Ο ιδρυτής της Microsoft και φιλάνθρωπος Μπιλ Γκέιτς έκανε μια απρόσμενη εμφάνιση σε ένα από τα πιο δημοφιλή ινδικά τηλεοπτικά σίριαλ, το «Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi».
Η παρουσία του προκάλεσε αίσθηση στο κοινό και έφερε στην πρώτη γραμμή θέματα μητρικής και παιδικής υγείας. Η εμφάνισή του συνδυάζει ψυχαγωγία με κοινωνικό μήνυμα, αναδεικνύοντας τη σημασία της υγείας μητέρων και παιδιών σε περιοχές της Ινδίας όπου οι προκλήσεις παραμένουν μεγάλες.
Ένα μήνυμα πέρα από την ψυχαγωγία
Στο επεισόδιο της Πέμπτης, ο Γκέιτς συνομιλεί με την ηθοποιό και πρώην υπουργό Σμίτι Ιράνι για την υγεία μητέρων και παιδιών. Το Ίδρυμα Gates δραστηριοποιείται χρόνια στις πολιτείες Ουτάρ Πραντές και Μπιχάρ για τη μείωση της μητρικής και βρεφικής θνησιμότητας. Παρά τις σημαντικές βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, οι κοινωνικές προκλήσεις παραμένουν, καθιστώντας κρίσιμη την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού.
Η επιστροφή ενός θρυλικού σίριαλ
Η σειρά Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi («Γιατί και η πεθερά υπήρξε κάποτε νύφη») έκανε πρεμιέρα το 2000 και έμεινε στον αέρα για πάνω από οκτώ χρόνια, με χιλιάδες επεισόδια. Φέτος επέστρεψε για δεύτερη «θητεία», διατηρώντας την πολυσύνθετη ιστορία της Τουλσί και της σχέσης της με την πεθερά της, αλλά ενσωματώνοντας πλέον κοινωνικά μηνύματα για ζητήματα όπως διαζύγιο, υγεία μητέρων και παιδιών και άλλα σημαντικά κοινωνικά θέματα.
Το cameo του Μπιλ Γκέιτς
Το τετράλεπτο cameo ξεκίνησε με τον Γκέιτς να χαιρετά την Τουλσί στα ινδικά με αμερικανική προφορά, λέγοντας «Namaste Tulsi-ji». Οι δύο συζήτησαν για παραδοσιακές τελετές, όπως το godh-bharai (baby shower), και για τη σημασία της σωστής διατροφής, της παρακολούθησης των οδηγιών γιατρού και της επίσκεψης στο νοσοκομείο κατά τον τοκετό. Η κοινή τους επισήμανση ήταν ότι «όταν οι μητέρες είναι υγιείς, τα παιδιά ευημερούν και ο κόσμος μπορεί να προοδεύσει».
Αντίκτυπος και δημοσιότητα
Το promo βίντεο του επεισοδίου έγινε viral, φτάνοντας πάνω από έξι εκατομμύρια προβολές στο Instagram μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, με χιλιάδες σχόλια έκπληξης και χιούμορ από το κοινό. Ο Γκέιτς θα εμφανιστεί συνολικά σε τρία επεισόδια της σειράς, ενισχύοντας τη σημασία των κοινωνικών μηνυμάτων μέσα από τη δημοφιλή ψυχαγωγία.
Σε δήλωσή της στο BBC, η εταιρεία παραγωγής JioStar Entertainment ανέφερε ότι η σειρά χρησιμοποιεί τη δύναμη της αφήγησης για να αναδείξει κρίσιμα ζητήματα μητρικής και παιδικής υγείας. Μπορεί να κάνει περισσότερα από το να ψυχαγωγήσει: μπορεί να ενημερώσει, να εμπνεύσει και να φέρει αλλαγή, προσφέροντας ένα θετικό κοινωνικό αντίκτυπο στους θεατές.
Με πληροφορίες από BBC