Καφέ στην Ιταλία χρέωσε 2 ευρώ πελάτη για να του κόψει το σάντουιτς στη μέση -Τι απάντησε η ιδιοκτήτρια - iefimerida.gr

Καφέ στην Ιταλία χρέωσε 2 ευρώ πελάτη για να του κόψει το σάντουιτς στη μέση -Τι απάντησε η ιδιοκτήτρια

Σάντουιτς στο καφέ Bar Pace στην Ιταλία
Σάντουιτς στο καφέ Bar Pace στην Ιταλία/Φωτογραφία: Facebook/Bar Pace
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Viral έχει γίνει στα social media ένα καφέ μπαρ στην Ιταλία που χρέωσε επιπλέον 2 ευρώ έναν πελάτη, για να του κόψουν ένα σάντουιτς στη μέση. Πώς όμως δικαιολόγησε την χρέωση αυτή;

Το Bar Pace, ένα οινοποιείο και καφέ κοντά στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας, έγινε πρωτοσέλιδο σε τοπικό επίπεδο την περασμένη εβδομάδα, αφότου ένας πελάτης έγραψε στο TripAdvisor ότι χρεώθηκε επιπλέον 2 ευρώ για να του κόψουν ένα σάντουιτς στη μέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χρέωσαν επιπλέον 2 ευρώ για να κόψουν το σάντουιτς στη μέση

Δημοσιεύοντας μια φωτογραφία της απόδειξης, ο πελάτης είπε ότι δειπνούσε με έναν φίλο και ήθελε να μοιραστεί το πιάτο. «Απίστευτο αλλά αληθινό» έγραψε στην κριτική του τον Ιούνιο. Η απόδειξη έδειχνε ότι ξόδεψαν 15,7 ευρώ και είχαν χρεωθεί για μια υπηρεσία που ονομάζεται « diviso a metà» (χώρισμα στη μέση). Ο πελάτης δεν αποκάλυψη την ταυτότητά του, αλλά το προφίλ του στο TripAdvisor αναφέρει ότι πρόκειται για γυναίκα από το Μιλάνο ηλικίας 50 έως 64 ετών.

Το σχόλιο έγινε viral στις αρχές Αυγούστου και έκτοτε το Bar Pace δέχεται αυστηρές κριτικές στο Facebook, το Google και το TripAdvisor από άτομα που δείχνουν να έχουν προσβληθεί από την πρακτική αυτή. Το TripAdvisor έκτοτε ανέστειλε τις νέες κριτικές για το καφέ, επικαλούμενο ανησυχίες σχετικά με τις αξιολογήσεις από άτομα που δεν το είχαν επισκεφθεί ποτέ.

«Λόγω ενός πρόσφατου γεγονότος που έχει προσελκύσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και έχει προκαλέσει μια εισροή υποβολών κριτικών που δεν περιγράφουν την εμπειρία από πρώτο χέρι, έχουμε προσωρινά αναστείλει τη δημοσίευση νέων κριτικών για αυτή την καταχώριση» έγραψε το TripAdvisor.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απάντηση της ιδιοκτήτριας του καφέ- μπαρ για την έξτρα χρέωση

Η ιδιοκτήτρια του καφέ – μπαρ, Κριστίνα Μπιάνκι, μίλησε στην La Repubblica την Κυριακή, και διερωτήθηκε γιατί ο αναστατωμένος πελάτης δεν εξέφρασε την ανησυχία του πριν πληρώσει τον λογαριασμό ενώ έδωσε ενώ παράλληλα δικαιολόγησε την πρακτική του καταστήματος.

«Θα του είχαμε εξηγήσει πως κάθε πρόσθετη υπηρεσία πρέπει να πληρώνεται» δήλωσε. «Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε δύο πιάτα αντί για ένα ενώ και ο χρόνος για να τα πλύνουμε διπλασιάστηκε. Χρησιμοποιήσαμε επίσης δύο σουβέρ. Παράλληλα, για να κόψουμε το σάντουιτς στη μέση μας πήρε αρκετό χρόνο και η εργασία αυτή πρέπει να πληρώνεται».

Η ιδιοκτήτρια του καφέ είπε ότι ο χρόνος είναι χρήμα λόγω της αύξησης του κόστους της βιομηχανίας, αλλά δήλωσε επίσης στην ιταλική εφημερίδα πως το μπαρ δε θα επέμενε στην αμοιβή εάν ο πελάτης αμφισβητούσε αυτή την έξτρα χρέωση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ιταλία καφέ μπαρ σάντουιτς χρέωση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ