Νέο κέντρο δοκιμών κινητήρων από τη SEAT - iefimerida.gr

Νέο κέντρο δοκιμών κινητήρων από τη SEAT

Νέο κέντρο δοκιμών κινητήρων από τη SEAT
Νέο κέντρο δοκιμών κινητήρων από τη SEAT
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η SEAT επενδύει περισσότερα από 30 εκατομμύρια ευρώ σε ένα πρωτοποριακό κέντρο δοκιμών κινητήρων στη Νότια Ευρώπη.

Οι εγκαταστάσεις είναι εξοπλισμένες με εννέα πολυενεργειακούς πάγκους δοκιμών, οι οποίοι επιτρέπουν τη διεξαγωγή διαφορετικών τύπων δοκιμών σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικούς, υβριδικούς και CNG, με στόχο να εξασφαλίζεται ότι πληρούν τις απαιτήσεις ποιότητας, εκπομπών ρύπων, ανθεκτικότητας και επιδόσεων, καθ ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επένδυση έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία 5 χρόνια και έχει οδηγήσει σε ένα κέντρο με ικανότητα να διεξάγει 14.300 δοκιμές κινητήρων ετησίως, από ένα πρώιμο στάδιο ανάπτυξης έως τις δοκιμές που θα απαιτηθούν για τη μετέπειτα έγκριση τύπου τους. Οι εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν επίσης ένα κλιματικό θάλαμο, ικανό να προσομοιώνει ακραίες συνθήκες οδήγησης, μεταξύ -40 και + 65 βαθμών και μέχρι υψόμετρο 5.000 μέτρων, και έναν αυτοματοποιημένο πύργο χωρητικότητας 27 οχημάτων, ο οποίος τα διατηρεί σε σταθερή θερμοκρασία 23 βαθμών για να εξασφαλίσει ότι είναι σε άριστη κατάσταση για τις δοκιμές.

Το κέντρο ανάπτυξης του κινητήρα είναι εξοπλισμένο με εννέα πάγκους κινητήρων, στους οποίους δοκιμάζονται και βαθμονομούνται οι χωρητικότητές τους ανάλογα με τον τύπο του οχήματος στον οποίο πρόκειται να τοποθετηθεί ο κινητήρας. Έτσι, κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης, ρυθμίζονται πτυχές όπως η έγχυση καυσίμου, η πρόσληψη αέρα ή η ισχύς και γίνονται προσομοιώσεις ακραίας οδήγησης για την παρατήρηση της απόκρισης τους σε έκτακτες καταστάσεις.

Επιπλέον, οι εγκαταστάσεις διαθέτουν εργαστήριο εκπομπών που εκτελεί περισσότερους από 80διαφορετικούς τύπους δοκιμών σε κάθε όχημα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις έγκρισης των διαφόρων παγκόσμιων κανονισμών. Είναι επίσης εξοπλισμένες με συσκευές PEMS, το φορητό σύστημα μέτρησης εκπομπών ικανό να παρακολουθεί τα δεδομένα κίνησης του οχήματος και το οποίο χρησιμοποιείται για την εκτέλεση των δοκιμών RDE (πραγματικές εκπομπές οδήγησης) που απαιτούνται για την ανάλυση της κατανάλωσης και των εκπομπών των αυτοκινήτων σε πραγματικές καταστάσεις οδήγησης, στο πλαίσιο των διαδικασιών έγκρισης τύπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κέντρο του κινητήρα διαθέτει επίσης πάγκο δοκιμών ανθεκτικότητας, όπου τα πρωτότυπα και τα οχήματα διανύουν μέχρι 200.000 χιλιόμετρα στον κυλιόμενο δρόμο, χωρίς διαλείμματα, ενώ η απόδοση του κινητήρα αναλύεται ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, η SEAT έχει εγκαταστήσει ένα σύστημα που ανακτά την ενέργεια που παράγεται από τους κυλίνδρους και την επιστρέφει με τη μορφή ηλεκτρικής ενέργειας για μεταγενέστερη κατανάλωση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Seat κινητήρες αυτοκίνητα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ