ΕΡΓΟΣΕ: Ξεκινούν οι μελέτες για την υλοποίηση του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας-Αλβανίας - iefimerida.gr

ΕΡΓΟΣΕ: Ξεκινούν οι μελέτες για την υλοποίηση του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας-Αλβανίας

κοκκινη γεφυρα τρενο
Ταξίδι με τρένο, φωτογραφία (EUROKINISSI/ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ξεκινούν οι οι μελέτες για την υλοποίηση του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας-Αλβανίας σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ, υπεγράφη σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών με αντικείμενο την εκπόνηση μελετών, βάσει των οποίων θα ληφθεί η βέλτιστη επενδυτική επιλογή για την ορθότερη υλοποίηση του έργου διασυνοριακής συνεργασίας που αφορά την κατασκευή του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας και Αλβανίας στην περιοχή Κρυσταλλοπηγής / Ιεροπηγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αντικείμενο της σύμβασης εντάσσεται στο έργο ‘CB RAILWAY' που στοχεύει στην ανάπτυξη κοινού στρατηγικού επενδυτικού σχεδίου για τη σύνδεση της Ελλάδας και της Αλβανίας, μέσω νέας σιδηροδρομικής γραμμής δυτικά από την Κρυσταλλοπηγή/Ιεροπηγή προς το Pogradec και νοτιοανατολικά προς το Αεροδρόμιο Καστοριάς, συνολικού μήκους περίπου 130 χλμ. Στο εν λόγω έργο συμμετέχει η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., το Υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας της Αλβανίας και ο ΟΣΕ Α.Ε., με τον καθένα από τους προαναφερθέντες εταίρους να έχει αναλάβει την υλοποίηση συγκεκριμένων υπηρεσιών και μελετών, τα αποτελέσματα των οποίων θα χρησιμοποιηθούν για την αλληλοτροφοδότηση των επιμέρους μελετών.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η σύμβαση, ο Ανάδοχος θα συνεργάζεται στενά με τους συμμετέχοντες εταίρους του έργου προκειμένου να παρέχονται τα απαραίτητα στοιχεία και δεδομένα που θα προκύψουν από τις μελέτες για την υλοποίηση της σύμβασης.

Αναλυτικά ο Ανάδοχος αναλαμβάνει να:

  • -Πραγματοποιήσει τη χρηματοοικονομική και κοινωνικοοικονομική αξιολόγηση των βασικών επενδυτικών επιλογών
  • -Πραγματοποιήσει την Ανάλυση Κοινωνικών Επιπτώσεων
  • -Επιλέξει τη βέλτιστη επενδυτική στρατηγική
  • -Συντάξει τις Κατευθυντήριες Οδηγίες Τεχνικής Υλοποίησης
  • Καταρτίσει το Σχέδιο Διαχείρισης για την Σύνταξη του Στρατηγικού Επενδυτικού Σχεδίου.

Για την εκτέλεση της σύμβασης αντλείται χρηματοδότηση κατά 85% από την Ευρωπαϊκή Ένωση και 15% από εθνικούς πόρους (Π.Δ.Ε.) των χωρών που συμμετέχουν στο «Πρόγραμμα διασυνοριακής συνεργασίας Interreg IPA ‘Ελλάδα - Αλβανία' 2014 - 2020». Σημειώνεται δε, ότι σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, οι μελέτες θα έχουν ολοκληρωθεί εντός πέντε μηνών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών ελέγχων, εγκρίσεων και παραλαβής της σύμβασης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης δήλωσε σχετικά: «Η υπογραφή της εν λόγω σύμβασης αποτελεί το πρώτο βήμα για την ολοκλήρωση του τελευταίου σκέλους της διασύνδεσης της Ελλάδος τόσο με την Αλβανία όσο και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων αλλά και της Ευρώπης. Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην ανάδειξη της Ελλάδας σε περιφερειακό κόμβο στον τομέα των logistics και των μεταφορών».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΣΕ τρένο σύνδεση Ελλάδα Αλβανία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ