×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ

Αποδόμησε τις Influencers -Φωτογραφήθηκε στο σπίτι της αλλά παρίστανε ότι ήταν στο Coachella και τους έπεισε όλους

Η Γκάμπι Χάνα ξαπλωμένη στο γρασίδι
26|04|2019 | 00:10
Η Γκάμπι Χάνα/ Φωτογραφία: Instagram

Για όσους αγαπούν την άνοιξη, την μόδα και την μουσική, τότε σίγουρα θα έχουν όνειρο ζωής να πάνε κάποια στιγμή στο μουσικό φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια.

Στο μουσικό φεστιβάλ φέτος βρέθηκαν , όπως κάθε χρόνο, διάσημα μοντέλα, ηθοποιοί, μπλόγκερς και κοσμικοί για να χορέψουν, να διασκεδάσουν και να φωτογραφηθούν.

Φέτος βέβαια τα βλέμματα έκλεψε η Βάσια Κωσταρά, η Ελληνίδα σχεδιάστρια, η οποία βρέθηκε στο Coachella και εντυπωσίασε τους πάντες με τις εμφανίσεις της.

Ωστόσο παρ΄όλο που το μουσικό φεστιβάλ τελείωσε πριν 3 μέρες, τα διεθνής μέσα ασχολούνται ακόμη με μία influencer-απατεώνα, η οποία δημοσίευσε φωτογραφίες από το Coachella από το... σπίτι της.

Ο λόγος για την Γκάμπι Χάνα η οποία έστησε ένα ολόκληρο σχέδιο για να δείξει τους ακολούθους της πως βρίσκεται και αυτή στο διάσημο φεστιβάλ.

Συγκεκριμένα, η μπλόγκερ κάθε μέρα δημοσίευε επεξεργασμένες φωτογραφίες όπου φαινόταν να ποζάρει στο Palm Springs και να παρακολουθεί τις συναυλίες διάσημων τραγουδιστών όπως του Kanye West.

Ωστόσο η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική από αυτό που παρουσίαζε η influencer- απατεώνας στα social media.

H ίδια αποκάλυψε ότι ποτέ δεν ήταν εκεί πραγματικά και με ένα βίντεο της στο YouTube δείχνει πώς και γιατί το έκανε.

Στο βίντεο της, εξήγησε πως αποφάσισε να το κάνει αυτό για να δείξει πως πολλοί είναι αυτοί που πηγαίνουν στο Coachella για το... Instagram, για να βγάλουν δηλαδή μόνο φωτογραφίες.

H Χάνα ανέφερε πως πολλοί ξοδεύουν τόσο χρόνο και χρήμα, όχι για να απολαύσουν το ίδιο το φεστιβάλ, αλλά για να έχουν εικόνες γα το Instagram.

Πρόσθεσε επίσης πως το Coachella είναι κάτι σαν "επένδυση", η οποία μπορεί μερικές φορές να οδηγήσει σε τεράστια εισροή ακολούθων στα social media.

Στο τέλος η influencer ανέφερε πως όλα αυτά δείχνουν πόσο εύκολο είναι να στηθεί κάτι τόσο fake στα social media.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ