fbpx Θύμα στην απάτη με τα Bitcoin και ο Πέτρος Κωστόπουλος -Θύμα και το αφεντικό του Big Brother | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΟΛΛΑΝΔΟΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ

Θύμα στην απάτη με τα Bitcoin και ο Πέτρος Κωστόπουλος -Θύμα και το αφεντικό του Big Brother

Ο Πέτρος Κωστόπουλος χαμογελαστός
06|06|2019 | 14:30
Πέτρος Κωστόπουλος / Φωτογραφία: NDPphoto

Θύμα απάτης έπεσαν ο Πέτρος Κωστόπουλος, ο Κρατερός Κατσούλης αλλά και ο Ολλανδός δισεκατομμυριούχος Τζον Ντε Μολ, των οποίων το όνομα και η εικόνα χρησιμοποιήθηκε σε απάτη με bitcoin.

Μάλιστα, ο δισεκατομμυριούχος, εμπνευστής του επιτυχημένου ριάλιτι Big Brother, έκανε μήνυση εις βάρος του Facebook, κατηγορώντας το πως επιτρέπει την προβολή ψευδών διαφημίσεων. Οι δικηγόροι του υποστήριξαν σε δικαστήριο του Αμστερνταμ ότι η Facebook δεν εμπόδισε την εμφάνιση διαφημίσεων και δεν είχε άμεση ανταπόκριση στις καταγγελίες που έγιναν. Οι εν λόγω διαφημίσεις, που είναι πλέον παρελθόν, ζητούσαν από τους χρήστες να αγοράσουν bitcoin ή να συμμετάσχουν σε απάτες, υποστηρίζοντας πως διάσημα πρόσωπα στηρίζουν αυτές τις προσπάθειες.

Ο Ολλανδός δισεκατομμυριούχος ζήτησε από το δικαστήριο να διατάξει τη Faceboook να πάρει μέτρα προκειμένου να μπλοκάρονται αυτόματα τέτοιου είδους διαφημίσεις. Ενας από τους δικηγόρους της Facebook, ο Γενς φαν ντεν Μπρινκ, υπογράμμισε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να υποχρεωθεί να ελέγχει όλες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα ανά πάσα στιγμή, προσθέτοντας ότι οι διαφημίσεις-απάτη με τα bitcoin έχουν αποσυρθεί.

Απάτη 1,7 εκατ. ευρώ με τις ψευδείς διαφημίσεις με τα bitcoin

Οπως ισχυρίστηκε ο Ντε Μολ, όσοι εξαπατήθηκαν από τις διαφημίσεις με τα bitcoin, έχασαν 1,7 εκατ. ευρώ. Ο επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι δεν είναι ο μοναδικός Ολλανδός που εξαπατήθηκε, ενώ μέσω των δικηγόρων του ζητά από τη Facebook να παραδώσει τα στοιχεία των ανθρώπων που έχουν δημιουργήσει αυτές τις διαφημίσεις, ώστε να ενημερωθεί η αστυνομία. «Δεν ξέρω σε τι είδους ριάλιτι ζει το Facebook, όμως αυτό (το σύστημα) δεν λειτουργεί», είπε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος του Ολλανδού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ