fbpx H Alfa Romeo αντικαθιστά την Giulietta | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΝΕΟ SUV

H Alfa Romeo αντικαθιστά την Giulietta

H Alfa Romeo αντικαθιστά την Giulietta
06|04|2020 | 19:04
H Alfa Romeo αντικαθιστά την Giulietta

Η Alfa Romeo ανακοίνωσε πως η παραγωγή της μικρομεσαίας Giulietta θα σταματήσει μέσα στο έτος, καθώς το μοντέλο θα αντικατασταθεί από ένα νέο SUV.

Ο Fabio Migliavacca υπεύθυνος παραγωγής και marketing της Alfa Romeo δήλωσε σχετικά: «Η Giulietta αναμένεται να τελειώσει τη ζωή της στο τέλος του τρέχοντος έτους. Η τάση είναι να έχουμε SUV στο τμήμα C, οπότε το Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta». Εδώ να προσθέσουμε ότι η Alfa Romeo, επικεντρώθηκε στο να εξασφαλίσει ότι το Tonale θα έχει την ίδια δυναμική οδήγησης με την Giulietta παρά το γεγονός ότι είναι SUV. Η δυναμική οδήγησης δεν θα είναι αδύναμο σημείο για το Tonale». Οι πωλήσεις της Giulietta, της οποίας η παραγωγή ξεκίνησε το 2010, μειώθηκαν σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι, πωλήθηκαν 15.690 μονάδες στην Ευρώπη, σε σύγκριση με 78.911 το 2011 (έτος με τις καλύτερες πωλήσεις). Η Alfa Romeo Giulietta έχει κάποια μειονεκτήματα, αλλά η δυναμική οδική της συμπεριφορά και η κομψή της εμφάνιση είναι αρκετά για να την κρατήσουν στην παραγωγή.

Σχετικά με την Tonale τώρα, το μοντέλο παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση της Γενεύης σε πρωτότυπη μορφή και αναμένεται να μπει στην παραγωγή στα τέλη του έτους ή στις αρχές του επόμενου. Σχεδιαστικά, το πρωτότυπο έχει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία από τη σύγχρονη προσέγγιση της εταιρείας, μαζί με στοιχεία που κάνουν «γέφυρα» με το παρελθόν, όπως είναι το τριάκτινο τιμόνι που φέρνει «άρωμα» από την ιστορία της μάρκας. Παλιότερα πρωτότυπα θυμίζουν και κάποια από τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου, όπως είναι τα «τρίδυμα» φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.Τα υλικά της καμπίνας είναι ποιοτικά και χωρίς να καταφεύγει σε αισθητικές ακρότητες, η εικόνα του φιλόξενου για 4 επιβάτες εσωτερικού, είναι σύγχρονη.

Οι οθόνες στο ταμπλό, είναι μία πίσω από το τιμόνι στο ρόλο του πίνακα των οργάνων με διαγώνιο 10,25 ίντσες και άλλη μια στο κέντρο, 12,3 ιντσών. Από πλευράς διαστάσεων αναμένουμε ένα αμάξωμα μικρότερο από τη Stelvio, ενώ στην γκάμα των μηχανικών συνόλων θα υπάρξει και μια plug in υβριδική διάταξη. Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το ιταλικό μοντέλο θα έχουμε αργότερα μέσα στο έτος. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ