Δεν είναι εύκολο να είσαι influencer, ισχυρίζεται 25χρονη που βγάζει 50.000 δολάρια το μήνα [εικόνες]

Η 25χρονη influencer Αλέξα Νικόλ Κόλινς /Φωτογραφία: Instagram/alexacollins

Λέγεται ότι οι influencers του Instagram βγάζουν χιλιάδες δολάρια από διαφημίσεις προϊόντων. Είναι αλήθεια ή όχι; Και πράγματι βγάζουν τόσα; Μία γυναίκα αποκαλύπτει.

Η 25χρονη Αλέξα Νικόλ Κόλινς από την Νότια Φλόριντα,λέει πως ήταν στο δεύτερο έτος των σπουδών της – στις επικοινωνίες – όταν διαπίστωσε πως η εκπαίδευση δεν ήταν για εκείνη και πως ήθελε να ακολουθήσει μια καριέρα στη βιομηχανία των social media.

Και τώρα, η Αλέξα, η οποία εργάζεται μεταξύ Μαϊάμι και Λος Άντζελες, κερδίζει έως 10.000 δολάρια για κάθε ανάρτηση ενός brand και ισχυρίζεται ότι βγάζει περίπου 35.000 – 50.000 δολάρια το μήνα από το περιεχόμενό της σε διάφορες πλατφόρμες των social media. Η influencer έχει 1,2 εκατομμύρια οπαδούς μόνο στο Instagram, όπου ποστάρει συνεχώς εικόνες από ταξίδια, ευρήματα μόδας και συμβουλές lifestyle.

Δεν είναι εύκολο να γίνεις influencer

Ωστόσο, όπως λέει το να γίνει influencer δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται και πως απαιτεί ώρες εργασίας κάθε ημέρα για να παράγει αρκετό περιεχόμενο. Είναι επίσης, «συνεχώς» στα τηλέφωνα και έπρεπε να δουλεύει για χρόνια χωρίς να πληρώνεται από brands όσο προσπαθούσε να «χτίσει» το κοινό της.

«Μου πήρε περίπου 5 χρόνια για να φτιάξω ένα κοινό» είπε. «Δεν ήταν εύκολο και μου πήρε πολύ καιρό. Αυτό το είδος των πραγμάτων δεν συμβαίνει από την μία ημέρα στην άλλη. Συνειδητοποίησα ότι για να αναπτυχθείς, πρέπει να μείνει σε επαφή με το κοινό σου. Πάντα είχα επικοινωνία με τους ακόλουθούς μου, απαντούσα ερωτήσεις και άφηνα τον κόσμο να με γνωρίσει σε πιο προσωπικό επίπεδο».

Η Αλέξα, η οποία διαχειρίζεται και την δική της ιστοσελίδα και κερδίζει χρήματα επενδύοντας στο χρηματιστήριο, εξήγησε επίσης στην Daily Mail, ότι οι γονείς της αρχικά δεν εντυπωσιάστηκαν με το γεγονός ότι ήθελε να αφιερώσει το χρόνο της στα social media, αλλά πως τώρα είναι πολύ υποστηρικτικοί. Είπε ότι η ίδια γρήγορα εκτίμησε τον σημαντικό ρόλο που θα έπαιζαν τα social media στις διαδικτυακές αγορές.

Αντιλήφθηκε εγκαίρως το σημαντικό ρόλο των social media

Και συνέχισε προσθέτοντας: «Συνειδητοποίησα ότι επρόκειτο να γίνει η νέα εποχή. Τα περισσότερα καταστήματα λιανικής θα ήταν διαδικτυακά και ο κόσμος δε θα χρειαζόταν να φύγει από το σπίτι για ψώνια. Το να κάνεις τα πάντα μέσω Instagram, θα γινόταν μόδα. Συνειδητοποίησα ότι επρόκειτο να υπάρξει μια τεράστια αλλαγή και γνωρίζοντας ότι έπρεπε να μπω στη σωστή στιγμή, αφιέρωσα τον περισσότερο χρόνο μου προσπαθώντας να καταλάβω πώς να το κάνω να λειτουργεί σωστά. Χαίρομαι που μπήκα σε αυτό, την στιγμή που το έκανα, γιατί με τα χρόνια έχω κάνει τόσες πολλές γνωριμίες και έχω χτίσει τόσες πολλές σχέσεις με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Τώρα, νιώθω πως η αγορά μπορεί να επεκταθεί μόνο για online αγορές. Νομίζω ότι τα εμπορικά κέντρα θα κλείσουν τελικά και ο κόσμος θα ψωνίζει μόνο στο διαδίκτυο».

Η influencer είπε ότι ενώ είχε λιγότερους από 100.000 ακόλουθους στο Instagram, τα brands της έστελναν προϊόντα με αντάλλαγμα αναρτήσεις, και όχι επί πληρωμή. «Αυτό είναι καλό για αρχή, αλλά πρέπει να βεβαιωθείς ότι ξέρεις πότε πρέπει να το κόψεις. Πρέπει να βεβαιωθείς ότι τα brands εκτιμούν το περιεχόμενό σου, αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Έβγαλε 10.000 δολάρια από μία ανάρτηση

Και πρόσθεσε: «Το μεγαλύτερο κέρδος που έβγαλα από ανάρτηση ήταν 10.000 δολάρια. Ήταν μια πολύ καλή μέρα. Ανάλογα με το brand με το οποίο συνεργάζομαι, οι τιμές διαφέρουν. Πολλές εταιρείες θέλουν να κάνουν συμβόλαια 4-6 μηνών και πληρώνουν με το μήνα. Συνήθως διαπραγματεύομαι τις τιμές μου, στέλνοντας το media kit μου σε brands και διαπραγματεύομαι. Ορισμένοι πελάτες θέλουν να βλέπουν αυτό το κιτ, επειδή δείχνει τα αναλυτικά στοιχεία, τις τιμές και τα στατιστικά, όλα σε ένα αρχείο».

Στην αρχή της καριέρας της, η influencer έφτασε σε ένα σημείο όπου πίστευε ότι είχε φτάσει σε ένα σημείο καμπής και έκανε μια προσπάθεια να μεγιστοποιήσει το περιεχόμενό της με ταξίδια, βίντεο και γνωρίζοντας άλλους influencers. Όπως είπε, ήταν πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Συγκεκριμένα, είπε: «Ένιωσα ότι όλοι έκαναν το ίδιο πράγμα ταυτόχρονα και άρχισα να αισθάνομαι ότι υπήρχε πολύς ανταγωνισμός. Με την πάροδο των χρόνων είδα πολλούς ανθρώπους να ελπίζουν να γίνουν influencer. Αυτό με έκανε να νιώσω ότι δεν μπορούσα να ξεχωρίσω. Πιστεύω πως σε κάθε καριέρα υπάρχει πάντα μία στιγμή που νιώθεις χαμένος ή κολλημένος, αλλά πρέπει να καταλάβεις πώς να κάνεις την αλλαγή».

Τώρα, η Αλέξα αφιερώνει έως και 5 ώρες την ημέρα δημιουργώντας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για φωτογράφηση, για την προετοιμασία αναρτήσεων ή για συνεργασία με άλλους δημιουργούς. Συνειδητοποίησε επίσης, πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενό σου να είναι προσβάσιμο και σχετικό.

Όπως είπε: «Δεν θέλεις να είσαι ανέγγιχτος στα social media. Ο καθένας έχει τα δικά του προβλήματα και δυσκολίες στη ζωή του και θα πρέπει να το λες και στους άλλους. Δεν είναι τα πάντα τόσο λαμπερά όσο φαίνονται».

Τα προβλήματα με το TikTok

Ένα άλλο θέμα είναι ο λογαριασμός της στο TikTok, που ξεκίνησε πριν από 6 μήνες, και στον οποίο αφιερώνει πολύ χρόνο λόγω της τεχνικής πλευράς του. «Περνάω ώρες τραβώντας βίντεο, μοντάροντας και βρίσκοντας νέους τρόπους για να προσελκύσω το κοινό μου. Έχω αρχίσει να συνηθίζω να τραβάω τα ταξίδια μου, την προσωπική μου ζωή, τις σχέσεις μου, τα οικογενειακά μου προβλήματα αλλά και συμβουλές μόδας» είπε.

Το να στηρίζεται όμως στην κοινωνική της παρουσία σημαίνει επίσης, ότι είναι πολύ δύσκολο για την ίδια να κάνει ένα διάλειμμα από το τηλέφωνό της, στο οποίο απαντά 24/7. Έχει επίσης και ένα; σπίτι που πρέπει να φροντίζει και το οποίο μοιράζεται με τον εδώ και 2 χρόνια σύντροφό της, τον 31χρονο Τομ Σιλντς που εργάζεται στα μεσιτικά.

«Μερικές φορές θα ήταν ωραίο να μπορώ να πάρω μερικές ημέρες άδεια για να αναπνεύσω και να αποσυνδεθώ για λίγο χωρίς καμία επαφή με τον έξω κόσμο» είπε. «Συνεχώς τραβάω βίντεο, μοντάρω, μιλάω με πελάτες και πολλά ακόμη. Υπάρχουν κάποιες ημέρες που ξυπνάω και απλά νιώθω ότι δεν μπορώ να ετοιμαστώ, να κάνω τα μαλλιά μου, να βαφτώ και να φορέσω όλα αυτά τα φανταχτερά ρούχα. Αλλά αυτό είναι ένα μέρος της δουλειάς και είναι κάτι που με ενδιαφέρει. Δουλεύω πολύ σκληρά σε αυτό που κάνω, οπότε ίσως να έχω πολύ ελεύθερο χρόνο όταν μεγαλώσω».

Ποια είναι η συμβουλή της για επίδοξους influencers

Προσφέροντας τις συμβουλές της για επίδοξους influencers, δήλωσε: «Όλα έχουν να κάνουν με τον προγραμματισμό, την επικοινωνία και τις σχέσεις που δημιουργείτε στον κλάδο. Και θέλω να το ξέρει ο κόσμςο αυτός. Μια άλλη καλή συμβουλή είναι να βεβαιωθείτε πως το περιεχόμενό σας ξεχωρίζει, να έχετε καλά προγράμματα επεξεργασίας, μια καλή κάμερα κ.λ.π.. Μην τα παρατήσετε αμέσως, επειδή νιώθετε ότι δεν αυξάνονται οι followers σας γρήγορα. Αυτά τα πράγματα χρειάζονται χρόνο. Έχω φίλους που δοκίμασαν αρκετές φορές και απέτυχαν. Το ίδιο κι εγώ. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε. Η δοκιμή νέων πραγμάτων και ο πειραματισμός είναι μέρος της ανάπτυξης. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ταιριάξει και ποιες ευκαιρίες μπορεί να χάσεις εάν δεν προσπαθήσεις. Μπορεί να μην τα καταφέρεις με την πρώτη φορά, αλλά μπορείς πάντα να τα καταφέρεις εάν προσπαθήσεις. Και νομίζω πως αυτό ισχύει για όλους».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ INFLUENCER instagram περιεχόμενο δουλειά brand

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ