Kióhne: Η Λύδια και η Αμέλια έφτιαξαν ένα νέο brand που ήδη κάνει αίσθηση με μαγιό-ορισμό του ελληνικού καλοκαιριού - iefimerida.gr

Kióhne: Η Λύδια και η Αμέλια έφτιαξαν ένα νέο brand που ήδη κάνει αίσθηση με μαγιό-ορισμό του ελληνικού καλοκαιριού

Αμέλια Θεοδωροπούλου και Λύδια Βουσβούνη/Φωτογραφία Αθηνά Λιάσκου
Αμέλια Θεοδωροπούλου και Λύδια Βουσβούνη/Φωτογραφία Αθηνά Λιάσκου

H Λύδια Βουσβούνη και η Αμέλια Θεοδωροπούλου έχουν δημιουργήσει το ελληνικό brand Kiόhne, μια νέα εταιρεία στο χώρο του resort wear και ειδικότερα στη δημιουργία μαγιό και αξεσουάρ. 

Η βιομηχανία της μόδας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κλάδους παγκοσμίως με τζίρους δισεκατομμυρίων και μεγάλη επιρροή στην παγκόσμια οικονομία. Παράλληλα το «επιχειρείν» είναι πλέον και γυναικεία υπόθεση και όλο και περισσότερες γυναίκες παίρνουν την απόφαση να ρισκάρουν και να δημιουργήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις στις οποίες και ηγούνται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Λύδια Βουσβούνη και η Αμέλια Θεοδωροπούλου γνωρίστηκαν ενώ εργάζονταν για το brand Zeus+Dione, όπου συνδέθηκαν αμέσως λόγω της αγάπης τους για το καλοκαίρι και την ελληνική δεξιοτεχνία. Έτσι, αποφάσισαν να μετατρέψουν το κοινό τους πάθος σε ένα προσβάσιμο brand, με προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υλικά υψηλής ποιότητας.

Η Λύδια είναι η σχεδιάστρια και δημιουργική διευθύντρια της Kióhne. Με βλέμμα στην υψηλή ποιότητα και τη γεωμετρική κοπή, η δουλειά της είναι εμπνευσμένη από τα ταξίδια, την αρχιτεκτονική και τα στοιχεία της φύσης αλλά κυρίως την εμπειρία του τοπίου και του φωτός στην Ελλάδα. Πριν από τη συνίδρυση της Kióhne, η Λύδια ήταν επικεφαλής του σχεδιασμού στη Zeus+Dione από το 2012 έως το 2021. Eκεί, επικεντρώθηκε στην ελληνική δεξιοτεχνία και κληρονομιά, αντλώντας έμπνευση από τις ελληνικές λαϊκές φορεσιές για να δημιουργήσει μοντέρνα προϊόντα πολυτελείας.

Η Αμέλια είναι η COO και η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Kióhne. Η αγάπη της για τη μόδα μαζί με τη φυσική ομορφιά αυτής της χώρας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού την ενέπνευσαν να ξεκινήσει αυτό το brand. Πριν συνιδρυθεί η Kióhne, η Αμέλια εργαζόταν στο τμήμα μάρκετινγκ στη Zeus+Dione. Πιο πρόσφατα, η Αμέλια εργάστηκε για την κατασκευή μιας start-up εταιρίας κοσμημάτων μόδας που προήλθε από το ενδιαφέρον της για την αρχαία ελληνική χειροτεχνία, τα υλικά και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή κοσμημάτων.

Αμέλια Θεοδωροπούλου και Λύδια Βουσβούνη/Φωτογραφία Αθηνά Λιάσκου
Αμέλια Θεοδωροπούλου και Λύδια Βουσβούνη/Φωτογραφία Αθηνά Λιάσκου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Kαι οι δύο ήθελαν να κάνουν κάτι διαφορετικό και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για την Kióhne, μία νέα εταιρεία στο χώρο του resort wear και ειδικότερα στη δημιουργία γυναικείων και παιδικών μαγιό από υψηλής ποιότητας υλικά, με διαχρονικά σχέδια και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που τους επιτρέπουν να φορεθούν ακόμη και ως ρούχα. Αυτή είναι και η μοναδικότητά τους καθώς είναι σχεδιασμένα να φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ, στην παραλία ή σε βραδινές εξόδους και soirée. Τα καλά υλικά αλλά και η άψογη ραφή, επιτρέπουν σε κάθε γυναίκα να τα αξιοποιήσει με διαφορετικό τρόπο, δημιουργώντας την κατάλληλη εμφάνιση για τις διακοπές σε ένα νησί αλλά και για μία βραδινή έξοδο σε έναν κοσμοπολίτικο προορισμό. Παράλληλα την συλλογή πλαισιώνουν αξεσουάρ, όπως τσάντες, κοσμήματα, σανδάλια.

Με μια νιφάδα χιονιού ως σήμα, το όνομα Kiohne σημαίνει «χιόνι». Για ένα brand που αντιπροσωπεύει την ουσία του καλοκαιριού και της νησιωτικής ζωής που εκφράζεται με αρχιτεκτονική γεωμετρία, αυτό το οξύμωρο αναδεικνύει την όμορφη ισορροπία των αντιθέτων.

Tα μαγιό και τα αξεσουάρ παράγονται κυρίως στην Ελλάδα σε συνεργασία με τοπικούς κατασκευαστές. Παράλληλα η Kióhne επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα σε συνδυασμό με προηγμένα υλικά που είναι ελαφριά, απαλά και άνετα, προκειμένου να δημιουργήσουν μια διαχρονική αλλά και σύγχρονη γκαρνταρόμπα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αφορμή, λοιπόν, την πρώτη συλλογή η Λύδια Βουσβούνη και η Αμέλια Θεοδωροπούλου μιλούν στο iefimerida για την Kióhne.

Πώς αποφασίσατε να δημιουργήσετε τη resort wear συλλογή;

Α.Θ: Από την αρχή και από την εποχή της Zeus + Δione είχαμε μια τρέλα με το κομμάτι μαγιό, θάλασσα, καλοκαίρι και πάντα το συζητούσαμε. Και κάπου εκεί, πριν από περίπου ένα χρόνο βρέθηκε το τέλειο timing και είπαμε να το κάνουμε μαζί.

Λ.Β: Επειδή η ιδέα του καλοκαιριού μας έδεσε από την αρχή θέλαμε να ξεκινήσουμε από κάτι που είναι σήμα κατατεθέν της αγαπημένης μας εποχής, που είναι το μαγιό. Ηδη, όμως, έχουμε ξεκινήσει να δουλεύουμε και το κομμάτι του ρούχου γιατί αυτό που θέλουμε να καλύψουμε είναι όλο το εύρος του resort wear. Γενικώς κάνουμε μόνο καλοκαιρινές συλλογές αλλά η ιδέα είναι ότι φτιάχνουμε καλοκαιρινές συλλογές που μπορούν να φορεθούν όλο τον χρόνο καθότι πλέον δεν υπάρχουν τόσο πολύ οι εποχές και το κλίμα της Ελλάδας μας ευνοεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα μαγιό παράγονται κυρίως στην Ελλάδα σε συνεργασία με τοπικούς κατασκευαστές ενώ σημειώνετε πώς δίνετε μεγάλη έμφαση στη βιωσιμότητα. Πόσο εύκολο είναι αυτό;

Λ.Β: Οταν γνωρίζεις την παραγωγική διαδικασία και είσαι συνεπής, είναι εφικτό. Εμείς αυτό που προσεγγίζουμε είναι ότι δεν θέλουμε καθόλου waste. Δηλαδή όλα μας τα υλικά τα αξιοποιούμε 100%, δεν θέλουμε να μένει τίποτα πίσω, ούτε να πετιέται. Οπότε όλα είναι υπολογισμένα έτσι ώστε να έχουμε zero waste πρώτον και δεύτερον τα υλικά μας είναι τόσο υψηλής ποιότητας, που σημαίνει ότι διαρκούν στον χρόνο. Eπιπλέον τα υφάσματά μας παράγονται με χαμηλότερη ενέργεια. Προσέχουμε οι συνεργάτες που έχουμε στο εξωτερικό - από εκεί που παίρνουμε τις πρώτες ύλες - να έχουν και στη δική τους παραγωγική διαδικασία το sustainability, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ανακυκλώσιμα υλικά ή κάτι.

Τι είναι αυτό που κατά τη γνώμη σας πρέπει να προσέχει μια γυναίκα όταν επιλέγει μαγιό;

Α.Θ: Το κόψιμό του σίγουρα, δηλαδή δεν ταιριάζουν όλα τα μαγιό σε όλες τις γυναίκες. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι να νιώθει άνετα η γυναίκα μέσα στο μαγιό που επιλέγει να φορέσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λ.Β: Σχεδιαστικά σίγουρα έχουμε προσέξει τα μαγιό να απευθύνονται σε διάφορα σωματότυπα. Φυσικά αυτό είναι κάτι που θέλει εξέλιξη γιατί είμαστε στην πρώτη μας χρονιά, αλλά ο σκοπός είναι να καλυφθεί όλο το εύρος.

Σε ποια γυναίκα απευθύνεστε; Ποια γυναίκα έχετε στο μυαλό σας όταν σχεδιάζετε τα μαγιό;

Λ.Β: Δεν έχω ποτέ γυναίκα στο μυαλό μου όταν σχεδιάζω! Ποτέ δεν είχα, να πω την αλήθεια! Εμένα μου αρέσει πολύ να σχεδιάζω κάτι και να ανταποκρίνεται σε μεγάλο εύρος. Δηλαδή να φορεθεί από ένα κοριτσάκι που είναι 15 χρονών μέχρι μια κυρία μεγαλύτερης ηλικίας. Δεν περιορίζομαι ποτέ στο να έχω ένα συγκεκριμένο πρότυπο γυναίκας στο μυαλό μου και να το ακολουθώ πιστά.

Πώς θα περιγράφατε τη συλλογή για το καλοκαίρι 2022; Από που είναι εμπνευσμένη;

Λ.Β: Γενικώς είναι δύο πράγματα. Το ένα είναι το θέμα των αντιθέσεων, γιατί και το ίδιο το brand λέγεται Kióhne δηλαδή χιόνι, ενώ είναι ένα καλοκαιρινό brand. Οπότε οι αντιθέσεις κυριαρχούν και στο σχεδιαστικό κομμάτι και στο κομμάτι φιλοσοφίας. Διαφορετικές υφές, διαφορετικά υλικά μέσα σε ένα μαγιό, αντίθεση χρωμάτων. Και το δεύτερο είναι ότι γενικά εμπνεόμαστε από το κομμάτι της φύσης και της μορφολογίας της Ελλάδας σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική και τη γεωμετρία. Επίσης η συλλογή των μαγιό, όπως επίσης τα κοσμήματα και τα σανδάλια είναι εμπνευσμένα από το σήμα μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς προέκυψε η ιδέα για την Kióhne;

Α.Θ: Συνεργαζόμαστε με τον Δημήτρη Παπάζογλου ο οποίος έκανε όλο το branding και την εταιρική ταυτότητα και μας άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος σκέψης του. Αμέσως αποτύπωσε όλο το κομμάτι των αντιθέσεων και το όνομα το βρήκε ο Γιώργος Γαρεφαλάκης, οπότε μεταξύ του Δημήτρη Παπάζογλου του Γιώργου Γαρεφαλάκη και εμάς και τον σκοπό που είχαμε - όλο αυτό το brand των αντιθέσεων - αποτυπώθηκε το Kióhne που όπως είπαμε σημαίνει χιόνι. Είναι αποτέλεσμα μια ομαδικής σκέψης και η απόλυτη αντίθεση. Ένα καλοκαιρινό brand να ονομάζεται χιόνι! Και το σήμα μας είναι η χιονιφάδα με έντονες γεωμετρίες, διαχρονικότητα και αντίθεση.


Kióhne: Μια ματιά στα μαγιό και αξεσουάρ

Η πρώτη Kióhne συλλογή αποτελείται από μαγιό με απλές αλλά καθόλου basic γραμμές, αντιθέσεις, χρώματα εμπνευσμένα από την φύση. Συνδυάζουν υψηλή ποιότητα και αισθητική, μπορούν να φορεθούν τόσο στην πόλη όσο και στο νησί, κάνοντας μας να νιώθουμε πως είμαστε σε διακοπές διαρκείας.

Φωτογραφία Yannis Bournias
Φωτογραφία Yannis Bournias
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φωτογραφία Yannis Bournias
Φωτογραφία Yannis Bournias
Φωτογραφία: Haris Farsarakis
Φωτογραφία: Haris Farsarakis
Φωτογραφία: Haris Farsarakis
Φωτογραφία: Haris Farsarakis
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φωτογραφία: Haris Farsarakis
Φωτογραφία: Haris Farsarakis

Τη συλλογή συμπληρώνουν τα σανδάλια καθώς δεν υπάρχει καλύτερο item για να συνδυάσετε τα μαγιό, από ένα εντυπωσιακό ζευγάρι flat sandals. Θα συμπληρώσουν ήσυχα αλλά πάντοτε fashionable το σύνολο σας, χαρίζοντας σας την απόλυτη ευελιξία. Η Kióhne προσφέρει minimal σχέδια στα σανδάλια με μια μαλακή αίσθηση, μια απαλή δερμάτινη άνεση κι ένα... αέρινο βήμα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά ένα look δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένο χωρίς μια τσάντα. Η συλλογή της Kiohne είναι ήσυχη, με μονοχρωμίες. Πρόκειται για μια urban με στόχο να ταιριάζει για την ζωή στην πόλη σε όλες τις περιστάσεις. Η δεύτερη, από την άλλη, αφορά την παραλία και ξεχωρίζει για το ιδιαίτερο υλικό της, το οποίο είναι ένα high tech νήμα, το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται στα Flyknit της Nike.

Ανακαλύψτε την Kiohne online και σε επιλεγμένα καταστήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μόδα σχεδιάστριες μόδας μαγιό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ