fbpx Η Εμιλι Ραταϊκόφσκι κατηγορεί φωτογράφο για σεξουαλική επίθεση -Και περιγράφει πώς της επιτέθηκε | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟ 2012

Η Εμιλι Ραταϊκόφσκι κατηγορεί φωτογράφο για σεξουαλική επίθεση -Και περιγράφει πώς της επιτέθηκε

Έμιλι Ραταϊκόφσκι
16|09|2020 | 16:15
Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι © Photo by Evan Agostini/Invision/AP

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι ανέφερε σε εκτενές άρθρο της που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό New York Magazine την Τρίτη ότι ο φωτογράφος Τζόναθαν Λέντερ της επιτέθηκε σεξουαλικά μετά από μία γυμνή φωτογράφιση το 2012.

Το 29χρονο μοντέλο ανέφερε ότι είχε ταξιδέψει έως το σπίτι του Λέντερ για μία φωτογράφιση άνευ αμοιβής, και περιγράφει ότι κατά τη διάρκεια αυτής πόζαρε τόσο με εσώρουχα όσο και χωρίς, ακολουθώντας τις οδηγίες του πρώην ατζέντη της.

Η Ραταϊκόφσκι αποκάλυψε ότι ήταν «πολύ, πολύ μεθυσμένη» αφού ήπιε κρασί με τον Λέντερ, και είπε ότι ο φωτογράφος έβαλε τα δάχτυλά του μέσα της χωρίς συγκατάθεση ενώ καθόντουσαν μαζί σε έναν καναπέ μετά τη φωτογράφηση. «Τα περισσότερα από αυτά που ακολούθησαν ήταν μία θολούρα και δεν είχαν καμία σχέση με συναίσθημα», έγραψε το μοντέλο. «Δεν θυμάμαι να τον φιλάω, αλλά θυμάμαι τα δάχτυλά του ξαφνικά να είναι μέσα μου. Πιο δυνατά και πιο δυνατά και σπρώχνοντας και σπρώχνοντας όπως κανείς δεν με είχε αγγίξει πριν ή με άγγιξε από τότε.... πραγματικά πόναγε», περιέγραψε το μοντέλο.

Συνεχίζοντας η Ραταϊκόφσκι ανέφερε ότι τράβηξε τα δάχτυλά του και δεν είπε ούτε μία λέξη στον Λέντερ, που έφυγε. Το μοντέλο ανέφερε επίσης ότι πέρασε τη νύχτα σε ένα από τα υπνοδωμάτια που χρησιμοποίησαν για τη φωτογράφηση. «Ήμουν ταυτόχρονα μπερδεμένη, γιατί ο Τζόναθαν έφυγε χωρίς να πει λέξη και τρομοκρατημένη ότι θα επέστρεφε», έγραψε το μοντέλο.

Αρνείται τους ισχυρισμούς της Ραταϊκόφσκι ο φωτογράφος

Ο φωτογράφος φέρεται να αρνήθηκε τους ισχυρισμούς της Ραταϊκόφσκι όταν επικοινώνησαν μαζί του από το New York Magazine για να ελέγξουν την ιστορία, δηλώνοντας ότι οι ισχυρισμοί της ήταν «υπερβολικά άκομψοι και παιδαριώδεις για να απαντήσει».

Σύμφωνα με το New York Magazine πρόσθεσε: «Ξέρεις για ποια μιλάμε σωστά; Αυτό είναι το κορίτσι που ήταν γυμνό στο περιοδικό Treats!, και γυρνούσε γυμνό εκείνη την εποχή στο βίντεο του Ρόμπιν Θικ. Πραγματικά θες κάποιος να πιστέψει ότι ήταν θύμα;».

Δήλωση που στάλη στο Insider από εκπρόσωπο της Imperial Pictures Publishing, που συνίδρυσε ο Λέντερ, αναφέρει ότι ο φωτογράφος αρνήθηκε τους ισχυρισμούς του μοντέλου.

«Είμαστε όλοι βαθιά ενοχλημένοι που διαβάζουμε τις τελευταίες (ψευδείς) δηλώσεις της κυρίας Ραταϊκόφσκι προς το NY Mag στην ατελείωτη αναζήτησή της για δημοσιότητα», τόνισε ο εκπρόσωπος.

Ο Λέντερ είπε επίσης στην Daily Mail ότι οι ισχυρισμοί της Ραταϊκόφσκι είναι «εντελώς ψευδείς».

Οι φωτογραφίες του Λέντερ, το βιβλίο, η έκθεση και η αντίδραση της Ραταϊκόφσκι

Οι ισχυρισμοί έρχονται τέσσερα χρόνια αφού η Ραταϊκόφσκι κατηγόρησε τον Λέντερ ότι δημοσίευσε γυμνές φωτογραφίες από τη φωτογράφιση χωρίς τη συγκατάθεσή της.

Αρκετά χρόνια μετά τη φωτογράφηση, η Ραταϊκόφσκι έμαθε ότι ο Λέντερ είχε δημοσιεύσει τις φωτογραφίες σε ένα βιβλίο με τίτλο «Emily Ratajkowski» το 2016 χωρίς την άδειά της. Σύμφωνα με το μοντέλο, περιελάμβανε μερικά από τα πιο «αποκαλυπτικά και χυδαία Polaroids που μου είχε τραβήξει».

Σε μία σειρά από tweets μάλιστα, το μοντέλο τόνισε ότι προσπαθούσε να αποφύγει να μιλήσει με τον Λέντερ, αλλά ότι είχε φτάσει στα όριά της όταν έμαθε για το βιβλίο. Ανέφερε επίσης ότι το βιβλίο και η χρήση των φωτογραφιών χωρίς άδεια ήταν «παραβίαση» και «παράδειγμα ακριβώς του αντίθετου από αυτό που υποστηρίζω».

Η γκαλερί Castor της Νέας Υόρκης είχε ανακοινώσει επίσης τα σχέδια της για προβολή των φωτογραφιών σε μια έκθεση με τίτλο «Polaroids», με αποτέλεσμα ο δικηγόρος της Ραταϊκόφσκι να έρθει σε επικοινωνία μαζί της προκειμένου να ενημερώσει ότι δεν είχε δικαίωμα να τις χρησιμοποιήσει καθώς το μοντέλο ισχυρίστηκε ότι είχε συμφωνήσει να χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά για περιοδικό.

Το μοντέλο ανέφερε ότι η γκαλερί της είπε ότι είχε υπογράψει για εκχώρηση δικαιωμάτων χρήσης του υλικού, αν και η ίδια ούτε ο πρώην ατζέντης της θυμούνται να έχουν υπογράψει κάποια έγγραφα.

«Η δικηγόρος μου και εγώ τηλεφωνήσαμε την επόμενη μέρα τον ατζέντη, ο οποίος ήταν σίγουρος ότι δεν το είχε υπογράψει. “Πρέπει να έχει πλαστογραφηθεί”, μου ανακοίνωσε ο δικηγόρος μου. Ένιωσα την οργή μου να μεγαλώνει. Ήξερα ότι δεν είχα υπογράψει ποτέ τίποτα, δεν είχα συμφωνήσει ποτέ σε τίποτα. Κανείς δεν με είχε ρωτήσει», γράφει σχετικά στο άρθρο της στο New York Magazine η Ραταϊκόφσκι.

Η νομική ομάδα του Λέντερ απάντησε στην επιστολή αναστολής της Ραταϊκόφσκι με ένα έγγραφο που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο της Imperial Pictures Publishing, που δηλώνει ότι «δεν απαιτείται γραπτή άδεια για τον τύπο χρήσης του ονόματος και της ομοιότητας κάποιου». Το έγγραφο ανέφερε επίσης ότι η χρήση των φωτογραφιών από τη γκαλερί προστατεύεται βάσει της Πρώτης Τροπολογίας.

Τελικά, η γκαλερί Castor προχώρησε στην έκθεση των φωτογραφιών το 2017, ενώ ο Λέντερ δημοσίευσε τρία βιβλία που περιείχαν τις φωτογραφίες. «Δεν μπορούσα να πιστέψω πόσα άτομα εμφανίστηκαν παρά την πολύ δημόσια διαμαρτυρία μου», έγραψε σχετικά για την έκθεση «Polaroids» η Ραταϊκόφσκι.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης το 2017, ο Λέντερ σχολίασε τα tweets της σχετικά με το βιβλίο του, λέγοντας ότι θα ήταν «πιο έξυπνο» για εκείνη να υποστηρίξει τις φωτογραφίες που της τράβηξε.

«Ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι αγαπούν αυτές τις φωτογραφίες, και κατά την προσωπική μου άποψη, πολλοί από αυτούς είναι πολύ όμορφοι. Οι άνθρωποι που αγαπούν αυτές τις φωτογραφίες είναι οι θαυμαστές της. Φαίνεται υπέροχη και ήταν μια ξεχωριστή στιγμή στο χρόνο», είπε .

«Υποθέτω ότι ξεχνούν την Πρώτη Τροποποίηση στο Λος Άντζελες. Δεν είμαι σίγουρος γιατί θα ήθελε να σταματήσει τους θαυμαστές της να δουν αυτά τα Polaroids. Ποιος ξέρει», συνέχισε.

Η Ραταϊκόφσκι ανέφερε πάντως ότι εξέταζε το ενδεχόμενο να καταθέσει μήνυση κατά του Λέντερ, αλλά αποφάσισε να μην το κάνει, εξηγώντας ότι δεν θεωρεί ότι τα χρήματα που θα δαπανούσε σε κάτι τέτοιο θα έπιαναν τόπο.

ΣΧΟΛΙΑ