fbpx Η Μυρσίνη από τις «Αγριες Μέλισσες» δεν ήταν η πρώτη: Οι «κακές» της ελληνικής TV -Από τη Σάντρα, ως τη Σωσώ και την Ανέττα | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Η Μυρσίνη από τις «Αγριες Μέλισσες» δεν ήταν η πρώτη: Οι «κακές» της ελληνικής TV -Από τη Σάντρα, ως τη Σωσώ και την Ανέττα

Οι κακές της ελληνικής τηλεόρασης
03|11|2019 | 13:22
Οι κακές της ελληνικής τηλεόρασης

Η Μυρσίνη από τις «Άγριες Μέλισσες» αναδεικνύεται στην απόλυτη κακιά της ιστορίας στο Διαφάνι, που έχει καθηλώσει τους τηλεθεατές.

«Κακιά ήταν η ώρα που κάναμε νύφη αυτή την κακορίζικη»! Με αυτή την ατάκα μας συστήθηκε η Μυρσίνη Σεβαστού, η γυναίκα του μεγαλοτσιφλικά Δούκα, μη αφήνοντας περιθώρια για τον ρόλο που ερμηνεύει μοναδικά η Κατερίνα Διδασκάλου.

Η Κατερίνα Διδασκάλου στον ρόλο της Μυρσίνης Σεβαστού στις «Άγριες Μέλισσες»
Η Κατερίνα Διδασκάλου στον ρόλο της Μυρσίνης Σεβαστού στις «Άγριες Μέλισσες»

Ακόμη και στα πιο πρόσφατα επεισόδια, η Μυρσίνη καταφέρνει να σωριάσει την Ασημίνα στο έδαφος μόνο με τις βιτριολικές της ατάκες και κατηγορώντας την για τον θάνατο του γιου της, Σέργιου στη σειρά «Άγριες Μέλισσες».

Η Μυρσίνη Σεβαστού όμως δεν είναι η μοναδική κακιά που προσθέτει το απαραίτητο αλατοπίπερο σε ελληνική σειρά. Οι ρόλοι των αδίστακτων και μοχθηρών γυναικών, που βρίσκονται εκεί για να δώσουν νόημα στους ήρωες κάθε σειράς είναι αρκετοί στα χρόνια της ελληνικής τηλεόρασης και εμείς παραθέτουμε μερικούς από τους πιο χαρακτηριστικούς.

Ερωμένη και μοχθηρή γραμματέας η Σάντρα στη «Λάμψη»

Ο ρόλος του κακού έχει πολλά πρόσωπα. Άλλοι είναι βίαιοι, άλλοι χαιρέκακοι και άλλοι ύπουλοι και δολοπλόκοι προκειμένου να πετύχουν τους σκοπούς τους.

Όταν μάλιστα διαθέτεις και τα τρία αυτά χαρακτηριστικά, τότε μπορείς επάξια να αυτοανακηρυχθείς σε απόλυτο κακό. Μια τέτοια περίπτωση ήταν χωρίς αμφιβολία η Σάντρα, την οποία υποδύθηκε στη «Λάμψη» η Λουκία Παπαδάκη.

Πολύ πριν τις «Άγριες Μέλισσες«, η γραμματέας του Γιάγκου Δράκου, τρελά ερωτευμένη με τον κροίσο στη σειρά του Νίκου Φώσκολου «Λάμψη», ήταν διατεθειμένη να κάνει τα πάντα προκειμένου να βγάλει από τη μέση τη Βίρνα για να γίνει εκείνη κυρία Δράκου. Φυσικά, προκειμένου να πετύχει τον σκοπό της, η Σάντρα παντρεύτηκε τον αδερφό του Γιάνγκου, Σέβο, αλλά και τον γιο του Τίμο.

Μπουμπουλίνα, η γιαγιά Όλγα που απειλούσε τον έρωτα της Χριστίνας στο «Ντόλτσε Βίτα»

Σε πρώτη όψη, η Όλγα Μαρκάτου ήταν μια παραδοσιακή γιαγιά που πήγαινε στην εκκλησία και ζούσε με την ανάμνηση του μονάκριβου γιου της. Για τους φανατικούς όμως της σειράς, η Όλγα Μαρκάτου από τη σειρά του 1996 «Ντόλτσε Βίτα», ήταν η «Μπουμπουλίνα», όπως την έλεγε η νύφη της, που διάβαζε τα βράδια το βιβλίο του Αδόλφου Χίτλερ «Ο Αγών μου», ενώ δεν ντρεπόταν να δηλώσει πως στην Κατοχή υπήρξε μαυραγορίτισσα.

Η Όλγα Μαρκάτου, την οποία υποδύθηκε η αξεπέραστη Μαρία Φωκά, διαβάζει το βιβλίο «Αδόφλος Χίτλερ: Ο Αγών μου» στη σειρά «Ντόλτσε Βίτα»
Η Όλγα Μαρκάτου, την οποία υποδύθηκε η αξεπέραστη Μαρία Φωκά, διαβάζει το βιβλίο «Αδόφλος Χίτλερ: Ο Αγών μου» στη σειρά «Ντόλτσε Βίτα»

Αν και στον φανταστικό κόσμο της Χριστίνας Μαρκάτου, που είχε εφιάλτες πως η πεθερά της ανακάλυπτε τον κρυφό δεσμό της με τον πρώην της κόρης της στη σειρά «Ντόλτσε Βίτα», παρακολουθήσαμε την Όλγα να στέλνει τη νύφη της στο εκτελεστικό απόσπασμα, να την καίει στην πυρά, ακόμη και να την σουβλίζει σαν τον Αθανάσιο Διάκο.

Η πιο θανάσιμη κακιά στην τηλεόραση ήταν η Σωσώ, στα «Εγκλήματα»

Στην πιο καλτ ελληνική σειρά που προβλήθηκε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση, τα «Εγκλήματα» το 1999, το στέμμα της απόλυτης κακιάς φοράει χωρίς καμιά «tipsi» η Σωσώ Παπαδήμα. Η γυναίκα του «χασάπακλα» Αλέκου, αδυνατώντας να δεχτεί την απιστία μεταχειρίζεται κάθε τρόπο προκειμένου να δολοφονήσει την ερωμένη του, Φλώρα και φυσικά τον ίδιο.

Στις δύο σεζόν της σειράς «Εγκλήματα» παρακολουθούμε την Καίτη Κωνσταντίνου, στον τηλεοπτικού ρόλο της καριέρας της, να προσλαμβάνει «πληρωμένο δολοφόνο», να αποπειράται να πνίξει όλους του πρωταγωνιστές στα ανοιχτά του Αιγαίου, να δηλητηριάζει με κουραμπιέδες μια ερωμένη του Αλέκου, με σπανακόπιτα (και από σπόντα) τον αρραβωνιαστικό της Κορίνας, με δηλητήριο στο κρασί (και εδώ από λάθος) τον παραγιό του κρεοπώλη, Μιχαλάκη. Και όλα αυτά είναι μόνο μερικές από τα μοχθηρές πράξεις της.

Η Ανέτα ήταν πιο κακιά από όσο μπορούσες να αντέξεις, στο «Είσαι το ταίρι μου»

Όταν η Ανέτα αντίκρισε την Βίκυ, την κοντή και αφράτη φιλενάδα του αδερφού της, η κακία ξεχείλισε από μέσα της. Μπορεί να ενεργούσε από φόβο για την οικογενειακή επιχείρηση (μεγάλο όνομα στο γιαούρτι), ωστόσο η κόρη της οικογένειας Μπεζεντάκου υπήρξε «γνήσια» κακιά στη σειρά «Είσαι το ταίρι μου».

Αξέχαστες θα μείνουν στην τηλεοπτική ιστορία, οι φαρμακερές της ατάκες, ερμηνευμένες μοναδικά από την ηθοποιό Δάφνη Λαμπρόγιαννη, κατά την πρόβα νυφικού της Βίκυς (που ήταν η Στέλλα, δηλαδή η ηθοποιός Βίκυ Σταυροπούλου, που άλλαξε θέση με την Κατερίνα Λέχου).

Ο Δράκουλας που καταδυνάστευε την συμπεθέρα Ζουμπουλία στο «Παρά Πέντε»

Δεν έφτανε που η Ζουμπουλία κατέβηκε από το Αχλαδοχώρι Σερρών, δεν αρκούσε που η κόρη της αποφάσισε να φύγει στα ξένα, η ηρωίδα του «Παρά Πέντε» ήταν υποχρεωμένη να ζει μαζί με τον «Δράκουλα», τη συμπεθέρα της. Η συγκατοίκηση με την ξιπασμένη Κολωνακιώτισσα, Μαριλένα, την οποία υποδύθηκε υποδειγματικά η Ελένη Κρίτα, χάρισε στους τηλεθεατές αμέτρητες στιγμές γέλιου στην τεράστια επιτυχία του Γιώργου Καπουτζίδη.

Η σνομπ συμπεριφορά της Μαρινέλας, όπως την αποκαλούσε μονίμως η Ζουμπουλία, τον ρόλο της οποία ερμήνευσε απολαυστικά η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, αλλά και η εμμονή της να μειώνει την συμπεθέρα από το χωριό την κατατάσσουν σίγουρα ανάμεσα στις «κακές» της τηλεόρασης. Προς υπεράσπισή της, στο τέλος της σειράς, η Μαριλένα Δορκοφίκη έδειξε πως δεν είχε κακή πρόθεση και έγινε η καλύτερη φίλη της Ζουμπουλίας.

Έφτασε πολύ κοντά να ζήσει τη «Ζωή της Άλλης», Ξένια

Ο ρόλος που καθιέρωσε την Αθηνά Οικονομάκου στην ελληνική τηλεόραση μπορεί να αποδοθεί με δύο λέξεις: «Απόλυτη κακιά». Η Ξένια, με την μαύρη αυστηρή περούκα, θα κλέψει τη ζωή της συντρόφιμής της στο ορφανοτροφείο, θα δολοφονήσει τον σύντροφό της, θα προσπαθήσει να δολοφονήσει και την γιαγιά της (Κάτια Δανδουλάκη) προκειμένου να πετύχει τον σκοπό της. Ο μόνος της στόχος είναι η δόξα και το χρήμα και όποιος μπει εμπόδιο στα σχέδιά της, κινδυνεύει να καταλήξει νεκρός.

Η Αθηνά Οικονομάκου με ματωμένο ψαλίδι στο χέρι από τρέιλερ της σειράς «Η Ζωή της Άλλης»
Η Αθηνά Οικονομάκου με ματωμένο ψαλίδι στο χέρι από τρέιλερ της σειράς «Η Ζωή της Άλλης»

Η υπόθεση της καθημερινής σειράς του MEGA, «Η Ζωή της Άλλης» στηρίχτηκε κατά βάση στην κακία της Ξένιας και η Αθηνά Οικονομάκου έκανε πολύ καλή δουλειά ώστε να πείσει τους τηλεθεατές πως στο αίμα της δεν κυλά ίχνος καλοσύνης.

Η Αντιγόνη Δούκα θα σκότωνε για τον γιο της στο «Έρωτας Μετά»

Πέρασαν 47 χρόνια από την ελληνική ταινία «Η αμαρτία της ομορφιάς», όπου η Μπέττυ Λιβανού έπρεπε να υπομείνει την κακιά πεθερά της, στην ασύλληπτη ερμηνεία της Τασσώς Καββαδία και η ηθοποιός καλείται να υποδυθεί τον αντίστοιχο ρόλο στη σειρά «Έρωτας Μετά».

Η Μπέττυ Λιβανού στον ρόλο της Αντιγόνης Δούκα στη σειρά «Έρωτας Μετά»
Η Μπέττυ Λιβανού στον ρόλο της Αντιγόνης Δούκα στη σειρά «Έρωτας Μετά»

Η Αντιγόνη Δούκα θα κάνει τα πάντα για τον μονάκριβο γιο της Κωνσταντίνο, αλλά και προκειμένου να διατηρήσει τον έλεγχο στην επιχείρηση που δημιούργησε ο σύζυγός της Λύσσανδρος. Θα φτάσει ακόμη και στη δολοφονία του άνδρα της, προκειμένου να μην χάσει τον έλεγχο.

ΣΧΟΛΙΑ