«Κατέστρεψε σε δευτερόλεπτα τον μύθο του»: Ο Τραβόλτα χόρεψε «τα παπάκια στη σειρά» [βίντεο] - iefimerida.gr

«Κατέστρεψε σε δευτερόλεπτα τον μύθο του»: Ο Τραβόλτα χόρεψε «τα παπάκια στη σειρά» [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Φαρμακερά βέλη κατά του Τζον Τραβόλτα εκτοξεύουν ιταλικά ΜΜΕ με αφορμή την «ντροπιαστική», όπως λένε, εμφάνιση του διάσημου Αμερικανού ηθοποιού στο Μουσικό Φεστιβάλ του Σαν Ρέμο.

Ο Τραβόλτα ήταν επίσημος καλεσμένος στον διασημότερο διαγωνισμό τραγουδιού της Ιταλίας ως «ένας ηθοποιός που έκανε ολόκληρες γενιές να χορεύουν», όπως είπε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Σαν Ρέμο, Amadeus. Αλλά η εμφάνισή του χθες το βράδυ στη Seconda Serata του 74ου φεστιβάλ έξω από το Teatro Ariston μάλλον απογοήτευσε τους θαυμαστές του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι αυτό γιατί ο πρωταγωνιστής των ταινιών «Πυρετός το Σαββατόβραδο», “Grease” και “Pulp Fiction” περιστοιχισμένος από τον Amadeus και τον διάσημο στην Ιταλία κωμικό, τραγουδιστή και ραδιοφωνικό παραγωγό και παρουσιαστή Ροσάριο Φιορέλο χόρεψε… «Τα παπάκια στη σειρά».

«Παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υποχρέωσαν τον Τραβόλτα να χορέψει “τα παπάκια στη σειρά», γράφει η εφημερίδα Il Foglio.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Κατέστρεψε σε δευτερόλεπτα τον μύθο του», σχολιάζει το περιοδικό Oggi.

«Πέταξε την καριέρα του στα σκουπίδια σε μια στιγμή», συμπληρώνει η Corriere della Sera κάνοντας λόγο για «trash χορό» και «cringe» εμφάνιση του ηθοποιού «με βαριεστημένο ύφος», που προκάλεσε αμηχανία στο κοινό: «Διασκέδαση κοντά στο μηδέν, δυσφορία που φτάνει στα ύψη της αμηχανίας, βλέμμα που αναζητά τις εξόδους κινδύνου», γράφει η εφημερίδα διερωτώμενη ποιος μπορεί να υποχρέωσε τον ηθοποιό να κάνει κάτι τέτοιο: «Η μόνη εξήγηση είναι ότι Τραβόλτα έλαβε αδρά αμοιβή – αλλά όχι αρκετή για να φορέσει το πορτοκαλί καπέλο πάπιας που του έδωσαν»…

Ο Τραβόλτα φέρεται επίσης να πληρώθηκε από μια ιταλική εταιρία παπουτσιών τένις, με την Corriere della Sera να μιλάει για αθέμιτη διαφήμιση: «Λέγεται ότι πληρώθηκε ένα εκατομμύριο ευρώ για τη φιλοξενία (όχι από τη Rai, αλλά από την ίδια την εταιρεία)», κάτι που εξηγεί γιατί ο σκηνοθέτης επέμενε συχνά στα παπούτσια του ηθοποιού, σχολιάζει η εφημερίδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ