Συνελήφθη 19χρονος που έτρεχε με 195 χλμ./ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών - iefimerida.gr

Συνελήφθη 19χρονος που έτρεχε με 195 χλμ./ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών

Περιπολικό της αστυνομίας
Περιπολικό της Αστυνομίας / INTIME / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΔΩΝΑΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο οδηγούσε, τα ξημερώματα, στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών 19χρονος στη Θεσσαλονίκη.

Ο 19χρονος συνελήφθη από αστυνομικούς της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, καθώς το όχημά του καταγράφηκε να κινείται με 195 χλμ./ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι 90 χλμ./ώρα.

Εις βάρος του 19χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής αρχής.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Θεσσαλονίκη τροχαία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ