Ολυμπιακή Ζυθοποιία-Με πίστη στη διαφορετικότητα, τη μοναδικότητα και τη συμπερίληψη

Η έννοια της Συμπερίληψης στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πόσο ο «εαυτός του» μπορεί να νιώθει κανείς στο εργασιακό του περιβάλλον; Πόσο πιστός μπορεί να παραμείνει στις αξίες του και σε όσα πρεσβεύει; Θα ακουστούν ποτέ πραγματικά οι ανάγκες του;

Αυτά είναι κάποια από τα πολλά ερωτήματα που καθημερινά περνούν από το μυαλό των εργαζομένων. Και άλλοτε τα παραμερίζουν γιατί κανείς δεν θα τους δώσει απαντήσεις, άλλοτε τα θέτουν προς συζήτηση -βάζοντας το δικό τους λιθαράκι στο να γίνει ο κόσμος μας λίγο καλύτερος. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με τη συνεχή επιδίωξή της για τη δημιουργία και διατήρηση ενός υγιούς εργασιακού κλίματος που αγκαλιάζει την πολυμορφία και προάγει τη συμπερίληψη.

Ένα σύνθημα, μία φιλοσοφία. «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο» . Γύρω από αυτό αναπτύσσεται και όλη η στρατηγική της εταιρείας. Για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, οι άνθρωποι της είναι η δύναμή της. Και αυτό φαίνεται από τις πρακτικές και τις δράσεις που έχει διαμορφώσει γύρω από το πλαίσιο της διαφορετικότητας και συμπερίληψης. Έτσι, τέσσερις βασικοί πυλώνες στηρίζουν τις έννοιες της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης: α). η αυξημένη συμμετοχή των γυναικών σε θέσεις ευθύνης, β). οι ίσες ευκαιρίες για όλους με βάση τη διαφάνεια, την αμεροληψία και την εμπιστοσύνη, με μηδενική ανοχή στα φαινόμενα διακρίσεων, γ). η δυνατότητα της προσωπικής έκφρασης και δ). η επέκταση της κουλτούρας συμπερίληψης σε όλες τις καθημερινές αποφάσεις των στελεχών. Αυτές συνιστούν τις θεμελιώδεις αρχές στο αξιακό σύστημα της εταιρείας.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Πολιτισμική Διαφορετικότητα, τον Διάλογο και την Ανάπτυξη, φέρνει το θέμα στο προσκήνιο. Με έμπνευση και βασικό έργαλείο τα μπουκάλια της, στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα μέσω μιας συμβολικής πράξης. “Labels are for bottles, not for people”, λοιπόν. Μια φράση αυτή πρωταγωνιστεί στα ειδικά tailor made kits που δημιουργήθηκαν για τους σκοπούς της καμπάνιας ευαισθητοποίησης, όπου τέσσερις χαρακτηριστικές συσκευασίες των προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας καλύφθηκαν συμβολικά με μια λευκή ετικέτα. Το μήνυμα είναι σαφές: ας αφήσουμε στην άκρη τις «ταμπέλες», ήρθε η ώρα να σκεφτόμαστε χωρίς αυτές. Ως ένα θετικό πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας συλλογικής κοινωνικής κουλτούρας σεβασμού προς τη διαφορετικότητα του άλλου, θα πρέπει όλοι να αλλάξουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο γύρω μας, Αρχής γενομένης - έστω - από ένα μπουκάλι μπύρα. Με ή χωρίς ετικέτα, το περιεχόμενο και η ουσία του είναι ακριβώς ίδια.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, βέβαια, δεν περιορίζεται στην υλοποίηση δράσεων μόνο για τη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας και την παροχή προς τους εργαζόμενους ενός εργασιακού περιβάλλοντος με ίσες ευκαιρίες για όλους. Μέριμνα, παράλληλα, για την ευεξία και την ψυχική τους υγεία, παρέχοντας συνεχή εκπαίδευση και άλλες ειδικές παροχές. Επιπλέον, επιδιώκει σταθερά τη δημιουργία ενός ισχυρού αποτυπώματος τόσο στην κοινωνία, όσο και στο περιβάλλον, ως ένας άξιος εταιρικός σύμμαχος προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ