Κοινό και κριτικοί τρολάρουν τη νέα ταινία της Νίκολα Πελτζ: Καυστικά σχόλια για το πώς έπαιζε - iefimerida.gr

Κοινό και κριτικοί τρολάρουν τη νέα ταινία της Νίκολα Πελτζ: Καυστικά σχόλια για το πώς έπαιζε

Η Νίκολα Πελτζ στην ταινία «Λόλα»
Η Νίκολα Πελτζ στην ταινία «Λόλα» / Φωτογραφία: Instagram/nicolaannepeltzbeckham
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η πρώτη σκηνοθετική απόπειρα της Νίκολα Πελτζ για την ταινία «Λόλα», στην οποία πρωταγωνιστεί κιόλας, όχι μόνο δεν ενθουσίασε κοινό και κριτικούς, αλλά την αποκάλεσαν «φθηνό πορνό».

Η 29χρονη ηθοποιός και μοντέλο έγραψε, σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στην ταινία, η οποία έκανε πρεμιέρα στις 9 Φεβρουαρίου, με περιορισμένη κινηματογραφική και ψηφιακή κυκλοφορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υποδύεται την πρωταγωνίστρια, μια έφηβη που εργάζεται για να μαζέψει αρκετά χρήματα ώστε να μπορέσει να φύγει η ίδια και ο μικρότερος αδερφός της από το τοξικό σπίτι στο οποίο ζουν με τη μητέρα τους.

Σύντομα όμως έρχεται αντιμέτωπη με μια σειρά από τραυματικά κλισέ, όπως η κατάχρηση ναρκωτικών, η φτώχεια, η σεξουαλική εργασία και η εφηβική εγκυμοσύνη.

Κράξιμο από τους κριτικούς στη νέα ταινία της Πελτζ

Ωστόσο, οι κριτικοί έχουν κατακεραυνώσει την ταινία, χαρακτηρίζοντάς την «μια δοξασμένη διαφήμιση» για την Νίκολα Πελτζ. Την κατηγορούν παράλληλα πως είναι «πορνό φτώχειας», δηλαδή εκμετάλλευση της φτώχειας για ψυχαγωγία και καλλιτεχνική αναγνώριση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γράφοντας για το «In Review Online», η Αβίν Φορουτάν δήλωσε: «Δεν υπάρχει τίποτα πραγματικά εκπληκτικό ή καινούργιο στην κακογραμμένη και στερεοτυπικά μελοδραματική ιστορία της Λόλα, η οποία υλοποιείται ως επί το πλείστον ως τυπικές διευθετήσεις κατασκευασμένης έντασης και απροκάλυπτης συναισθηματολογίας».

Την ίδια ώρα, η Κάντι Ρουθ Άσκραφτ του «The Guardian» χαρακτήρισε το έργο ως «γελοία, λοξή ταινία» και έγραψε: «Η Λόλα, της οποίας η πρωταγωνίστρια κατρακυλά από τη μία τραυματική εμπειρία στην άλλη, δεν εξερευνά τις δυσκολίες - τις εκμεταλλεύεται».

Και πρόσθεσε: «Γεμάτη με υποβαθμισμένες, συχνά επιβλαβείς τροπάρια -ο υποστηρικτικός μαύρος φίλος, ένα queer παιδί που συναντά έναν άδοξο θάνατο, η παρθένα στρίπερ που σώζεται από τη μητρότητα, ένας υποκριτής χριστιανός μεθύστακας-, η ταινία αφήνει κάποιον να αναρωτιέται τι θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί αν οποιοσδήποτε από αυτούς τους χαρακτήρες ή τις ιστορίες τους είχε δοθεί τόση προσοχή όση έδωσαν οι υπεύθυνοι για το φως που χτυπάει στα ζυγωματικά της Νίκολα Πελτζ Μπέκαμ».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μια ταινία προορισμένη για χλευασμό»

Γράφοντας στο «Spectrum Culture», ο Άντριου Μπάρτον αναγνώρισε ότι η «Λόλα» ήταν μια «ταινία προορισμένη για χλευασμό», με τη Νίκολα να είναι κόρη του δισεκατομμυριούχου Νέλσον Πελτζ και να απέχει τόσο μα τόσο πολύ από τη φτώχεια. Αλλά συνέχισε: «Δεν είναι νόμος πως οι σκηνοθέτες που γυρίζουν ταινίες με αποσπάσματα ζωής να πρέπει να είναι προσωπικά εξοικειωμένοι με το υλικό που απεικονίζουν, αλλά πριν καν παρακολουθήσουμε τη Λόλα, η αποσύνδεση μεταξύ του αδιέξοδου κόσμου στον οποίο διαδραματίζεται η ταινία και του υπόβαθρου της Νίκολα Πελτζ ξεχωρίζει ως τρανταχτή. Δεν μπορεί κανείς να αισθανθεί ότι το εγχείρημα είναι καταδικασμένο από την αρχή, επειδή είναι εννοιολογικά αστήρικτο».

Και έκλεισε σημειώνοντας: «Σε γενικές γραμμές, η Λόλα βασίζεται υπερβολικά στην προβολή φανταχτερών σημείων (τσιγάρα, σταυροί, σύνεργα μακιγιάζ) εις βάρος της πλοκής γύρω από αυτά».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γράφοντας για το «Wherever I Look», ο Όστιν Εστράντα ανέφερε: «Το σενάριο της Λόλα κάνει τόσο μελοδραματικές διακυμάνσεις χωρίς να δίνει μια πλήρη εικόνα των χαρακτήρων του, ώστε ολόκληρη η ταινία μοιάζει με ένα afterschool special».

Πολλοί ήταν και οι θεατές που κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα με τον κριτικό που κατέληξε ως εξής: «Συνολικά, η "Λόλα" ήταν μια ταινία που θα ξεχαστεί και μια ανούσια κινηματογραφική εμπειρία. Κρατήστε τον χρόνο και τα χρήματά σας για μια ταινία που πραγματικά τηρεί τις υποσχέσεις της».

Ένας από τους χρήστες στα social media έγραψε: «Βλέπω το "Λόλα", το πορνογραφικό ματαιόδοξο έργο φτώχειας της Νίκολα Πελτζ Μπέκαμ, και γαμώτο, είναι απαίσιο πέρα από τις πιο τρελές μου προσδοκίες».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ολόκληρη η ταινία βασιζόταν στο να δείχνει όμορφη η Νίκολα»

Οι περισσότεροι πάντως από αυτούς που είδαν την ταινία επισήμαναν ότι η Νίκολα απέτυχε να κατανοήσει τον κόσμο στον οποίο προσπαθούσε να δημιουργήσει.

Ενώ πολλοί άλλοι κατακεραύνωσαν τη «νεκροζώντανη» υποκριτική της, θεωρώντας ότι συνεχώς «κοιτούσε στο κενό με τέλειο μακιγιάζ», όπως κατήγγειλε κάποιος άλλος. «Ένιωσα ότι ολόκληρη η ταινία βασιζόταν στο να δείχνει όμορφη και να της δίνει κολακευτικά κοντινά πλάνα».

Ποια είναι η απάντηση της Πελτζ

Μιλώντας στο WWD τον Φεβρουάριο, η Νίκολα Πελτζ απάντησε στις αντιδράσεις που δέχτηκε για το ότι υποδύθηκε μια αγωνιζόμενη, εθισμένη στα ναρκωτικά έφηβη στρίπερ, ενώ ζούσε μια ζωή με σχεδόν αδιανόητα προνόμια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως είπε: «Όπως το βλέπω εγώ, νιώθω πολύ συνδεδεμένη με τους χαρακτήρες που δημιούργησα. Και, όπως είπα, ο καλύτερός μου φίλος και το βαφτιστήρι μου, αυτοί οι χαρακτήρες προήλθαν από τη ζωή μου και πολλές συνδέσεις και σχέσεις προήλθαν από τη ζωή μου. Αλλά, φυσικά, δεν μεγάλωσα καθόλου σαν τη Λόλα. Και ήθελα να γράψω μια ιστορία από την οπτική γωνία ενός ατόμου και από μια άλλη οπτική γωνία που δεν η προσωπική μου άποψη και δεν ήταν η ανατροφή μου. Είμαι ηθοποιός, και το όνειρό μου είναι να βλέπω τον κόσμο από διαφορετικές οπτικές γωνίες».

Η Νίκολα πάντως αποκάλυψε σε παλαιότερη συνέντευξή της πως η ταινία ετοιμαζόταν για 6 χρόνια, λέγοντας: «Την έγραψα όταν ήμουν 23 ετών και ήταν τόσο μεγάλη δουλειά αγάπης. Έβαλα την καρδιά και την ψυχή μου σε αυτό».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑ ΠΕΛΤΖ Ηθοποιός ταινία κριτική
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ