«Maestro»: Πώς ο ξυλοδαρμός της Καβογιάννη άνοιξε στόματα και πόρτες σπιτιών -Ειδικοί εξηγούν - iefimerida.gr

«Maestro»: Πώς ο ξυλοδαρμός της Καβογιάννη άνοιξε στόματα και πόρτες σπιτιών -Ειδικοί εξηγούν

Maestro ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη στη σκηνή του ξυλοδαρμού
H Μαρία Καβογιάννη στην σκηνή του «Maestro»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μία γυναίκα που υφίσταται κακοποίηση από τον σύζυγό της «μπαίνει» την ώρα του ξυλοδαρμού της σε σπίτια άλλων ανθρώπων και τους σοκάρει. Οι ίδιοι άνθρωποι μαθαίνουν τους λόγους για τους οποίους ο κακοποιητής της, είχε αυτήν την ακραία συμπεριφορά βίας. Μία ελληνική τηλεοπτική σειρά, το «Maestro», σύμφωνα με ειδικούς ψυχικής υγείας, κατάφερε να «ανοίξει πόρτες» σπιτιών όπου υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα, ώστε να εισέλθουν οι ειδικοί και να προσφέρουν βοήθεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βραβείο στο «Maestro» και τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη

Για τον λόγο αυτό, ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του «Maestro» Χριστόφορος Παπακαλιάτης βραβεύτηκε χθες βράδυ στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ολύμπιον από το Κέντρο Προαγωγής Πολιτισμού και Ψυχικής Ενδυνάμωσης του ΑΠΘ, υπό την αιγίδα και σε συνεργασία με την Κοσμητεία της Σχολής Επιστημών Υγείας ΑΠΘ και τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης.

παπακαλιατης
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στη …«συνεδρία» που έκανε επί σκηνής

«Χαίρομαι πάντα όταν μέσα από την τέχνη καταφέρνουμε και επικοινωνούμε κάποια πράγματα, στα οποία για πρώτη φορά μπαίνει και το κομμάτι της υγείας, για να ενωθεί μαζί με την τέχνη και τον πολιτισμό», δήλωσε στους δημοσιογράφους πριν από την έναρξη της εκδήλωσης ο κ. Παπακαλιάτης.

«Στόχος μου πάντα όταν γράφω μια ιστορία είναι να κινητοποιήσω συναισθήματα και κυρίως τα δικά μου», είπε στη …«συνεδρία» που έκανε επί σκηνής ο κ. Παπακαλιάτης και παραδέχτηκε ότι πολύ σημαντικό στοιχείο στην επιτυχία της σειράς «Maestro» ήταν οι ηθοποιοί που ενσάρκωσαν τους ρόλους του θύματος και του θύτη, η Μαρία Καβογιάννη και ο Ιωάννης Τσορτέκης, οι οποίοι μίλησαν επίσης στην εκδήλωση για την εμπειρία τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ο τρόπος που βίωνα αυτή τη γυναίκα, με έκανε να θέλω να μοιραστώ τον πόνο της με τους ανθρώπους που πραγματικά το έχουν υποστεί και να δείξουμε στον κόσμο αυτό που δείξαμε. Γιατί πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν τι γίνεται στο διπλανό σπίτι ή ξέρουν και εθελοτυφλούν, όμως όταν φαίνεται αυτό μέσα από την τέχνη, γίνεται πάρα πολύ ισχυρό», τόνισε η κ. Καβογιάννη.

Μαρία Καβογιάννη, Γιάννης Τσορτέκης
Μαρία Καβογιάννη, Γιάννης Τσορτέκης

«Είναι κάτι τελείως διαφορετικό αυτό που κάνουμε στα γυρίσματα, με αυτό που βγαίνει στο τελικό αποτέλεσμα. Αυτό λοιπόν που είδα κι εγώ στον Χαράλαμπο (σ.σ. ρόλος θύτη) με σόκαρε και μου προκάλεσε αυτό το οποίο προκάλεσε και σε οποιονδήποτε άλλο, σαν να μην το είχα κάνει εγώ», είπε από την πλευρά του ο κ. Τσορτέκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Εδώ και 20 χρόνια οι ιστορίες του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, έχουν γίνει ψίθυροι θεμάτων ευαίσθητων, κοινωνικών και ψυχολογικών, που μας ενοχλούν και -λίγο ή πολύ, μας απασχολούν όλους. Με την τελευταία του δουλειά αυτοί οι ψίθυροι γίνανε φωνές και για κάποιους αυτές οι φωνές γίνανε εκκωφαντικές», επισήμανε η πρόεδρος του Κέντρου Εύχαρις Παναγοπούλου.

Βράβευση Χριστόφορου Παπακαλιάτη για την ανάδειξη ευαίσθητων ψυχοκοινωνικών θεμάτων
Βράβευση Χριστόφορου Παπακαλιάτη για την ανάδειξη ευαίσθητων ψυχοκοινωνικών θεμάτων

«Με τις δημιουργίες σας πραγματικά μπορείτε να συνεισφέρετε στην αλλαγή συμπεριφοράς και στάσεων της κοινωνίας», είπε ο Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Υγείας ΑΠΘ Θεόδωρος Δαρδαβέσης στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, βραβεύοντάς τον για το ρόλο του στην ανάδειξη ευαίσθητων ψυχοκοινωνικών θεμάτων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ