fbpx 7 πράγματα που πρέπει να κάνετε κάθε μέρα για να γυρίσετε πίσω τον χρόνο | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

7 πράγματα που πρέπει να κάνετε κάθε μέρα για να γυρίσετε πίσω τον χρόνο

Γυναίκα κάθεται σε καρέκλα
15|12|2019 | 16:11
Πως να γυρίσεις τον χρόνο πίσω... /ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: SHUTTERSTOCK

Η φθορά του χρόνου και η γήρανση, είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα τις γυναίκες και προσπαθούν μέσω επεμβάσεων -ακραίων πολλές φορές- να δείχνουν νεότερες.

Μιας και το ελιξήριο της νεότητας δεν έχει βρεθεί, υπάρχουν άλλοι, πιο απλοί τρόποι για να ξεγελάσετε τον χρόνο και να δείχνετε νεότερες. Και κανένας από αυτούς, δεν χρειάζεται να έρθει μέσω επεμβατικών διαδικασιών ή ακριβών θεραπειών.

Πρόκειται περισσότερο για προσεγμένες επιλογές προϊόντων, σωστή διατροφή, άσκηση και συνολική προσοχή στα μικρά πράγματα που τελικά έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να... βάλετε φρένο στον χρόνο:

1. Ξεκινήστε το γυμναστήριο

Ακόμα και 30 λεπτά μέτριας σωματικής άσκησης την εβδομάδα μπορεί να συμβάλει στην τόνωση του κολλαγόνου στο δέρμα. Μια πολύ καλή επιλογή, είναι να συμπεριλάβετε στη γυμναστική σας μια εύκολη ανεστραμμένη στάση, η οποία βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος. Τέτοιου είδους ασκήσεις αυξάνουν περισσότερο την παροχή αίματος στο πρόσωπο, βοηθώντας τα κύτταρα της επιδερμίδας να λάβουν οξυγόνο και θρέψη.

Γυναίκα γυμνάζεται
Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας

2. Δεν αρκεί απλά να ενυδατώνεστε, αλλά να ενυδατώνεστε σωστά

Αναζητήστε προϊόντα με συστατικά όπως το υαλουρονικό οξύ, το οποίο βοηθά το δέρμα να διατηρεί την υγρασία του. Επιλέξτε μια κρέμα που να περιέχει υαλουρονικό οξύ καθώς και πεπτίδια και νιασιναμίδη (Βιταμίνη Β3) που βοηθά στη μείωσης της εμφάνισης των ρυτίδων, ενώ βελτιώνει την υφή και την ελαστικότητα της επιδερμίδας.

3. Μειώστε τη ζάχαρη

Αποφύγετε κάθε είδους γλυκό! Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη μπορούν να προκαλέσουν αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης στο σώμα σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί φλεγμονή, η οποία διασπά το κολλαγόνο και την ελαστίνη, το ζωτικό πλαίσιο του δέρματος δηλαδή που το κρατά παχουλό και σταθερό. Επιλέξτε τα φυσικά γλυκαμένα τρόφιμα (δηλ. τα φρούτα), καθώς και προϊόντα ολικής άλεσης.

γυναίκα προτιμά μήλο αντί ντόνατς
Πείτε «αντίο» στη ζάχαρη»

4. Τονίστε τις βλεφαρίδες σας

Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά μερικά στρώματα μάσκαρα δημιουργούν μακρύτερες, παχύτερες και πιο υγιείς βλεφαρίδες, διώχνοντας αρκετά χρόνια, από την εμφάνισή σας. Διαλέξτε αυτή που σας ταιριάζει και μην ξεχνάτε να τη βάζετε ακόμα κι αν δεν έχετε κάνει ολοκληρωμένο μακιγιάζ. Με λίγη μάσκαρα, ρουζ κι ένα απαλό κραγιόν, θα δείχνετε φρέσκια στη στιγμή.

γυναίκα βάζει μάσκαρα
Οι όμορφες βλεφαρίδες, δίνουν έναν τόνο νεανικότητας

5. Να έχετε πάντα μια κρέμα χεριών με δείκτη προστασία SPF στην τσάντα σας

Πρέπει να φοράτε πάντα αντηλιακό, ακόμα και στα χέρια σας, ειδικά όταν οδηγείτε, καθώς οι επιβλαβείς ακτίνες UV μπορούν να περάσουν μέσα από τα παράθυρα των αυτοκινήτων. Έτσι, είναι απαραίτητο να έχετε πάντα μαζί σας αντηλιακή κρέμα για τα χέρια και να την ανανεώνετε συχνά.

Η υπερβολική και χωρίς προστασία έκθεση στην ακτινοβολία του ήλιου προκαλεί στο δέρμα σας αλλοιώσεις, που σας στερούν τη φρεσκάδα και τη νεανικότητά σας, δημιουργώντας τραχύτητα, ρυτίδες, χαλάρωση, κηλίδες και πανάδες.

6. Μην παραμελείτε το λαιμό σας

Ο λαιμός σας εκτίθεται στους επιβλαβείς περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως ρύπους, σκόνη και καυσαέριο, αλλά δυστυχώς δεν δέχεται την ίδια φροντίδα με το πρόσωπο.

Γι’ αυτό όταν καθαρίζεται το πρόσωπό σας με τα ειδικά προϊόντα, θα πρέπει να συνεχίζετε την εφαρμογή τους και στον λαιμό. Οι σωστές κρέμες λειτουργούν όλη τη νύχτα ενυδατώνοντας το δέρμα και βοηθώντας τα κύτταρα να αναγεννηθούν.

Γυναίκα περιποιείτει τον λαιμό της
Εκτός από το πρόσωπο, σωστή φροντίδα χρειάζεται και ο λαιμός

7. Να κοιμάστε νωρίς και αρκετά

Ο ύπνος φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα, καθώς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους αντιγήρανσης.

Το να κοιμόμαστε 7-8 ώρες και να έχουμε σταθερό ωράριο ύπνου, είναι εξαιρετικά ευεργετικό για το δέρμα. Κατά τη διάρκεια του ύπνου τα κύτταρα της επιδερμίδας ενεργοποιούνται και απελευθερώνονται τοξίνες που συσσωρεύονται την ημέρα. Επιπλέον, το βράδυ έχουμε παραγωγή ελαστίνης και κολλαγόνου, δυο πρωτεΐνες που κρατούν το δέρμα ελαστικό. Τα κύτταρα του δέρματος ανανεώνονται αποτελεσματικά μεταξύ 12.00 – 4.00 το πρωί. Το ιδανικό είναι να κοιμόμαστε μεταξύ 10.00 μ.μ. και 6.00 π.μ.

Φωτογραφίες: Shutterstock

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ