Eurovision 2025: Κλαυδία και Φ. Ευαγγελινός στο iefimerida -Όλα όσα θα δούμε επί σκηνής και η χαμηλή κατάταξη στα στοιχήματα - iefimerida.gr

Eurovision 2025: Κλαυδία και Φ. Ευαγγελινός στο iefimerida -Όλα όσα θα δούμε επί σκηνής και η χαμηλή κατάταξη στα στοιχήματα

Η Κλαυδία και ο Φωκάς Ευαγγελινός
Η Κλαυδία και ο Φωκάς Ευαγγελινός /Φωτογραφία: NDP
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΑΧΟΥ

Λίγο πριν η Κλαυδία και ο Φωκάς Ευαγγελινός αναχωρήσουν για τον 69ο Διαγωνισμό της Eurovision μιλούν στο iefimerida.gr. Όλες οι λεπτομέρειες

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τον φετινό 69ο Διαγωνισμό της Eurovision που θα διεξαχυεί στη Βασιλεία της Ελβετίας. Οι δύο ημιτελικοί θα πραγματοποιηθούν στις 13 και 15 Μαϊου και ο τελικός το Σάββατο 17 Μαϊου στις 22.00 από τη δημόσια τηλεόραση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο φετινό εθνικό τελικό το τραγούδι «Αστερομάτα» με ερμηνεύτρια την Κλαυδία, σε σύνθεση των Arcade και της τραγουδίστριας και στίχους των Arcade επιλέχτηκε για να εκπροσωπήσει την χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα θα εμφανιστεί στην 7η θέση του Β’ Ημιτελικού, δηλαδή στις 15/5. Creative director της ελληνικής αποστολής είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός.

Μαρία Κοζάκου και Γιώργος Καπουτζίδης επιστρέφουν ξανά στο σχολιασμό και η Τζένη Θεωνά αναλαμβάνει να δώσει το 12αρι στον τελικό της Eurovision.

Λίγο πριν η ελληνική αποστολή αναχωρήσει για την Ελβετία δόθηκε συνέντευξη τύπου, στο Μέγαρο Μουσικής με την Κλαυδία και τον Φωκά Ευαγγλινό να μιλούν στο iefimerida.gr για την επιλογή του τραγουδιού, τη σκηνική παρουσία και α τους αγχώνει η μέχρι τώρα κατάταξη του τραγουδιού.

Κλαυδία ελληνική αποστολή Eurovision
Η φετινή ελληνική αποστολή στην Eurovision|: Οι Arcade, η Κλαυδία και ο Φωκάς Ευαγγελινός
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κλαυδία στο iefimerida.gr: «Φέτος, κλείνουμε 20 χρόνια από τη πρώτη νίκη της Ελλάδας και εύχομαι να έρθει και μια δεύτερη..»

«Από μωράκι ήθελα να πάω στην Eurovision. Όταν είχα δει σε βίντεο την Έλενα Παπαρίζου με αυτό το εκτόπισμα που είχε στη σκηνή είπα ότι κι εγώ θέλω να κάνω το ίδιο. Δεν ξέρω αν είναι η χρονιά της μπαλάντας στο μουσικό διαγωνισμό, θα δείξει. Πάντως φέτος συμπληρώνονται 20 χρόνια από τη νίκη της Ελλάδας και εύχομαι να έρθει και μια δεύτερη.

Σε ένα διαγωνισμό όλοι θέλουμε τη νίκη. Ωστόσο πέρα από τη νίκη θέλω πολύ να απολαύσω όλη τη διαδικασία και περνώντας ο χρόνος και βλέποντας ξανά την παρουσία μου επί σκηνής θέλω να έχω ωραίες αναμνήσεις και να νιώθω γεμάτη και ικανοποιημένη με το τελικό αποτέλεσμα.

Κλαυδία Eurovision
Η Κλαυδία

Η επιλογή του τραγουδιού «Αστερομάτα» ήταν πάρα πολύ τυχαία -δεν είχαμε καν σκοπό να στείλουμε τραγούδι στον εθνικό τελικό για την Eurovision. Το στείλαμε σχεδόν μία βδομάδα πριν τελειώσει η προθεσμία. Ο στίχος προϋπήρχε ως ποιήμα, είχε γραφτεί ένα μήνα νωρίτερα, οπότε αφού είχαμε ελάχιστο χρόνο στη διάθεση μας είπαμε να εκμεταλλευτούμε τον στίχο, τον μελοποιήσαμε και μέσα σε τρεις ημέρες βγήκε το τραγούδι που ακούσατε στον εθνικό τελικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γλυκούλα η γιαγιά έκλαιγε με το τραγούδι. Είναι πάρα πολύ ευσυγκίνητη, αλλά ότι αφορά εμένα είναι λίγο παραπάνω και είναι τέτοιο το τραγούδι που της προκάλεσε βαθιά συναισθήματα..Κλαίει με όλα τα τραγούδια μου».

«Θα φοβόμουν αν πήγαινα με τραγούδι που δεν θα με αντιπροσώπευε»

Στην ερώτηση μου αν φοβάται το τελικό αποτέλεσμα, καθώς πηγαίνει με ένα πολύ συγκεκριμένο τραγούδι, η Κλαυδία απαντάει: «Εγώ θα φοβόμουν αν πήγαινα με κάτι που δεν με αντιπροσωπεύει, που δεν μπορώ να το αποδώσω ερμηνευτικά, που δεν μου ταιριάζει και με κάτι που δεν θα νιώθω ασφάλεια. Είναι ένα τραγούδι που με αντιπροσωπεύει εντελώς σαν είδος και ερμηνευτικά μπορώ να το αποδώσω. Νομίζω το ανάποδο θα ήταν επικίνδυνο: να πήγαινα με μια συγκεκριμένη συνταγή που δεν είναι αντιπροσωπευτική για μένα.

Κλαυδία eurovision
Η Κλαυδία με total white look στο press day στο Μέγαρο Μουσικής

Γιατί δεν την αγχώνουν οι «χαμηλές πτήσεις» στα στοιχήματα

Σε ότι αφορά τη μέχρι τώρα χαμηλή κατάταξη της Ελλάδας, η Κλαυδία θα μου πει σχετικά:«Δεν με αγχώνει καθόλου γιατί είναι όλα ανατρέψιμα, δεν έχουν βάση καθώς δεν έχουμε δει τη σκηνική παρουσία. Όλα θα κριθούν εκεί, μετά την πρώτη πρόβα στη Βασιλεία. Έχουμε δει την Ελένη Φουρέιρα να είναι στην 24η θέση και μόλις ανέβηκε επί σκηνής εκτοξεύτηκε στη 2η θέση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άρα πιστεύεις ότι όλα μπορούν να ανατραπούν όταν ανέβεις επί σκηνής; «Όλα κρίνονται από εκεί από την πρώτη πρόβα στη Βασιλεία. Μπορεί να είχα κάνει πολλά pre parties και ανεβαίνοντας στη σκηνή να μου κόβονταν τα πόδια -δεν θα με έσωσαν όλα αυτά. Όλα είναι πολύ σχετικά. Για μένα είναι πολύ σημαντικό να εστιάσουμε στις 2 βδομάδες που θα βρίσκομαι στην Ελβετία.

Όπως όλα τα τραγούδια έτσι και η «Αστερομάτα» έχει το περιθώριο να διηγηθεί μια ιστορία. Η σκηνική μας παρουσία θα είναι πιο αφηγηματική, θα έχει πιο story telling, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν όλα τα μέσα που διαθέτουμε. Κατά βάση θα είμαι μόνη μου στη σκηνή, το τραγούδι θα αφηγηθεί μια ιστορία αποχωρισμού και θα υπάρξει ακόμα ένα πρόσωπο σε κάποιο σημείο».

Η digital εκστρατεία που έχει κάνει η Κλαυδία αντί για τα pre parties

«Σαν εμπειρία φαντάζομαι θα ήταν πάρα πολύ ωραία τα pre parties, έχω μιλήσει με παλαιότερους που έχουν εκπροσωπήσει την χώρα μας, ωστόσο είναι και δύσκολα γιατί πολλοί είχαν αρρωστήσει και είχαν κουραστεί σωματικά και φωνητικά. Δεν είναι εύκολη διαδικασία, θέλει πολλά ταξίδια, μετακινήσεις ακόμα και αλλαγή κλίματος. Δηλαδή υπήρχε κάποιο impact πάνω τους από όλη αυτή την απαιτητική διαδικασία.

ΚΛαυδία γούρια
Τα σκουλαρίκια της γιαγιάς και τα γυαλιά είναι τα γούρια της τραγουδίστριας που δεν θα αποχωριστεί στη βραδιά του Β΄Ημιτελικού
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εμείς ως χώρα επικεντρωθήκαμε στη digital εκστρατεία -για καλή μας τύχη ζούμε στην εποχή των social οπότε αντικαθιστούν όλα αυτά τα pre parties και την κούραση που βγάζουν. Κάνουμε πολύωρες πρόβες, έχω δώσει πολλές συνεντεύξεις στο εξωτερικό δίνοντας μεγάλη έμφαση στην ελληνική ομογένεια».

Οι συμβουλές της Έλενας Παπαρίζου και του Σάκη Ρουβά

«Ο Σάκης, η Έλενα, η Demy, η Μαρίνα Σάττι με συμβούλεψαν να το απολαύσω,να το ζήσω γιατί είναι ένα ταξίδι μαγικό και είναι εύκολο να με καταπιεί η κούραση. Να έχω στην άκρη του μαλού μου ότι δεν θα το ξανά ζήσω για αυτό να το απολαύσω»

Τα γούρια της Κλαυδίας και ποια αγαπημένα πρόσωπα θα έχει δίπλα της

«Θα έρθει η μητέρα μου, η θεία μου και το αγόρι μου μαζί στην Ελβετία, θα τους έχω δίπλα μου. Όσο για τα γούρια μου είναι τα σκουλαρίκια της γιαγιάς μου και τα γυαλιά της..»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Φωκάς Ευαγγελινός μιλάει στο iefimerida.gr για τη σκηνική παρουσία του τραγουδιού «Αστερομάτα»

Ο χορογράφος και σκηνοθέτης, Φωκάς Ευαγγελινός έχει ταυτίσει το όνομα του με το θεσμό της Eurovision. Όλα αυτά τα χρόνια έχει πολλές συμμετοχές τόσο με την Ελλάδα όσο και με ξένες αποστολές, ωστόσο η μεγάλη επιτυχία ήρθε ακριβώς 20 χρόνια πριν με το «Number One».

Με αφορμή τη φετινή ελληνική αποστολή με την «Αστερομάτα» ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει δημιουργήσει επί σκηνής μια ιστορία αποχωρισμού.

Κλαυδία Φωκάς Ευαγγελινός Eurovision
Κλαυδία και Φωκάς Ευαγγελινός

«Η Κλαυδία στο μεγαλύτερο μέρος θα είναι μόνη επί σκηνής»

Σχετικά με τη σκηνική παρουσία του τραγουδιού ο Φωκάς Ευαγγελινός τονίζει στο iefimerida.gr: «Η Κλαυδία θα είναι στο μεγαλύτερο μέρος μόνη της στη σκηνή και κάποια στιγμή υπάρχει συμμετοχή ενός άλλου ατόμου. Η φωτογραφία που ανέβασα στα social έχει σχέση με τη χορογραφία όπου θα επέμβει κι άλλο πρόσωπο. Δεν θα πω παραπάνω πράγματα μπορεί να είναι και ηθοποιός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι πολύ όμορφο που η ΕΡΤ έχει ανοίξει το διαγωνισμό και ήρθα νέα παιδιά -εγώ είμαι ένας άνθρωπος που έχω πάει με αναθέσεις, αλλά είναι σημαντικό που άνοιξε τις πόρτες. Άκουσα 12 αξιοπρεπέστατα τραγούδια και εγώ έπρεπε να κρατήσω μια ισορροπία. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως ο εθνικός τελικός δεν ήταν η Eurovision: είναι μια απλή φωνή και μια σκηνική παρουσία.

Επειδή η Κλαυδία ψηφίστηκε από το κοινό φέρνει ένα βάρος, μια μεγαλύτερη ευθύνη και σε μένα. Πραγματικά συγκινούμαι που ένα 22χρονο παιδί αφηγείται με αυτόν τον τρόπο το τραγούδι. Πρόκειται για ένα παραδοσιακό κομμάτι που οι Arcade έχουν κάνει μια μαγική electronic μουσική, πιο σύγχρονη, και εγώ πρέπει οπτικά να φέρω σε ισορροπία την παράδοση, την σύγχρονη τεχνολογία, το άκουσμα με την οπτική εικόνα χωρίς να επιβαρύνω ή να αποκλίνω από το δρόμο του τραγουδιού, της φωνής και του αφηγήματος. Εγώ λειτουργώ πάντα λέγοντας μια ιστορία.

Ο αποχωρισμός σε πρώτο πλάνο -Η έγχρωμη ιστορία που έφτιαξε επί σκηνής μέσα σε 5 ημέρες

«Εγώ βάζω ως βάση τον αποχωρισμό, τον ξεριζωμό, την απομάκρυνση. Στον πλανήτη υπαρχουν ξεριζωμοί, μετακινήσεις και αποχαιρετισμοί. Μια εικόνα που με συγκινεί πάρα πολύ είναι είναι ένας πατέρας που αποχαιρετά τη γυναίκα και το παιδί του χωρίς να ξέρουν αν αυτοί οι άνθρωποι μπορέσουν να συναντηθούν ξανά. Πάμε να πούμε ένα πολύ σοβαρό αφήγημα, πέρα από τους εντυπωσιασμούς που έχει οπτικά η Eurovision. Καλούμε να φέρω σε ισορροπία όλα αυτά τα στοιχεία, την ιστορία του παραδοσιακού τραγουδιού με το θέαμα που θέλει ο μουσικός διαγωνισμός, με ένα αφήγημα που οπτικά θα τα εμπεριέχει όλα καλλιτεχνικά. Όλα θα είναι σε πλήρη ισορροπία -δε θέλω το ένα να καπελώσει το άλλο. Η ιστορία που θα ειπωθεί επί σκηνής θα είναι έγχρωμη και όχι ασπρόμαυρη.

Φωκάς Ευαγγελινός Eurovision
Ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει ετοιμάσει μια έγχρωμη χορογραφία για να αφηγηθεί το παραδοσιακό κομμάτι που θα ερμηνεύσει η Κλαυδία
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν άκουσα το τραγούδι συγκινήθηκα πολύ και μετά έπαθα ένα ντελίριο από χιλιάδες ιδέες που με πλημμύρισαν -είναι ένα κομμάτι που γεννά πολλές ιδέες. Η δική μου δυσκολία ήταν να συνδέσω τις ιδέες που είχα γινόμενος εγώ θεατής παρά τι θα κάνω επί σκηνής.

«Δεν έχω πάει ξανά με ελληνικό στίχο στην Eurovision. Για μένα είναι μεγάλο στοίχημα να συγκινήσουμε στη δική μας γλώσσα»

Μου πήρε 5 ημέρες για να αποφασίσω την ολοκληρωμένη σκηνική εμφάνιση του τραγουδιού. Είναι δύσκολο μέχρι να αποφασίσεις πού θέλεις να το πας. Για μένα ήταν μια πρόκληση και έχω δημιουργικό άγχος. Δεν έχω ξαναπάει με τέτοιου είδος τραγουδιού στη Eurovision, ούτε με ελληνικό στίχο και είναι μεγάλο στοίχημα για μένα να καταφέρουμε να συγκινήσουμε τους θεατές με την ελληνική γλώσσα.

Πριν φτάσω στη χώρα που διοργανώνει κάθεχρόνο το διαγωνισμό δεν ξέρω τα τραγούδια -τα παρακολουθώ σε σχέση με την εικόνα τους. Ούτε τα προγνωστικά κοιτάζω. Μου έχει τύχει να είμαι 22ος και να βγαίνω 2ος.

Δεν έχω κάποιο γούρι -υπάρχει πάντα ένα συνθηματικό μεταξύ εμένα και του καλλιτέχνη, το οποίο κάθε φορά είναι διαφορετικό».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ