Αυτή είναι η νέα Ducati Panigale V2 - iefimerida.gr

Αυτή είναι η νέα Ducati Panigale V2

Αυτή είναι η νέα Ducati Panigale V2
Αυτή είναι η νέα Ducati Panigale V2
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Ducati 959 Panigale ονομάστηκε τώρα από τους Ιταλούς σε Panigale V2 και έναντι της πρώτης παρουσιάζεται πολύ διαφορετική.

Το εκτεταμένο φέρινγκ έχει σχεδιαστεί από την αρχή και εναρμονίζεται με την εικόνα των 4κύλινδρων Panigale, το διπλό ψαλίδι έχει δώσει τη θέση του σε ένα εντυπωσιακό μονόμπρατσο και η εξάτμιση είναι επίσης νέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το εκτεταμένο φέρινγκ έχει σχεδιαστεί από την αρχή και εναρμονίζεται με την εικόνα των 4κύλινδρων Panigale
Το εκτεταμένο φέρινγκ έχει σχεδιαστεί από την αρχή και εναρμονίζεται με την εικόνα των 4κύλινδρων Panigale

Τα φωτιστικά σώματα είναι full-LED και οι τεράστιοι εμπρός αεραγωγοί τονίζουν την επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

Τα φωτιστικά σώματα είναι full-LED και τεράστιοι εμπρός αεραγωγοί τονίζουν την επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Τα φωτιστικά σώματα είναι full-LED και τεράστιοι εμπρός αεραγωγοί τονίζουν την επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

Νέα είναι και η σχεδίαση της σέλας για μεγαλύτερη άνεση ενώ τα μαρσπιέ παραμένουν στην ίδια θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νέα είναι και η σχεδίαση της σέλας για μεγαλύτερη άνεση ενώ τα μαρσπιέ παραμένουν στην ίδια θέση.
Νέα είναι και η σχεδίαση της σέλας για μεγαλύτερη άνεση ενώ τα μαρσπιέ παραμένουν στην ίδια θέση.

Ο δικύλινδρος V κινητήρας Superquadro των 955 κυβικών πληροί τώρα της προδιαγραφές Euro 5 και έχει ακόμη μεγαλύτερη απόδοση έναντι πριν.

Η ισχύς εμφανίζεται αυξημένη κατά πέντε ίππους στους 155 και η ροπή έχει κερδίσει 2 Nm για να πιάσει τα 104, στις 10.750 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το κιβώτιο των έξι σχέσεων χρησιμοποιεί και το Ducati Quick Shift EVO 2 για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.

Το κιβώτιο των έξι σχέσεων χρησιμοποιεί και το Ducati Quick Shift EVO 2 για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Το κιβώτιο των έξι σχέσεων χρησιμοποιεί και το Ducati Quick Shift EVO 2 για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές προχωρούν στην ανάρτηση με το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa των 43 χιλιοστών να φέρει πλήρεις ρυθμίσεις, όπως και το νέο αμορτισέρ της Sachs. Με νέες ρυθμίσεις και για τα δύο η άνεση στο δρόμο έχει βελτιωθεί χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Τα φρένα παραμένουν ίδια με δίσκους μπροστά τα 320 χλστ. και ακτινικές δαγκάνες της Brembo Μ4.32. Πίσω ο δίσκος είναι 245 χιλιοστά και η δαγκάνα μονού εμβόλου.

Ο δικύλινδρος V κινητήρας Superquadro των 955 κυβικών πληροί τώρα της προδιαγραφές Euro 5 και έχει ακόμη μεγαλύτερη απόδοση έναντι πριν.
Ο δικύλινδρος V κινητήρας Superquadro των 955 κυβικών πληροί τώρα της προδιαγραφές Euro 5 και έχει ακόμη μεγαλύτερη απόδοση έναντι πριν.

Η Panigale V2 χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική αδρανειακή μονάδα έξι αξόνων που ρυθμίζει τη λειτουργία των ABS, Traction Control, Wheelie Control, Quick Shift και του ηλεκτρονικού συστήματος που ελέγχει το φρενάρισμα του κινητήρα. Από τα ηλεκτρονικά που επιτρέπουν την παραμετροποίηση δεν λείπουν τα προγράμματα οδήγησης Race, Sport, Street με την μοτοσυκλέτα να παρέχει τη δυνατότητα και για εξατομικευμένες ρυθμίσεις. Στον εξοπλισμό της Panigale V2 ανήκει και μια νέα οθόνη TFT 4,3 ιντσών που επιτρέπει τη σύνδεση με κινητό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ducati DUCATI PANIGALE v2 μοτοσικλέτα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ