Δεν πίνουν αλκοόλ, αλλά πωλούν -Η νέα μανία των σταρ προκαλεί αντιδράσεις - iefimerida.gr

Δεν πίνουν αλκοόλ, αλλά πωλούν -Η νέα μανία των σταρ προκαλεί αντιδράσεις

Η Τζένιφερ Λόπεζ προωθεί τα αλκοολούχα ποτά της
Η Τζένιφερ Λόπεζ προωθεί τα αλκοολούχα ποτά της / Φωτογραφία: jlo / Instagram
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η αγορά αλκοόλ είναι γεμάτη με προσφορές από ηθοποιούς και αστέρες της ποπ.

Αλλά η τελευταία φουρνιά διασημοτήτων που ζουν ακολουθώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής και έχουν στραφεί στον προσοδοφόρο κόσμο του αλκοόλ μπορεί να χάσει το κοινό της λόγω έλλειψης «αυθεντικότητας».

Η τεκίλα Casamigos του Τζορτζ Κλούνεϊ και το τζιν Aviation του Ράιαν Ρέινολντς έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, αλλά τα αλκοολούχα ποτά από την 35χρονη Μπλέικ Λάιβλι που δεν πίνει αλκοόλ και την 53χρονη Τζένιφερ Λόπεζ, που επίσης δεν πίνει, θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες εξαιτίας του «κινήματος deinfluencer», λένε οι ειδικοί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το TikTok, οι χρήστες της γενιάς Z προσπαθούν να καταπολεμήσουν τον καταναλωτισμό προωθώντας μόνο προϊόντα που θεωρούνται γνήσια στο μάρκετινγκ και τη διαφήμισή τους.

Η πρώην ηθοποιός του Gossip Girl, Μπλέικ Λάιβλι, η οποία είναι παντρεμένη με τον Ρέινολντς, μόλις λάνσαρε μια σειρά από προ-αναμεμειγμένα κοκτέιλ με την ονομασία Betty Booze. «Το ποτό δεν είναι το φόρτε μου», έγραψε στο Instagram όταν ανακοίνωσε το λανσάρισμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σπιτικές συνταγές. Πραγματικά φρούτα. Πραγματικά συστατικά. Ποιοτικό ποτό. Χωρίς βλακείες. Επίσης, πραγματική εξοικονόμηση χρόνου. Γι' αυτό και το έκανα πραγματικά», έγραψε.

Η Λατίνα σταρ Τζένιφερ Λόπεζ αναγκάστηκε να υπερασπιστεί τον εαυτό της αφότου λάνσαρε μια σειρά εμφιαλωμένων κοκτέιλ Delola. Στο παρελθόν, η τραγουδίστρια έχει υποστηρίξει ότι η νεανική της εμφάνιση οφείλεται στο γεγονός ότι «δεν πίνει, δεν καπνίζει και δεν καταναλώνει καφεΐνη».

Δύο άλλες διασημότητες, η 30χρονη Κάρα Ντελεβίν και η 48χρονη Ντρου Μπάριμορ, είναι και νηφάλιες από τότε που λάνσαραν μάρκες αλκοόλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Andy Barr, διευθύνων σύμβουλος του πρακτορείου δημοσίων σχέσεων 10 Yetis Digital, δήλωσε: «Η άνοδος του "κινήματος deinfluencer" σημαίνει ότι οι μάρκες που δεν θεωρούνται γνήσιες ή ελαφρώς παραπλανητικές δέχονται κριτική και απορρίπτονται».

Οι deinfluencers, οι οποίοι είναι δημιουργοί περιεχομένου, επηρεάζουν τους χρήστες, δίνοντας συμβουλές σχετικά με το ποια διαφημιζόμενα προϊόντα δεν αξίζουν, ή τους λένε ευθέως τι να μην αγοράσουν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ