«Χρυσές δουλειές« για την Ριάνα -Ανοίγει δεύτερη μπουτίκ, στη Νέα Υόρκη - iefimerida.gr

«Χρυσές δουλειές« για την Ριάνα -Ανοίγει δεύτερη μπουτίκ, στη Νέα Υόρκη

Η Ριάνα στα εγκαίνια του pop up καταστήματος εσωρούχων της στη Νέα Υόρκη
Η Ριάνα στα εγκαίνια του pop up καταστήματος εσωρούχων της στη Νέα Υόρκη / Φωτογραφία: Getty Images
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Ριάνα διάλεξε τη Νέα Υόρκη για να ανοίξει τη δεύτερη προσωρινή μπουτίκ της με είδη του δικού της οίκου μόδας Fenty, ένα μήνα μετά την έναρξη της λειτουργίας του στο Παρίσι.

Η τραγουδίστρια και ηθοποιός από τα νησιά Μπαρμπέιντος, που προτείνει μια μόδα η οποία δραπετεύει από τις εποχές και τους περιορισμούς της Εβδομάδας Μόδας, δηλώνει ότι «θέλει κάθε γυναίκα να φορά τα ρούχα της», αφού υπόσχεται ότι το μέγεθός τους θα φθάνει έως το 46.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Ριάνα στα εγκαίνια του pop up καταστήματος εσωρούχων της στη Νέα Υόρκη
Η Ριάνα στα εγκαίνια του pop up καταστήματος εσωρούχων της στη Νέα Υόρκη / Φωτογραφία: Getty Images

Με ρόζ μίνι φόρεμα η Ριάνα στα εγκαίνια

Μέλος του ομίλου LVMH, η εταιρία Fenty επέλεξε το Webster, ένα κατάστημα του Σόχο γνωστό για την απαιτητική του επιλογή στο πρε-α-πορτέ, για να δημιουργήσει ένα "pop-up κατάστημα", δηλαδή ένα προσωρινό σημείο πώλησης που άνοιξε επίσημα για το κοινό χθες, Τετάρτη, και θα λειτουργεί έως τις 30 Ιουνίου. Στο πάρτι των εγκαινίων, η Ριάνα υποδέχτηκε τους καλεσμένους της φορώντας ένα μίνι ροζ φόρεμα και ψηλοτάκουνα πέδιλα.

Είναι μια ευκαιρία για τον νέο οίκο της σχεδιάστριας μόδας και επιχειρηματία, να παρουσιάσει μια νέα μίνι κολεξιόν που ονομάζει "6-19" (όπως 19 Ιουνίου), μετά την "5-19" στο Παρίσι τον Μάιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα στην μπουτίκ, μερικά κομμάτια της πρώτης κολεξιόν επιστρέφουν, δίπλα σε νεωτερισμούς, κυρίως φορέματα και φούστες σε ζωηρά χρώματα όπως το πορτοκαλί ή το κίτρινο αλλά και σε πολύ πυκνά εμπριμέ.

Εφαρμοστή γραμμή και βαθιά ντεκολτέ, η πρόταση της Ριάνα

Η γραμμή των ρούχων είναι εφαρμοστή, διαγράφει το σώμα, έχει πολλά ανοίγματα και βαθιά ντεκολτέ για να εκπέμπουν αισθησιασμό, όπως αυτά που φορά η 31 ετών Ριάνα η οποία και τα σχεδίασε. Για να εξασφαλίσει ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα, ο οίκος διάλεξε υλικά μαλακά, όπως το σατέν ή το μαλλί.

Τα περισσότερα κομμάτια είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά, εκτός από μια σειρά από t-shirt, που πωλούνται στα 230 δολάρια έκαστο, και υπάρχουν μόνο μέσα στο κατάστημα πριν από τη διάθεσή τους ηλεκτρονικά τον Ιούλιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τιμές της δεύτερης μίνι-κολεξιόν είναι παρόμοιες με αυτές της πρώτης, που άρχιζαν από 250 δολάρια για ένα tee-shirt και ξεπερνούσαν τα 1.000 για ένα τζιν μπουφάν ή ένα ταγέρ. Η εταιρία ρούχων της Ριάνα της εξασφάλισε την πρώτη θέση στη λίστα του Forbes με τις πλουσιότερες τραγουδίστριες στον κόσμο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ριάνα εσώρουχα Fendi LVMH Νέα Υόρκη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ