fbpx Οι ομοιότητες μεταξύ του «Sex and the City» και «Emily in Paris»: Πανάκριβα ρούχα και παπούτσια με υπογραφή διάσημου σχεδιαστή [εικόνες] | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΩΝ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΕΞΗΓΕΙ

Οι ομοιότητες μεταξύ του «Sex and the City» και «Emily in Paris»: Πανάκριβα ρούχα και παπούτσια με υπογραφή διάσημου σχεδιαστή [εικόνες]

H Λίλι Κόλινς με μαύρο φόρεμα στην σειρά Emily in Paris
17|10|2020 | 23:15
H Λίλι Κόλινς στην σειρά «Emily in Paris»/Φωτογραφία: Netflix

Ρούχα διάσημων σχεδιαστών που θα ζήλευαν πολλοί, πανάκριβες γόβες και το νέο κολιέ της Κάρι Μπράντσο που δεν είναι άλλο από μια vintage θήκη κινητού. Οι ομοιότητες της νέας σειράς του Netflix «Emily in Paris» με το Sex and the City» είναι πολλές.


Η θρυλική σχεδιάστρια κοστουμιών Πατρίσια Φιλντ, είναι ο εγκέφαλος πίσω από τα αξέχαστα ρούχα της Κάρι Μπράντσο στο «Sex and the City» αλλά και στην ταινία «Ο Διάβολος φοράει Prada». Τελευταία όμως, υπογράφει τα κοστούμια στην σειρά του Netflix «Emily in Paris».

Η νέα σειρά του Netflix που έχει διχάσει το κοινό, με τους Παριζιάνους να αντιδρούν στον τρόπο που τους παρουσιάζει και τον δημιουργό να την υπερασπίζεται, ακολουθεί μια όμορφη νεαρή επαγγελματία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (την Λίλι Κόλινς) στην νέα της ζωή στην Πόλη του Φωτός – και για όσους έχουν δει ήδη και τα 10 επεισόδια της πρώτης σεζόν, τα ρούχα της σειράς είναι «très fabuleux».

Η Έμιλι την πρώτη ημέρα στην νέα της δουλειά
Η Έμιλι την πρώτη ημέρα στην νέα της δουλειά

«Φαντάστηκα την Έμιλι ως μία αισιόδοξη νεαρή επαγγελματία που ήταν χαρούμενη με την ευκαιρία να εργαστεί στο Παρίσι. Προσπαθεί να προσαρμοστεί στην γαλλική κομψότητα ενώ παράλληλα εξακολουθεί να εκφράζει την αμερικανική της ταυτότητα» δήλωσε η Πατρίτσια Φιλντ στο Page Six.

Με αυτό το σκοπό, η Έμιλι ολοκληρώνει τα καθημερινά λουκ της με μπερέ, ενώ την πρώτη ημέρα στην νέα της δουλειά στην γαλλική εταιρεία μάρκετινγκ πολυτελείας Savoir, φορά μια μπλούζα με τυπωμένο τον Πύργο του Άιφελ- μια κίνηση που, σύμφωνα με την Φιλντ «εκφράζει αφενός την αφέλειά της και αφετέρου τον ενθουσιασμό της γι’ αυτή την ευκαιρία εργασίας».

Αντί για Manolo Blahniks, Christian Louboutin

Όπως και η Κάρι Μπράντσο πριν από αυτήν, η Έμιλι έχει επίσης μια ντουλάπα γεμάτη με πολυπόθητα τακούνια – τώρα όμως την θέση των Manolo Blahniks της Κάρι Μπράντσο, η Λίλι Κόλινς προτιμά τα Christian Louboutin.

https://www.instagram.com/p/B1r0chXnra0/

Σύμφωνα με την σχεδιάστρια κοστουμιών, η 31χρονη κόρη του Φιλ Κόλινς ζήτησε συγκεκριμένα αυτό τον σχεδιαστή υποδημάτων για τον ρόλο της, τολμώντας να διασχίσει με αυτά τα λιθόστρωτα στενά του Παρισιού. «Υποθέτω πως τα κατάφερε, καθώς δεν εξέφρασε ποτέ καμία δυσκολία στην κίνηση».

Το κιτς διακοσμητικό και η εμφάνιση αλά Όντρεϊ Χέπμπορν

Πιο προβληματικό, τουλάχιστον με γνώμονα την πλοκή της ταινίας, είναι τα διακοσμητικά στολίδια στις τσάντες της Έμιλι, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί ως « ringarde» (που σημαίνει βασική), από τον couturier και δυνητικό πελάτη της εταιρείας της, Πιερ Καντό.

«Άντλησα την έμπνευσή μου από το σενάριο» λέει η Φιλντ για το κιτς αξεσουάρ, το οποίο και υπερασπίζεται στο επεισόδιο με το Gossip Girl. «Δεν πίστευε ότι ήταν κάτι κακό, αλλά πως αντιπροσώπευε κάποια που δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά το πρωτότυπο και διακόσμησε τις τσάντες της ως σύμβολο σεβασμού». Πάντως αυτό που βοηθά την Έμιλι να αντιμετωπίσει την οργή του σχεδιαστή για το διακοσμητικό στην σκηνή που γυρίστηκε εντός της Όπερας Γκαρνιέ, είναι το γεγονός πως η Λίλι Κόλινς είναι ντυμένη στην τρίχα, με μια εντυπωσιακή μαύρη τουαλέτα Christian Siriano, φυσικά γόβες Louboutin και μια λαμπερή τσάντα Rosantica.

Η Έμιλι με υπέροχο μαύρο φόρεμα Christian Siriano στις σκάλες της Όπερας Γκαρνιέ
Η Έμιλι με υπέροχο μαύρο φόρεμα Christian Siriano στις σκάλες της Όπερας Γκαρνιέ

«Το συγκεκριμένο λουκ ήταν εμπνευσμένο από την Όντρεϊ Χέπμπορν» εξηγεί η Πατρίσια Φιλντ. «Όταν κοιτάζω την Λίλι Κόλινς, βλέπω μια νεαρή Όντρεϊ Χέπμπορν και ήθελα να αποτίσω τιμή σε αυτή την σπουδαία ηθοποιό καθώς ήμουν τεράστια θαυμάστριά της».

Όσο για τα «σχέδια» του Καντό – τα οποία γεμίζουν τις κρεμάστρες του παρισινού του εκθεσιακού χώρου και αργότερα κάποια από αυτά φορά η Έμιλι στο προτελευταίο επεισόδιο της σεζόν , η Φιλντ χρησιμοποίησε κομμάτια του Γάλλου σχεδιαστή Stéphane Rolland, του οποίου τα ρούχα έχουν φορέσει οι Σελίν Ντιόν και Τζένιφερ Λόπεζ. Τον συγκεκριμένο σχεδιαστή γνώρισε μέσω της ντόπιας σχεδιάστριας κοστουμιών Μέριλιν Φιτούσι, που βοήθησε την Φιλντ να επιμεληθεί τις ντουλάπες του καστ και παράλληλα προσέφερε την εμπειρία της και τις επαφές της στην παραγωγή.

Ποιο κομμάτι λατρεύει περισσότερο

Ερωτηθείσα για το ποιο κομμάτι από την συλλογή της Έμιλι λατρεύει περισσότερο, η Πατρίτσια Φιλντ είπε: «Η επιλογή ενός αγαπημένου κομματιού είναι σαν να επιλέγεις ποιο είναι το αγαπημένο σου παιδί. Τα αγαπάς όλα ή τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτά». Ωστόσο, δήλωσε πολύ περήφανη για ένα συγκεκριμένο κομμάτι. «Μου άρεσε ιδιαίτερα το πράσινο Chanel σακάκι που χρησιμοποίησα προκειμένου να δώσω μια oversized εμφάνιση. Αυτή η ερμηνεία το έκανε νεανικό, όπως όταν έβαλα ένα Chanel σακάκι με ένα τζιν παντελόνι στην Κάρι Μπράντσο».

Η Λίλι Κόλινς με το πράσινο Chanel σακάκι
Η Λίλι Κόλινς με το πράσινο Chanel σακάκι

Το νέο κολιέ της Κάρι Μπράντσο

Ένα άλλο στιλ που θυμίζει την Σάρα Τζέσικα Πάρκερ από το Sex and the City; Η κομψή vintage θήκη κινητού της Έμιλι που θυμίζει φωτογραφική μηχανή, η οποία είχε τιμητική θέση στην σειρά του Netflix καθώς ο χαρακτήρας είναι σταρ των selfies.

https://www.instagram.com/p/CGVlZsJneFa/

«Βρήκα την vintage αυτή θήκη τηλεφώνου πριν από έναν χρόνο, ενώ ψώνιζα στην Κορέα για την μπουτίκ μου» είπε η Φιλντ. «Ο λόγος που την χρησιμοποίησα είναι πως στο σενάριο, η Λίλι βγάζει συνεχώς φωτογραφίες για το Instagram και καθώς πολύς κόσμος λάτρεψε αυτή την θήκη μου, σκέφτηκαν: ‘Γιατί να μην την κάνουμε το νέο κολιέ της Κάρι;’».

ΣΧΟΛΙΑ