάσω μουσική», σημείωσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ολοι οι υποψήφιοι των Πανελληνίων μπορούν να δουν τη βαθμολογία τους σε αυτόν τον σύνδεσμο. Θα πρέπει να πληκτρολογήσουν τον 8ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ