Tralalero Tralala: Τι είναι τα αλλόκοτα ζώα που έχουν κατακλύσει το TikTok -Πώς τα εκμεταλλεύονται εταιρείες - iefimerida.gr

Tralalero Tralala: Τι είναι τα αλλόκοτα ζώα που έχουν κατακλύσει το TikTok -Πώς τα εκμεταλλεύονται εταιρείες

Tralalero Tralala: Τι είναι τα αλλόκοτα ζώα που έχουν κατακλύσει το TikTok -Πώς τα εκμεταλλεύονται εταιρείες
Tralalero Tralala: Τι είναι τα αλλόκοτα ζώα που έχουν κατακλύσει το TikTok -Πώς τα εκμεταλλεύονται εταιρείες

Tralalero Tralala, Bombardiro Crocodilo, Lirili Larila, Chimpanzini Bananini: αυτά είναι μόνο μερικά από τα αλλόκοτα πλάσματα που έχουν κατακλύσει το TikTok.

Με την ονομασία «Italian Brainrot» (σε ελεύθερη μετάφραση: «ιταλικό λιώσιμο εγκεφάλου» ή «ιταλικό κάψιμο»), τα βίντεο αυτά έχουν τεράστια επιτυχία παγκοσμίως. Αν κυκλοφορείτε στο TikTok, μάλλον θα τα έχετε δει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το brainrot (κυριολεκτικά «σάπισμα εγκεφάλου») είναι αργκό που περιγράφει περιεχόμενο τόσο αλλοπρόσαλλο ή υπερβολικά εθιστικό, που «σαπίζει» τον εγκέφαλό σου -δηλαδή σου τραβάει την προσοχή, σε κρατάει κολλημένο, αλλά χωρίς να προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Το λένε για video, memes, σειρές, ή τραγούδια που είναι ακατάληπτα, σουρεαλιστικά, ενοχλητικά, αλλά, με κάποιον περίεργο τρόπο, κολλητικά.

Τι είναι το «Italian Brainrot» με τα AI animals που έχουν γίνει viral στο TikTok

Τι ακριβώς είναι, όμως, το Italian Brainrot; Αν προσπαθήσουμε να περιγράψουμε συνοπτικά το φαινόμενο, θα λέγαμε πως είναι βίντεο που δείχνουν παράξενους χαρακτήρες οι οποίοι συνδυάζουν σώματα ζώων με άλλα αντικείμενα, όπως ψυγεία, φρούτα ή κάκτους.

Τα βίντεο φτιάχνονται από τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τα πλάσματα, που έχουν ονόματα όπως «Tralalero Tralala» ή Bombardiro Crocodilo, μιλούν με ρομποτικές φωνές από ΑΙ, συχνά στα Ιταλικά, λέγοντας ασυναρτησίες (και, ενίοτε, αναφέρονται σε πραγματικά γεγονότα, όπως ο πόλεμος στη Γάζα).

Αν ψάξετε ονλάιν, μπορεί να βρείτε ακόμα και άρθρα που εξηγούν… το γενεαλογικό δέντρο αυτών των χαρακτήρων (ο Bombombini Gusini είναι ο αδελφός του Bombardiro Crocodilo, ας πούμε -μια πρόταση που δεν περιμέναμε να δούμε ποτέ γραμμένη, πόσο μάλλον να τη γράψουμε).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μερικά παραδείγματα

  • Tralalero Tralala -καρχαρίας με πόδια και αθλητικά παπούτσια
  • Bombardiro Crocodilo -μισός κροκόδειλος, μισός μαχητικό αεροσκάφος
  • Lirili Larila -ένας ελέφαντας-κάκτος με σανδάλια

Η τάση που έχει τεράστια επιτυχία στην Gen Z

Είναι μια εντελώς αλλόκοτη τάση που δεν βγάζει νόημα, είναι σουρεαλιστική, πανέτοιμη για memes και οπωσδήποτε δεν απαιτεί σκέψη (ή άλλου είδους ενασχόληση, καθώς πρόκειται για AI-generated βίντεο). Αν έχεις παρακολουθήσει το διαδικτυακό χιούμορ νεότερων γενεών, όπως της Gen Z, μάλλον θα μπορούσες να φανταστείς πως αυτού του τύπου το περιεχόμενο θα ήταν πλήρως καλοδεχούμενο από αυτές τις ηλικίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχουν κυκλοφορήσει βίντεο που δείχνουν τα ζώα αυτά να πολεμούν μεταξύ τους, υπάρχουν τραγούδια και remix (όπως η… διασκευή του Waka Waka (This Time for Africa) της Σακίρα), πολλοί χρήστες παίρνουν μέρος σε διαδικτυακά παιχνίδια που σχετίζονται με το «Italian Brainrot» (μπορείς να ονομάσεις όλους τους χαρακτήρες;), ενώ ακόμα και γνωστοί ψηφιακοί δημιουργοί συμμετέχουν στο trend (και μαγαζιά δείχνουν ρούχα με στάμπες των αλλόκοτων χαρακτήρων).

Βίντεο με τέτοιο περιεχόμενο μετρούν ήδη εκατομμύρια προβολές -εξάλλου, αξιοποιεί τις δυνατότητες της πλατφόρμας: σύντομο, παράξενο, εύκολο, διασκεδαστικό, προσφέρεται για διάδοση μέσω memes.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εταιρείες και οι ψηφιακοί δημιουργοί που χρησιμοποιούν τα παράξενα ζώα

Υπάρχουν Ιταλοί που διαμαρτύρονται για την παρουσίαση της γλώσσας τους μέσω αυτού του χαοτικού περιεχομένου, γίνεται συζήτηση σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και της θόλωσης των ορίων μεταξύ πραγματικού και πλαστού, όμως τελικά το αποτέλεσμα είναι αυτό: τα βίντεο με τα πλάσματα αυτά έχουν κάνει θραύση και αρκετές πασίγνωστες εταιρείες θέλουν να εκμεταλλευτούν την τάση.

Αρκετές εταιρείες έχουν μπει στο παιχνίδι: η Ryanair, η Samsung, μεταξύ άλλων, ανεβάζουν περιεχόμενο με αυτούς τους χαρακτήρες.

Βίντεο από Ryanair και Samsung:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι αναμενόμενο, καθώς συχνά οι εταιρείες προσπαθούν να λάβουν μέρος σε τέτοιου είδους τάσεις, για να «πιάνουν» το σύγχρονο, νεανικό κοινό -στην προκειμένη περίπτωση, πρόκειται για βίντεο που δεν χρειάζονται καν δουλειά για να αναπτυχθούν, καθώς παράγονται από τεχνητή νοημοσύνη.

Η τάση έχει φτάσει και στην Ελλάδα, με βίντεο από κατάστημα ρούχων που διαφημίζει μπλούζες με τους χαρακτήρες αυτούς, ή με χιουμοριστικό περιεχόμενο άλλων δημιουργών, όπως του πρώην παίκτη του Survivor, Ηλία Γκότση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, υπάρχουν και βίντεο με τέτοια ζώα και ελληνική περιγραφή, όπως το «Σουβλάκι Γαϊδουράκι» (δύσκολα θα βρείτε τέτοιο περιεχόμενο χωρίς πολλές βρισιές, ωστόσο):

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ TIKTOK viral social media τεχνητή νοημοσύνη ΑΙ AI
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ