fbpx Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ

Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας

Το σήμα της Volkswagen
19|02|2020 | 06:32
Η Volkswagen καθυστερεί εκ νέου την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία / Φωτογραφία: AP

Για δεύτερη φορά η Volkswagen αποφάσισε να «παγώσει» την δημιουργία εργοστασίου στην Τουρκία.

Η συγκεκριμένη επένδυση δρομολογούνταν από το περασμένο φθινόπωρο, όμως η εισβολή της Τουρκίας στην Συρία, στάθηκε αφορμή για να αποφασίσει να «φρενάρει» η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία την κατασκευή του εργοστασίου.

«Έχουμε ακόμη χρόνο και θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε έως τα μέσα του έτους», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας στην γερμανική υπηρεσία του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, διευκρινίζοντας ότι το Εποπτικό Συμβούλιο το οποίο θα συνεδριάσει στο τέλος του μήνα και επρόκειτο αρχικά να αποφασίσει, δεν θα έχει το ζήτημα στην ημερήσια διάταξή του.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο επικεφαλής της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις, σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα LinkedIn, είχε διαβεβαιώσει ότι η εταιρία του δεν εμπλέκεται σε πολιτικά ζητήματα, ταυτόχρονα ωστόσο είχε τονίσει ότι συμμερίζεται την εκτίμηση της γερμανικής κυβέρνησης και της ΕΕ για την τουρκική επίθεση στην Συρία. «Όσο σκοτώνονται άνθρωποι, δεν θα βάλουμε θεμέλια δίπλα στο πεδίο της μάχης», είχε γράψει χαρακτηριστικά ο κ. Ντις. Αργότερα, η εταιρία πάντως διευκρίνισε ότι δεν θα αναζητούσε άλλη χώρα για τη συγκεκριμένη επένδυση.

Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, το εργοστάσιο που θα κατασκευαζόταν ως το τέλος του έτους στην Σμύρνη θα απαιτούσε επένδυση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και θα απασχολούσε περί τους 4.000 εργαζόμενους. Προβλεπόταν να παράγει περίπου 300.000 αυτοκίνητα (τα σεντάν Skoda Superb και VW Passat) ετησίως, ξεκινώντας από το 2022. Το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa) μολαταύτα επισημαίνει ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει ήδη ιδρύσει τουρκική θυγατρική, με αρχικό κεφάλαιο ύψους 164 εκατομμυρίων δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ