Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση [εικόνες] - iefimerida.gr

Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση [εικόνες]

IKEA κρεβατοκάμαρα
Η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε ένα πρωτότυπο και λαμπερό media event, η ΙΚΕΑ γιόρτασε το βράδυ της Δευτέρας την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020, στο Gazarte.

Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα και με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ, το δημοσιογραφικό κοινό απόλαυσε ένα θεατρικό έργο, εμπνευσμένο από το βασικό μήνυμα της φετινής καμπάνιας «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το «PillowTalk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας» είναι ητρυφερή ιστορία αγάπης της Σοφίας και του Αντώνη, που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μαλισσόβας, απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι.

Η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης ΠοιμενΊδης επί σκηνής σε μια πραγματική κρεβατοκάμαρα του ΙΚΕΑ
Η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης ΠοιμενΊδης επί σκηνής σε μια πραγματική κρεβατοκάμαρα του ΙΚΕΑ

Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών … είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.

Ένα από τα υπνοδωμάτια του ΙΚΕΑ αποτέλεσε και το σκηνικό της θεατρικής παράστασης
Ένα από τα υπνοδωμάτια του ΙΚΕΑ αποτέλεσε και το σκηνικό της θεατρικής παράστασης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ιστορία αντλεί, ακόμη, έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών. Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς.

Καθιστικό του ΙΚΕΑ
Καθιστικό του ΙΚΕΑ

Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager της ΙΚΕΑ ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια: «Η νέα καμπάνια της IKEA είναι αφιερωμένη στο σπίτι και στο πώς αυτό διαμορφώνεται, ώστε να μετατραπεί στον προσωπικό μας χώρο. Στο μέρος δηλαδή που θα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό. Μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά στην ΙΚΕΑ γίνεται αφορμή για έμπνευση. Άλλωστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των καταναλωτών μας και να μελετάμε κάθε γωνιά του σπιτιού και κάθε ανάγκη της ζωής σε αυτό σχεδιάζοντας προϊόντα με γνώμονα πάντα τις βασικές μας αξίες».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ