Οι γνώστες επιλέγουν ελληνικά κρασιά του 2019: Πλούσια, νόστιμα, ισορροπημένα  | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr

Οι γνώστες επιλέγουν ελληνικά κρασιά του 2019: Πλούσια, νόστιμα, ισορροπημένα 

με καπελο και ενα ποτηρι κρασι
Με ένα ποτήρι κρασί / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια νέα διαφημιστική εκστρατεία δημιουργήθηκε για να δώσει ώθηση στα κρασιά της περσινής σοδειάς που λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν πουλήθηκαν.

Με την εστίαση υπολειτουργούσα, τον τουρισμό σε κρίση και το Οινόραμα, τη μεγαλύτερη έκθεση ελληνικών κρασιών στον κόσμο, ακυρωμένο το 2020, η εν λόγω καμπάνια, με πυρήνα την ιστοσελίδα SaveVintage2019.gr, φιλοδοξεί να κινητοποιήσει μαζικά όλους τους Ελληνες οινοποιούς, φορείς, διαμορφωτές κοινής γνώμης και οινόφιλους. Στοχεύει, έτσι, στην άμεση ενδυνάμωση της κατανάλωσης ελληνικών κρασιών εσοδείας 2019 και όχι μόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξαιρετική χρονιά για το ελληνικό κρασί το 2019

Οπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι ειδικοί συμφωνούν πως το 2019 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τις περισσότερες οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας και πως τα κρασιά της εσοδείας αυτής διαθέτουν εξαιρετικά γευστικά χαρακτηριστικά. Πολλοί οινοποιοί εκτιμούν πως η εσοδεία του 2019 είναι μία από τις κορυφαίες των τελευταίων δεκαετιών ή ακόμα και εσοδεία «αναφοράς» για την περιοχή τους. Ωστόσο, αυτό το γεγονός που αφορά στα ελληνικά κρασιά του 2019 επισκιάστηκε από την πανδημία. Ετσι, η καμπάνια «Save Vintage 2019» δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την ποιότητά τους.

Τελικός σκοπός είναι ο καταναλωτής να αγοράσει κρασιά, αρχικά εσοδείας 2019. Το «Save» στην προκειμένη περίπτωση είναι διττό: «Σώστε», δηλαδή καταναλώστε και χαρείτε τα κρασιά του 2019 προτού χαθούν και «Φυλάξτε» τα, δηλαδή αποθηκεύστε και παλαιώσετε τα κρασιά αυτά, ακόμα και τα λευκά, επειδή είναι υψηλής ποιότητας.

Τα κρασιά του 2019 είναι πλούσια, νόστιμα και ισορροπημένα

Γιατί, όπως σημειώνεται, τα κρασιά του 2019 είναι πλούσια, νόστιμα και ισορροπημένα και πολλά από αυτά θα μπορέσουν, σε ιδανικές συνθήκες, να μπουν σε διαδικασία παλαίωσης για δεκαετίες.

Πίσω από την εν λόγω καμπάνια βρίσκεται η εταιρεία Vinetum, που διοργανώνει την έκθεση Οινόραμα, ωστόσο η δράση αυτή αφορά όλον τον αμπελοοινικό κλάδο. Γι' αυτό και υποστηρίζεται από όλους τους σχετικούς φορείς, ενώ συσπειρώνει σημαντικό αριθμό οινογράφων, δημοσιογράφων οίνου και γεύσης και άλλων επικοινωνών και επιστημόνων του κρασιού, που όλο και μεγαλώνει. Ανθρώπους που προσφέρουν την πένα και τον ουρανίσκο τους αφιλοκερδώς, δοκιμάζοντας και γράφοντας για τα ελληνικά κρασιά του 2019. Γι' αυτόν τον λόγο τα πορτρέτα τους προβάλλονται στον ιστότοπο της καμπάνιας, η οποία προωθείται και από τα κοινωνικά δίκτυα της Vinetum.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ