fbpx Πρεμιέρα για τη νέα γκάμα της Ducati [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΓΙΑ ΤΟ 2020

Πρεμιέρα για τη νέα γκάμα της Ducati [εικόνες]

Πρεμιέρα για τη νέα γκάμα της Ducati
05|11|2019 | 18:10
Πρεμιέρα για τη νέα γκάμα της Ducati

Λίγες μέρες πριν την EICMA 2019, η Ducati παρουσίασε στο Ρίμινι τη γκάμα της για το 2020

Πρώτη στη σκηνή βρέθηκε η ολοκαίνουργια Panigale V2, το εξαιρετικό δικύλινδρο super sport μοντέλο με τον κινητήρα Superquadro των 955 κ.εκ.. Το νέο μεσαίο superbike έχει εντελώς νέα εμφάνιση, καθώς και προηγμένα  ηλεκτρονικά συστήματα που βασίζονται στην εξελιγμένη Inertial Platform. Χάρη σε μια άνετη σέλα και στις ρυθμίσεις της ανάρτησής της, η Panigale V2 προσφέρει ακόμη πιο ασφαλείς σπορ επιδόσεις, ενώ κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη και πιο φιλική από ποτέ. Η μέγιστη ισχύς των 155 ίππων αποδίδεται στις 10.750 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 104 Nm της προδιαγραφών Euro 5 μοτοσυκλέτας, στις 9.000 σ.α.λ.. Βασισμένη σε ένα μονοκόκ πλαίσιο, η όλη διάταξη χαρακτηρίζεται από ένα εντελώς νέο δυναμικό στιλ, που υπογραμμίζει τη συμπαγή δομή του δικύλινδρου Superquadro, σε μια μοτοσυκλέτα που οπτικά δίνει μία εξίσου συμπαγή εντύπωση. Στα λοιπά βασικά χαρακτηριστικά της Panigale V2 περιλαμβάνεται το μονόμπρατσο ψαλίδι και η κομψή εξάτμιση που καταλήγει χαμηλά κάτω από τον κινητήρα.

Πρεμιέρα για τη νέα γκάμα της Ducati

Στη σκηνή ακολούθησε η Panigale V4. Η νέα Panigale V4 είναι πιο γρήγορη με το χρονόμετρο στο χέρι, και αυτή η βελτίωση είναι μεγαλύτερη όσο μικρότερες είναι οι ικανότητες του αναβάτη της, κάνοντας την βελτίωση πιο σημαντική για τον ερασιτέχνη παρά τον επαγγελματία αναβάτη. Η Panigale V4 είναι μια μοτοσυκλέτα που, όταν οδηγείται από τον Michele Pirro στη στάνταρ διαμόρφωσή της, συμπεριλαμβανομένης της ομολογκαρισμένης εξάτμισης και εκτός των σλικ ελαστικών, μπορεί να γράψει χρόνο μόλις 3 δευτερόλεπτα μεγαλύτερο από το δικό του ρεκόρ, με την έκδοση Superbike της μοτοσυκλέτας, στην πίστα της Vallelunga!

Η Panigale V4 είναι πλέον εξοπλισμένη με στοιχεία από την V4 R, ξεκινώντας από το αεροδυναμικό πακέτο (αεροδυναμικά βοηθήματα, ζελατίνα,  εμπρόσθιο και πλευρικά fairing, πιο αποδοτικές εισαγωγές αέρα για αποτελεσματικότερη ψύξη). Κάτι που προσφέρει καλύτερη προστασία από τη ροή του αέρα και βελτιώνει τη συνολική σταθερότητα της μοτοσικλέτας, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση του αναβάτη. Την Panigale V4 κινεί ο Desmosedici Stradale χωρητικότητας 1.103 κ.εκ. Ένας V4 κινητήρας που προέρχεται από το MotoGP, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και το επαναστατικό δεσμοδρομικό σύστημα χρονισμού των βαλβίδων, με αντίθετης περιστροφής στροφαλοφόρο άξονα και Twin Pulse σειρά ανάφλεξης.

Πρεμιέρα για τη νέα γκάμα της Ducati

Ο κινητήρας αποδίδει το μέγιστο των 214 ίππων στις 13.000 σ.α.λ. και ροπή 12,6 kgm στις 10.000 σ.α.λ. Τελευταία στη σκηνή η πολυαναμενόμενη νέα Streetfighter V4, μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα στο πνεύμα αυτού που στο Borgo Panigale αποκαλείται «Formula Fight»: οι μηχανικοί πήραν τον Desmosedici Stradale κινητήρα των 1.103 κ.εκ., πρόσθεσαν την τελευταία γενιά ηλεκτρονικών της Panigale V4, το βάρος κρατήθηκε χαμηλά στα 178 κιλά, προστέθηκε ένα ψηλό και φαρδύ τιμόνι, αφαιρέθηκαν τα fairings και ανέβηκε η απόδοση στους 208 ίππους @ 12,750 σ.α.λ.. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων, μοντέρνα, εντυπωσιακής σχεδίασης, με έμφαση στην άνεση, που προμηνύει την ηγετική παρουσία που θα αποκτήσει στην κατηγορία της. Ο μίνιμαλ full LED προβολέας, με τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα V, αποτυπώνει ιδανικά την δυναμικότητα της Streetfighter V4. Από τη μια παραπέμπει στο εμπρός μέρος της Panigale V4 και από την άλλη θυμίζει το τρελό χαμόγελο του Joker, του χαρακτήρα κόμικ από τον οποίο εμπνεύστηκε το Ducati Style Center.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ