Η κόρη της Γκουίνεθ Πάλτροου και του Κρις Μάρτιν, Απλ Μάρτιν, θέλει να μας δείξει ότι είναι πολυτάλαντη, ωστόσο το τελευταίο της εγχείρημα δεν στέφθηκε με επιτυχία, σύμφωνα με τους χρήστες στα social.
Το ανερχόμενο μοντέλο θέλησε να δείξει τις φωνητικές της ικανότητες με μία εμφάνιση-έκπληξη στη σκηνή του Κάνερι Χολ στο Νάσβιλ, μαζί με το μουσικό ντουέτο Jade Street, λίγο πριν από την επίσημη κυκλοφορία του πρώτου της τραγουδιού με τίτλο «Satellite», στο οποίο συνεργάστηκε με το συγκρότημα.

Η ερμηνεία της Απλ Μάρτιν
Κι ενώ η ίδια μπορεί να θεωρεί ότι τα πήγε εξαιρετικά καλά, οι χρήστες στο TikTok, όπου δημοσιεύθηκε βίντεο με την ερμηνεία της, έσπευσαν να την κατακεραυνώσουν, με πολλούς να αναφέρονται στον νεποτισμό και άλλους να λένε ότι έμοιαζε με «μεθυσμένο καραόκε», απέχοντας πολύ από τον διάσημο πατέρα της.
«Ποιος της είπε ότι μπορεί να τραγουδήσει;»: Οι χρήστες των social δεν ενθουσιάστηκαν με την ερμηνεία της
«Ο νεποτισμός σκότωσε την τέχνη… Αυτό είναι ένα παιδί του νεποτισμού που δεν υποστηρίζω. Όχι άλλη τρίτη γενιά nepo babies. Δεν βαρεθήκαμε πια;» σχολίασε κάποιος. «Ωχ, όχι, αυτό είναι πολύ κακό… Συγγνώμη, αλλά πρέπει να αφήσει το τραγούδι στον πατέρα της. Αγάπη μου, μάλλον πήρες τα φωνητικά γονίδια της μητέρας σου» ανέφερε ένας άλλος.
«Πραγματικά ατυχές. Ω, Θεέ μου, ποιος της είπε ότι μπορεί να τραγουδήσει!» ήταν το σχόλιο ενός τρίτου, με έναν ακόμη να αναρωτιέται: «Είναι αστείο; Έχω μπερδευτεί… Είχα μια μικρή ελπίδα για ένα λεπτό. Ίσως να είναι καλύτερη στην υποκριτική; Νεποτισμός. Θεέ μου. Δεν είναι τραγουδίστρια...».

Και τα σχόλια συνεχίστηκαν: «Δεν μπορεί να τραγουδήσει. Το ξαναλέω… Είναι απαίσια. Απλώς, όχι. Η φωνή είναι κάτι που δεν κληρονόμησες. Δεν βαρεθήκαμε πια τον νεποτισμό;» τόνισε κάποιος χρήστης, με έναν άλλον να προσθέτει: «Είναι τρομακτικό ότι εξακολουθεί να ακούγεται έτσι, παρότι πιθανότατα έχει πρόσβαση στους καλύτερους δασκάλους φωνητικής στον κόσμο. Νεποτισμός στην πιο καθαρή του μορφή. Η Απλ (μήλο) έπεσε πολύ μακριά από τη μηλιά».
«Σαν να τραγουδά καραόκε μεθυσμένη»
Στην ανάρτηση της κόρης του Κρις Μάρτιν, αρκετοί χρήστες σχολίασαν πως η φωνή της «θυμίζει καραόκε υπό την επήρεια αλκοόλ», ενώ άλλοι τη συνέκριναν με τη διάσημη σκηνή της Ρενέ Ζελβέγκερ στην ταινία «Το Ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς», όπου η ηρωίδα τραγουδά μεθυσμένη μπροστά στο κοινό.