fbpx Ο πρίγκιπας Κάρολος κάνει καμπάνια για τη βιώσιμη μόδα | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
«ΜΟΝΟ ΜΑΛΛΙ»

Ο πρίγκιπας Κάρολος κάνει καμπάνια για τη βιώσιμη μόδα

Πρίγκιπας Κάρολος με ακουστικά
10|07|2019 | 11:16
Πρίγκιπας Κάρολος / φωτογραφία: apimages

Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που ο πρίγκιπας Κάρολος βοήθησε να ξεκινήσει η Εκστρατεία για το Μαλλί (Campaign for Wool) σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των καταναλωτών για το φυσικό, βιοδιασπώμενο και βιώσιμο υλικό.

Ο πρίγκιπας Κάρολος που εξέπληξε πηγαίνοντας και στα γυρίσματα του Τζέιμς Μποντ, νωρίτερα φέτος, συνέχισε να μεταδίδει το μήνυμά του με μια σειρά βίντεο που ξεκίνησαν το 2010 και παρέχουν σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές διαφορές μεταξύ των φυσικών ινών και των τεχνητών επιλογών.

Τα βίντεο του Κάρολου για τη βιώσιμη μόδα

Αποτελούμενη από έξι βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων η σειρά με αφηγητή τον Άλεξ Τζέιμς των Blur προβάλλει τις αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ της χρήσης μαλλιού και τεχνητών ινών – σε χαλιά, ρούχα και κουρτίνες. Προωθώντας το σύνθημα «επιλέξτε με σύνεση, ελέγξτε ότι είναι μαλλί» η καμπάνια προτρέπει τους καταναλωτές να μελετούν τις επιλογές τους όταν αγοράζουν.

«Όταν το μαλλί απορρίπτεται στο έδαφος ή στο νερό, χρειάζεται πολύ μικρός χρόνος για να διαλυθεί, ενώ είναι εξαιρετικά δύσκολη και αργή ή αδύνατη η διάσπαση των περισσοτέρων συνθετικών και πλαστικών» αναφέρει η οργάνωση στο Instagram. «Κάθε ένας από εμάς μπορεί να κάνει τη διαφορά όχι μόνο σήμερα αλλά κάθε μέρα» σημειώνεται.

Πρίγκιπας Κάρολος: Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά να γίνει

«Υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει» ανέφερε ο πρίγκιπας Κάρολος της Ουαλίας στο συνέδριο της οργάνωσης το 2016, αναγνωρίζοντας ότι οι σχεδιαστές μόδας χρησιμοποιούν περισσότερο μαλλί στη δουλειά τους από ό, τι πριν από μια δεκαετία.

Πριγκιπας Κάρολος σε παγκάκι
Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που ο πρίγκιπας Κάρολος βοήθησε να ξεκινήσει η Εκστρατεία για το Μαλλί (Campaign for Wool)

«Ως κάποιος που ενδιαφέρεται βαθιά για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις στη ζωή και τις συνέπειες στην ύπαιθρό μας, σας καλώ όλους να συνεχίσετε το φανταστικό έργο σας για να αξιοποιήσετε τα μεγάλα επιτεύγματα αυτής της εκστρατείας» υπογράμμισε o Kάρολος που πρόσφατα δραστηριοποιείται σε πολλούς τομείς και άνοιξε και ένα υπέροχο ξενοδοχείο.

Καμπάνια με καλοκαιρινό pop-up

Τώρα, η εκστρατεία πήγε ένα βήμα παραπέρα με τη λειτουργία ενός καλοκαιρινού pop-up στην παραλία του Porthtowan στην Κορνουάλη, σύμφωνα με το Vogue.

Το Wool Beach Lodge, το οποίο είναι ανοιχτό για 10 ημέρες (από τις 3 έως τις 13 Ιουλίου), διοργανώνει ένα πρόγραμμα καλοκαιρινών εκδηλώσεων που εξυμνούν την ευελιξία και τη βιωσιμότητα του μαλλιού με υπαίθριες δραστηριότητες και αθλήματα, μεταξύ άλλων μαθήματα σέρφινγκ και εργαστήρια για την επεξεργασία μαλλιού.

ΣΧΟΛΙΑ