Αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού τα τελευταία 2,5 χρόνια, με στόχο να γίνει ο Οργανισμός των ΕΛΤΑ επιχείρηση, υποστηρίζει η διεύθυνσή του ότι είναι η αναμόρφωση που επιχειρείται.
Ο Γρηγόρης Σκλήκας, διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, μιλώντας στην ΕΡΤ ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται για κάτι καινούργιο, αλλά για μια διαδικασία που εξελίσσεται εδώ και χρόνια με στόχο τον εκσυγχρονισμό των ΕΛΤΑ. «Η αλλαγή είναι ένα βήμα που ακολουθεί την αναδιοργάνωση του χώρου. Αν κοιτάξουμε το επιστολικό έργο, την αλληλογραφία, έχει συρρικνωθεί κατά 90%» είπε.
Δυνατή η κατ' οίκον εξυπηρέτηση
Για το ότι αντιδρούν -ειδικά οι συνταξιούχοι σε απομακρυσμένες περιοχές που λαμβάνουν τη σύνταξή τους από εκεί- σημείωσε: «Όπως επιδίδεται η σύνταξη, έτσι θα συνεχίσει και τον επόμενο μήνα. Δεν είναι το κατάστημα το ταχυδρομείο. Πρακτικά σήμερα η προσέλευση είναι μηδαμινή. Οι ταχυδρόμοι έχουν ψηφιακά εργαλεία και τερματικά, είναι δυνατή η κατ' οίκον εξυπηρέτηση. Πρακτικά διευκολύνεται η εξυπηρέτηση, καθώς οι εργαζόμενοι που ήταν υπάλληλοι γραφείου βγαίνουν στον δρόμο.
Υπάρχει ένα hot-line που από σήμερα επικοινωνείς για να έρθει ταχυδρόμος στο σπίτι σου.
Σήμερα υπάρχουν 1.400 διανομείς, 500 καταστήματα-πρακτορεία, παραμένουν 800 διαθέσιμα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Τα 500 είναι πρακτορεία ιδιωτών. Και τα ΕΛΤΑ είναι μια ιδιωτική επιχείρηση».
Ένα κατάστημα ανά νησί
Όπως ανέφερε ο κ. Σκλήκας, τουλάχιστον ένα ταχυδρομικό κατάστημα ανά νησί θα συνεχίσει να λειτουργεί, ενώ οι υπάλληλοι των καταστημάτων που κλείνουν θα αξιοποιηθούν σε άλλες λειτουργίες, κυρίως στη διανομή.
