Η Σίντνεϊ Σουίνι βρέθηκε στο επίκεντρο έντονης διαμάχης με τη νέα της διαφήμιση για την American Eagle, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις από το κοινό και τις social media κοινότητες.
Στη πρώτη της συνέντευξη μετά την ένταση που ξέσπασε, η ηθοποιός επέλεξε να μην σχολιάσει την καμπάνια, αποφεύγοντας τις ερωτήσεις γύρω από τις αμφιλεγόμενες κατηγορίες που τη συνόδευσαν.
Η καμπάνια, φέρει τον τίτλο “Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans” (Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει ωραία γονίδια/τζιν), χρησιμοποιώντας ένα λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων “genes” (γονίδια) και “jeans” (τζιν). Στο επίκεντρο της κριτικής βρέθηκαν κάποια μηνύματα που υπονοούν ότι κάποια γενετικά χαρακτηριστικά, όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια, ενδέχεται να θεωρούνται «ανώτερα» ή πιο επιθυμητά, κάτι που ιστορικά έχει συνδεθεί με ιδεολογίες φυλετικής υπεροχής.
Η διαφήμιση δείχνει τη Σουίνι να φορά αποκλειστικά τζιν, ενώ περπατά προς μια τεράστια αφίσα της όπου σβήνει τη λέξη “genes” και την αντικαθιστά με “jeans”. Στο τέλος, η ηθοποιός κοιτάζει κατευθείαν στην κάμερα και λέει: “Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε”, προκαλώντας αντιδράσεις για τον πιθανό,,, διπλό συμβολισμό της φράσης.
Οι επικρίσεις εντάθηκαν με ορισμένα κακοπροαίρετα σχόλια χρηστών στο TikTok, οι οποίοι υποστήριξαν ότι η καμπάνια υπονοεί μια φυλετική ιεραρχία. Καλλιτέχνες όπως η Doja Cat και η Lizzo, καθώς και πολλές φωνές από το κοινό, σατίρισαν τη διαφήμιση, εντείνοντας την πίεση στην American Eagle και στη Σουίνι.

Από την πλευρά της, η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση δηλώνοντας: «Θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε το πώς ο καθένας φορά τα AE jeans με αυτοπεποίθηση, με τον δικό του τρόπο. Τα υπέροχα jeans δείχνουν όμορφα σε όλους». Παρά τις αντιδράσεις, η εταιρεία στάθηκε στην έννοια της αυτοπεποίθησης και της ποικιλομορφίας.
Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι η Σίντνεϊ Σουίνι είναι εγγεγραμμένη στο Ρεπουμπλικανικό Κόμμα της Φλόριντα, κάτι που ενδεχομένως να προσθέτει μια ακόμα διάσταση στη δημόσια εικόνα της.
Αντιδράσεις και για το... σαπούνι με νερό από τη μπανιέρα της Σουίνι
Εκτός από τις διαφωνίες γύρω από την καμπάνια, η ηθοποιός απέφυγε να αναφερθεί σε φημολογούμενη σχέση με τον συμπρωταγωνιστή της Γκλεν Πάουελ, ενώ μίλησε για την κριτική που δέχτηκε για την επιχειρηματική της κίνηση να λανσάρει σαπούνι με νερό από την μπανιέρα της, λέγοντας ότι η αντίδραση προήλθε κυρίως από τις γυναίκες που παρατήρησαν τη σύνδεση με τον Τζέικομπ Ελόντι, τον συμπρωταγωνιστή της στο «Euphoria».
«Ήταν κυρίως τα κορίτσια που σχολίαζαν γι’ αυτό, κάτι που βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Όλες λάτρευαν την ιδέα του νερού του μπάνιου του Τζέικομπ Ελόντι», είπε, αναφερόμενη στον συμπρωταγωνιστή της στο «Euphoria» και στη χαρακτηριστική σκηνή του Μπάρι Κέογκαν στο «Saltburn».