Ο Τζίμι Ντόναλντσον, γνωστός ως MrBeast, κατέγραψε ένα ακόμα ιστορικό ρεκόρ, ξεπερνώντας τους 400 εκατομμύρια συνδρομητές στο βασικό του κανάλι στο YouTube.
Το ορόσημο αυτό επιτεύχθηκε την 1η Ιουνίου 2025, αναδεικνύοντας τον ως τον πρώτο δημιουργό περιεχομένου που φτάνει σε αυτό το επίπεδο.
Ο MrBeast ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό -Χιλιάδες νέοι συνδρομητές καθημερινά
Η διαφορά του MrBeast από το δεύτερο πιο δημοφιλές κανάλι, το ινδικό μουσικό κανάλι T-Series, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές, γεγονός που αποτυπώνει την τεράστια απήχηση και δημοτικότητα του Αμερικανού YouTuber.
Με μέσο όρο σχεδόν 350.000 νέους συνδρομητές την ημέρα, ο MrBeast παρουσίασε εκρηκτική ανάπτυξη. Τον Ιανουάριο του 2025 είχε 341 εκατομμύρια ακόλουθους και μέσα σε μόλις έξι μήνες κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 400 εκατομμυρίων, σημειώνοντας άλμα που λίγοι μπορούσαν να φανταστούν.
Από την αμφισβήτηση στην κορυφή
Με ανάρτησή του στα social media, ο MrBeast ευχαρίστησε τους οπαδούς του, θυμίζοντας την πορεία του τα τελευταία δέκα χρόνια. «Πριν από δέκα χρόνια, πολλοί θεωρούσαν τρέλα την εμμονή μου με το YouTube. Σήμερα, αυτό το πάθος οδήγησε σε κάτι που ποτέ δεν φανταζόμουν», τόνισε.

Το φαινόμενο MrBeast πέρα από το YouTube
Ο MrBeast έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε το διαδικτυακό περιεχόμενο, με μεγάλες παραγωγές, πρωτότυπες προκλήσεις και έντονη φιλανθρωπική δράση. Εκτός από το YouTube, παρουσιάζει εκπομπή στο Amazon Prime Video και έχει επεκταθεί στον χώρο της εστίασης και των τροφίμων με δικές του επιχειρήσεις.
Το ταξίδι του MrBeast ξεκίνησε το 2012, όταν ήταν μόλις 13 ετών, με βίντεο gaming και θεματολογία γύρω από την περιουσία διάσημων YouTubers. Η πραγματική έκρηξη ήρθε το 2017 με ένα βίντεο-πρόκληση 24 ωρών, στο οποίο μετρούσε μέχρι το 100.000, βίντεο που έγινε viral και τον ανέβασε γρήγορα στους 600.000 συνδρομητές.
Φιλανθρωπία και δημιουργικότητα
Τον Ιούνιο του 2017, ο MrBeast έκλεισε τη πρώτη του χορηγία, αλλά ζήτησε να διατεθούν τα χρήματα σε κάποιον που τα έχει ανάγκη. Έτσι ξεκίνησε η σειρά βίντεο που τον καθιέρωσε, με αποκορύφωμα την προσφορά σε άστεγους και άλλες συγκινητικές πράξεις. Σήμερα, κάθε νέο του βίντεο προσελκύει τουλάχιστον 10 εκατομμύρια προβολές.