fbpx Η χώρα της Ευρώπης που οι άνδρες ξοδεύουν σαν τρελοί για ρούχα και είναι οι πιο στυλάτοι | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Η χώρα της Ευρώπης που οι άνδρες ξοδεύουν σαν τρελοί για ρούχα και είναι οι πιο στυλάτοι

Ρολόι
20|09|2019 | 12:00
Βάζουν το στυλ τους πάνω από όλα -Φωτογραφία: Shutterstock

Τα τελευταία χρόνια οι αγορές μέσω ίντερνετ έχουν αυξηθεί ραγδαία, αφού όλο και περισσότεροι προτιμούν να κάνουν ηλεκτρονικά της αγορές τους, ειδικότερα για το ντύσιμό τους.

Ωστόσο, στην Ευρώπη κάποιοι ξοδεύουν πολλά περισσότερα από κάποιους άλλους. Σύμφωνα με νέα δεδομένα από την πλατφόρμα αναζήτησης αγορών Lyst, σε μια χώρα οξυδερκείς ακόλουθοι των τάσεων της μόδας δαπανούν κατά μέσο όρο 900 δολάρια όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές.

Οι γυναίκες στο Μονακό ξοδεύουν τα περισσότερα για ρούχα

Η Lyst αποκάλυψε στην πρόσφατη Ευρωπαϊκή Χάρτα Μόδας ότι οι γυναίκες στο Μονακό είναι εκείνες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα, αγοράζοντας ρούχα αξίας κατά μέσο όρο 900 δολαρίων μέσω ηλεκτρονικών αγορών.

Για λόγους σύγκρισης, η χώρα με τον χαμηλότερο μέσο όρο είναι η Ισπανία, με 205 δολάρια, ενώ οι γυναίκες στην Τσεχική Δημοκρατία δαπανούν 304 δολάρια και οι στην Ιταλία 226 δολάρια σε ηλεκτρονικές αγορές.

Στην Ιταλία οι άνδρες ξοδεύουν περισσότερα για το ντύσιμό τους

Τα στοιχεία δείχνουν ότι, κατά μέσο όρο, οι γυναίκες ξοδεύουν περισσότερα από τους άνδρες όταν αγοράζουν online ρούχα - εκτός από την Ιταλία όπου οι άνδρες δαπανούν κατά μέσο όρο 307 δολάρια (100 δολάρια περισσότερα απ’ όσα ξοδεύουν άνδρες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες).

Ενα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, σύμφωνα με τη Lyst, είναι ότι οι γυναίκες είναι επίσης πιο πιθανό να ψωνίζουν κρυφά on line στον χώρο εργασίας καθώς οι περισσότερες παραγγελίες τους γίνονται έως τις 5 μ.μ., ενώ οι άνδρες κατά μέσο όρο αγοράζουν προϊόντα στις 11 το βράδυ.

ΣΧΟΛΙΑ