Ο Πάνος Μουζουράκης πήρε συνέντευξη από τον Justin Timberlake -Χαρίζουν τη φωνή τους στο ίδιο… τρολ [βίντεο]

Ο Πάνος Μουζουράκης με μπουρνούζι και νεροπίστολο / Φωτογραφία: NDP Photos

Ο Πάνος Μουζουράκης συνάντησε τον Justin Timberlake στις ΗΠΑ και η συζήτηση με εκείνον και την έτερη πρωταγωνίστρια της ταινίας κινουμένων σχεδίων Trolls: Word Tour είναι η πιο αλλόκοτη που έχουμε παρακολουθήσει.

Το πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο του OPEN, «Καλοκαίρι #not» εξασφάλισε πλάνα από τη συνάντηση του Πάνου Μουζουράκη με τον Αμερικανό τραγουδιστή και την Άνα Κέντρικ που χαρίζουν τις φωνές τους στην ταινία. Ο Έλληνας ερμηνευτής εξήγησε σε ένα εισαγωγικό, κάπως λυρικό κείμενο, πως η συνάντηση πραγματοποιήθηκε φυσικά πριν την περιπέτεια του κορωνοϊού στην Αμερική.

Ο Πάνος Μουζουράκης, ο οποίος μοιράζεται τη ζωή του μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ το τελευταίο διάστημα, αναζητώντας την τύχη του στο Χόλιγουντ (συμμετείχε στην τελευταία ταινία Mamma Mia! πλάι στις Σερ και Μέριλ Στριπ) ανέλαβε να δώσει ελληνική φωνή σε ένα από τα Τρολ της ταινίας, τον ίδιο χαρακτήρα που υποδύεται στην αγγλική γλώσσα ο Justin Timberlake.

Έτσι, όπως εξηγεί ο ίδιος στο βίντεο, αποφασίστηκε να είναι εκείνος που θα πάρει τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών, στις καθιερωμένες συναντήσεις με ξένους δημοσιογράφους για την προώθηση της ταινίας.

Βίντεο: Ποιο τρολ θα ήταν ο Πάνος Μουζουράκης

Στο ολιγόλεπτο βίντεο, ο Πάνος Μουζουράκης εμφανίζεται να καλησπερίζει τους Αμερικανούς συναδέλφους του, λέγοντας: «Με κοιτάτε σαν να περιμένετε κάτι σπουδαίο από εμένα» και την Κέντρικ να σχολιάζει χιουμοριστικά. «Όχι, όχι, έχουμε πολύ χαμηλές προσδοκίες!». Στη συνέχεια Justin και Πάνος, Πάνος και Justin, αναρωτιούνται ποιο τρολ θα ήταν στην πραγματική ζωή ο Πάνος Μουζουράκης.

Η πρωτιά για την ταινία κινουμένων σχεδίων Troll

Η ταινία Troll: Word Tour έγινε η πρώτη, εν μέσω καραντίνας για τον κορωνοϊό, που διατέθηκε απευθείας σε ψηφιακές πλατφόρμες και προς ενοικίαση, καθώς οι κινηματογράφοι στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη παρέμεναν κλειστοί.

Η εταιρία παραγωγής, Universal, θέλησε να «διερευνήσει» τη δύναμη της αγοράς μέσω διαδικτύου και ενώ η φυσική παρουσία στους κινηματογράφους ήταν αδύνατη, με τους υπεύθυνους να δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.

Το φιλμ σημείωσε κέρδη 81.02 εκατομμύρια δολάρια στις 3 πρώτες εβδομάδες, μια πρωτιά για τα δεδομένα της βιομηχανίας και χωρίς εισιτήρια στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Ωστόσο, σύμφωνα με άρθρο του Forbes, πέραν της έντονης αντίδρασης των μεγάλων εταιριών κινηματογράφων στην Αμερική, φαίνεται πως η ψηφιακή διάθεση μεγάλων τίτλων παράλληλα ή σε μικρό χρονικό διάστημα από την πρεμιέρα τους στις αίθουσες, δεν μπορεί να αποτελέσει τη λύση στην οικονομική δυσπραγία της βιομηχανίας του θεάματος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ